Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Diplomatiska nyheter.  (läst 11825 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest1524

  • Gäst
SV: Diplomatiska nyheter.
« Svar #30 skrivet: 2007-09-12, 22:17:10 »
Jag som gammal medlem i N.Ö.I är fullständigt omringad av nöiare å lombocare,men ser inte det som något större problem.
Däremot kan jag säga att dom är väldigt duktiga på försvar.Alla skickar direkt å mycket.
Bara ett varningens ord.

Jag försökte ta över en veteby av NÖI för några dagar sedan. Skickade fem senatorer som av någon anledning inte minskade lojaliteten med 20-30% som dom skulle, en bara 15% och en 16% och nej, han hade inget stadshus... Blev 2% kvar annars hade byn varit min. Inga förstärkningar skickades den gången men då bad jag Semi och Cartan att skicka fejk mot två andra byar en bit bort och några timmar innan jag skickade mina anfall vilket troligen lockade bort försvaret.

Försökte en gång till en dag senare. Mitt sweep inkl en senator var framme 07:05:32 och mötte inget motstånd, nästa senator var framme 07:05:33, en sekund senare och då hade han fått in försvar från fyra andra byar...(detta enligt deras ledare, kanske bara var en men mina gubbar dog iaf)

Jag har inte gett upp byn om ni undrar men det krävs planering...

guest3

  • Gäst
SV: Diplomatiska nyheter.
« Svar #31 skrivet: 2007-09-12, 22:22:35 »
Inte NÖI. Jag har beskyddarverksamhet där. Det skulle betyda ett par tusen mindre i inkomst varje dag. :eek

guest1595

  • Gäst
SV: Diplomatiska nyheter.
« Svar #32 skrivet: 2007-09-12, 22:34:21 »
Precis Go Ricki.
Dom är väldigt duktiga på försvar som sagt,och har gemensamt forum (delar av det) med Lomboc.
Så det kommer försvar från båda allianserna på förutbestämd tid.

guest3

  • Gäst
SV: Diplomatiska nyheter.
« Svar #33 skrivet: 2007-09-12, 22:35:58 »
De har lärt sig sin defensiva taktik av Die Trying. :quiet
Det är därför de är duktiga.

guest1501

  • Gäst
SV: Diplomatiska nyheter.
« Svar #34 skrivet: 2007-09-16, 17:08:25 »
sirola anfaller stewe.lundin

sirola får 12 timmar på sig att ersätta Stewe.

guest1507

  • Gäst
SV: Diplomatiska nyheter.
« Svar #35 skrivet: 2007-09-17, 13:35:42 »
sirola anfaller stewe.lundin

sirola får 12 timmar på sig att ersätta Stewe.

Han orsakade nämnvärt lite skada och jag farmar honom...

Nu är dom i allfall döda!

 :supporter

guest1501

  • Gäst
SV: Diplomatiska nyheter.
« Svar #36 skrivet: 2007-09-17, 16:19:54 »
Jag såg att du varit och snattat råvaror och pangat på hans försvar med din impuls-plasma-hyperlaser-nano-slangbella. Han skrev och ifrågasatte varför han skulle skicka ersättning, han menade på att du ju brukar gå och själv ta det du vill ha i hans by. Jag svarade givetvis att pga effektivitetsskäl är det bäst om han skickar OCH Stewe gör hembesök - det går likson snabbare då.  :D

Han svarade att vi var psykopater och polyper på travian...


...Är det fint att vara polyp?

guest580

  • Gäst
SV: Diplomatiska nyheter.
« Svar #37 skrivet: 2007-09-17, 17:33:06 »

Utloggad Airam

  • Old Genta
  • Global moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 304
SV: Diplomatiska nyheter.
« Svar #38 skrivet: 2007-09-17, 17:49:30 »
Citera
Är en polyp neoplastisk så kan den vara elakartad malign. Är den inte det så kan inte polypen vara elak(artad).

Kanske skulle fråga om vi är neoplastisk eller inte. :hm För annars är det nog rätt så fint att vara en polyp. Jag menar, är man inte elak så är man ju snäll... :D

guest677

  • Gäst
SV: Diplomatiska nyheter.
« Svar #39 skrivet: 2007-09-17, 17:53:07 »
 :lol

guest1507

  • Gäst
SV: Diplomatiska nyheter.
« Svar #40 skrivet: 2007-09-17, 20:39:18 »
Jag såg att du varit och snattat råvaror och pangat på hans försvar med din impuls-plasma-hyperlaser-nano-slangbella. Han skrev och ifrågasatte varför han skulle skicka ersättning, han menade på att du ju brukar gå och själv ta det du vill ha i hans by. Jag svarade givetvis att pga effektivitetsskäl är det bäst om han skickar OCH Stewe gör hembesök - det går likson snabbare då.  :D

Han svarade att vi var psykopater och polyper på travian...


...Är det fint att vara polyp?
:lolabove
Nej Brakskit Polyp är inte ett fint ord

Utloggad RythmDivine

  • Fucking Legend
  • Moderator
  • Posting predator
  • *****
  • Antal inlägg: 4 907
  • =[OG]= For life
SV: Diplomatiska nyheter.
« Svar #41 skrivet: 2007-09-17, 23:01:07 »
Han skrev och ifrågasatte varför han skulle skicka ersättning, han menade på att du ju brukar gå och själv ta det dom vill ha i hans by. Jag svarade givetvis att pga effektivitetsskäl är det bäst om han skickar och att OK gör hembesök - det går liksom snabbare då.

Han svarade att vi var psykopater

Undrar om jag inte ska sätta detta i vår allianspresentation? :D

Utloggad Daniel Gäfvert

  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 556
SV: Diplomatiska nyheter.
« Svar #42 skrivet: 2007-09-17, 23:26:38 »
Han skrev och ifrågasatte varför han skulle skicka ersättning, han menade på att du ju brukar gå och själv ta det dom vill ha i hans by. Jag svarade givetvis att pga effektivitetsskäl är det bäst om han skickar och att OK gör hembesök - det går liksom snabbare då.

Han svarade att vi var psykopater

Undrar om jag inte ska sätta detta i vår allianspresentation? :D

självklart att du ska tycker jag  :thumb

guest3

  • Gäst
SV: Diplomatiska nyheter.
« Svar #43 skrivet: 2007-09-18, 10:46:44 »
Vi har alltså IAP med ADE III men inte de andra vingarna? Varför?
Kan man anfalla de andra ADE då?

guest1475

  • Gäst
SV: Diplomatiska nyheter.
« Svar #44 skrivet: 2007-09-18, 13:53:13 »
Om nån som ser OK2´s attacker och tycker det är konstigt att jag har tagit över en by från en I.A.E medlem....som dessutom är rankad nr 15......

Jag ville bara ha lite krig...... *hehehe*....


skämt å sido... Jag skickade min hövding och under tiden han promenerade i skogen (eller va fan han nu gjorde) så kom Lasseman och tog byn.... en krock var oundviklig, men vi har haft en dialog och det kommer inte att bli nått krångel av det... :)


 :pistols

 

Senaste inlägg