Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Måstehagrej  (läst 7772 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad deathdealer

  • Old Skipper
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 391
  • frustra laborat qui omnibus placere studet
    • http://www.deathstar.se
SV: Måstehagrej
« Svar #15 skrivet: 2008-01-21, 18:07:41 »
Faaaawltan - i sånä lägen är det ju följande som gäller;
"Älskling, fattar inte detta, men nu har puckona bytt modell på mottagaren...allt ska dom krångla till, va bra att du är så vaken och märkte detta!.....joooo...det kommer du väl ihåg, du påminde ju mig om att dom hade kommit med ett HD-paket, och nu måste alla uppgradera...men va sjutton, du måste ju kunna titta på _ _ _ _ _ _ _ . Va skönt det är att man har en sån underbar fru som du"

DD  :D

Funkar inte det, så har  "Fluxkondensator brunnit... så jag fixade snabbt en ny, men trot eller ej, jag lyckades laga den gamla, och det var pilligt som attan, men det gick!

« Senast ändrad: 2008-01-21, 18:09:26 by deathdealer »


Jag förlorade oskulden när jag vart 13....men fick tillbax den när jag gift mig.....

Utloggad Fawlty

  • =[OG]=Medlem
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 687
    • http://www.oldgents.se
SV: Måstehagrej
« Svar #16 skrivet: 2008-01-21, 19:29:06 »
Faaaawltan - i sånä lägen är det ju följande som gäller;
"Älskling, fattar inte detta, men nu har puckona bytt modell på mottagaren...allt ska dom krångla till, va bra att du är så vaken och märkte detta!.....joooo...det kommer du väl ihåg, du påminde ju mig om att dom hade kommit med ett HD-paket, och nu måste alla uppgradera...men va sjutton, du måste ju kunna titta på _ _ _ _ _ _ _ . Va skönt det är att man har en sån underbar fru som du"

DD  :D

Funkar inte det, så har  "Fluxkondensator brunnit... så jag fixade snabbt en ny, men trot eller ej, jag lyckades laga den gamla, och det var pilligt som attan, men det gick!



Eller så köper man den ändå och lever med blåmärken i en vecka. :scared

"Fawlty no function beer well without."

Utloggad Looser

  • =[OG]=Medlem
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 427
  • Old Bamba
SV: Måstehagrej
« Svar #17 skrivet: 2008-01-21, 20:32:17 »
Eller sover på soffan i två.
Loosers dont have time to whine
We allways get killed first

 

Senaste inlägg