Någon med insyn som kan sammanfatta förluster av våra resp. foxizz trupper ?
Förlorade själv 951 svärdisar och 385 T-Blixtar, ingen återvände så jag vet inget :-(.
Detta är en tredjedel av min offensiva kapacitet (som även är min farmkapacitet), vill inte förlora all eftersom det skulle resultera i mycket mindre farmning = mindre trupp i längden.
Kommer att ta ett antal dagar att producera nya. Kunde själv bara hinna få med 1 av mina offensiva arméer eftersom resten var ute och farmade och inte hann tillbaka, hann därför inte heller få med min hjälte, eller murbräckor eller katas... Jag har nog en startsträcka på två dygn för att kunna bidra ordentligt.
Tror inte vi har tillräcklig offensiv kapacitet för att slå ut en by hos en större spelare om vi inte är väldigt synkade och välplanerade, skulle gärna se lite längre framförhållning på attackerna, och en tydligt formulerad strategi, så ser man hur många som kan vara med och med vilken typ av trupp, samt kan synka hövdingar för att snabbt ta över.
Håller själv på att försöka få upp hövdingar i flera byar för att kunna göra blixtövertagenden, eftersom det gick ett rykte om att se upp för det så ville jag prova
Kanske skulle vi tom gå på lite mindre spelare till en början än foxizz.
Tycker det är synd att aktiva spelare får ta smällarna, en idé för utlysta alliansattacker vore att rekommendera alla (som inte var med och förlorade trupp) att skicka krigsskatt till de som tog största smällen - kanske kalla det en änkepension!!
Gissar att det är svårt att göra ordentlig skada innan sisone och ace byggt upp igen, mina trupper ligger på dryga 1k och det är lite för lite, alla dör ju vid minsta motstånd
... vi behöver stora arméer för att ge oss på stora spelare.
Håller likt XarXar på att få lite kapacitet i Ok safe zone, men de är bara 6-vetes produktionsbyar, så det blir katas + lite off, resten defensivt. Mina offensiva soldater kommer nog alltid att ha lite gångtid från mina 15-vetes, därför kommer iaf jag att behöva startsträcka på attacker jag skall vara med i.
/ H