Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: AF - taktisk inriktningsförfrågan  (läst 3183 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad RythmDivine

  • Fucking Legend
  • Moderator
  • Posting predator
  • *****
  • Antal inlägg: 4 907
  • =[OG]= For life
AF - taktisk inriktningsförfrågan
« skrivet: 2008-10-06, 21:39:07 »
Våra allierade i AF ligger i krig/strid mot både SEA och -JV- och frågar nu om aktivt stöd.

Jag har lovat att vi stälelr upp med indirekt deff-support i form av trupp och vete (vi förhandlar om var denna deff skall ske just nu), frågan är om vi är mogna för något mer? Jag kam inte gamla KoH-delen tillräckligt bra, men jag vet att sydpolens trupper inte är riktigt tillräckligt koordinerade för omfattande anfallsoperationer just nu. Störanfall etc ja, men inte mer.

Så därför kastar ajg ut frågan: Ska vi prova på ett massivt anfall mot valda -JV- storbyar?

guest1699

  • Gäst
SV: AF - taktisk inriktningsförfrågan
« Svar #1 skrivet: 2008-10-06, 21:54:35 »
Som sagt tidigare, det där taktiska låter jag er mer erfarna spelare sköta.

guest1692

  • Gäst
SV: AF - taktisk inriktningsförfrågan
« Svar #2 skrivet: 2008-10-06, 22:37:54 »
Personligen tycker jag inte att det är läge att dra ut i krig. För det är vad som kommer hända om vi attackerar. Men deffa våra allierade är ju inga problem.

guest1701

  • Gäst
SV: AF - taktisk inriktningsförfrågan
« Svar #3 skrivet: 2008-10-07, 20:30:36 »
Håller med föregående talare. krig är inte bra just nu det kommer det att bli ändå. :cry

guest1690

  • Gäst
SV: AF - taktisk inriktningsförfrågan
« Svar #4 skrivet: 2008-10-08, 22:58:24 »
bättre sent än senare men jag själv har svårt att få in tid cordinationen på operationerna ;) åste själv bli bättre på det men jag gör det som begärs men mitt off är 1/3 av mitt def idag så deffa gör jag lättare

Jobbat 14h så är det fel stavat så skiter jag i det för orkar inte korr läsa

PÖSS

 

Senaste inlägg