Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Schlagerkval i kväll  (läst 12603 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Enos Pork

  • Old Gent
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 455
  • Snygg kan du vara själv!
SV: Schlagerkval i kväll
« Svar #30 skrivet: 2010-05-31, 08:57:45 »
Och varför blir all min tegelröda färg i forumet grön/blå??

Därför att det antagligen är felöversatt någonstans i forumsmotorn? "Teal" betyder "grönblå" och inte "tegelröd" vilket heter "brick red"

Alternativt betyder det Kricka. Vilket är en färggrann andfågel som både är blågrön och tegelröd/tegelbrun på huvudet. Den finns f.ö. i en amerikansk och en europeisk art/version.




Hej å hå! :lil

Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is; never try.

guest1645

  • Gäst
SV: Schlagerkval i kväll
« Svar #31 skrivet: 2010-05-31, 09:27:19 »
Men det kan nog vara min vurm för äkta ballader och Bonnie Tyler-wannabes som skiner igenom.
Yess! :thumb Förvisso gillar jag "Hero", men jag håller med om att Sanna hade en bättre låt, och ett mycket bättre framförande över lag. Hon lirar inte i samma liga som Bonnie dock. ;)
Hence: Bonnie Tyler-wannabe. Ingen är så bra som henne... *swoon*

Tror att hela alltet skulle må bra av att dras ner till en tävling i Sverige först och främst. Jag har definitivt inte tid att boka upp 4 - 5 lördagar i streck, men en lördagkväll kan nog vara intressant att sitta och skratta. Vilket för mig över till problem nummer två, utav alla låtarna i Sveriges delfinal (som är den enda jag var i närheten av att höra) så var det en oompa oompa-låt. Alla andra lät som om de snart ska spelas på Mix Megapol. Slätstruket, ointressant och TRÅKIGT!!! Förutom kanske Turkiet som i alla fall försökte.

När man känner att Nederländerna och Schweiz är intressanta kandidater till vinst, då är det illa.
Var är alla kvinnofientliga, halvsnapsvisor i den svenska uttagningen? T.o.m de "roliga" inslagen i de svenska tävlingarna låter som P3-hip hop.

Jag vill ha tillbaka sexuellt suggestiva körsbär i trädgården.

Utloggad Crimson

  • Old Klottrare
  • =[OG]=Medlem
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 980
    • Jörn Joghans and his Art
SV: Schlagerkval i kväll
« Svar #32 skrivet: 2010-05-31, 12:19:20 »


=[OG]= GW Division Coach
---
#OBEY

Utloggad Brynja

  • =[OG]=Honorary Member
  • Två fötter i graven
  • *
  • Antal inlägg: 2 254
  • whish my life had a soundtrack
SV: Schlagerkval i kväll
« Svar #33 skrivet: 2010-05-31, 22:58:08 »
Och varför blir all min tegelröda färg i forumet grön/blå??

Därför att det antagligen är felöversatt någonstans i forumsmotorn? "Teal" betyder "grönblå" och inte "tegelröd" vilket heter "brick red"


Kan ge mig på att den har varit röd dock... Men det vart ju bra att jag inte blivit selektivt färgblind eller liknande, utan att andra oxå ser skillnaden =)
WoW
Outland: Brynja - NE
Argend dawn: Vortec - Troll

*Vilande*

Diablo III
Europ: Brynja - WD

*Vilande*

 

Senaste inlägg