Jag hoppar in med lite förtydligande jag också

Visst är det så att vi i OGs ledning vet att Pickan skapat plutonen. Den är väl nuförtiden kopplad till Origin-tjänsten tror jag? Den var mer frikopplad förut när Battlefield samlade sin data/statistik/spelare i "battlelog". Om jag minns rätt så skapade Shadowskimmer en pluton för OG i Battlefield 3 när det begav sig.
Jag har nog missat att Pickan så ivrigt försökt lämna över ansvaret, och det ber jag om ursäkt att jag missuppfattat Pickan

Men det är samtidigt så att OG har en extremt platt organisation, och vi välkomnar den typen av ansvarstagande och engagemang som tex. det här. Så länge vi är medvetna om att en sak sker kan vi också välja hur vi ska agera.
Så, för att vara tydlig: Picard, du får gärna vara "general" för en virtuell pluton i ett dataspel. Vill du att någon annan är ansvarig är det bara att säga till, så tar vi över den rollen.
Som en sidonotering till alla: Jag tycker att det är jättekul med engagemang, men försök att tänk på hur ni uttrycker er i er kommunikation. Börja med att hitta någon ansvarig på TS, eller skicka ett vettigt formulerat PM här på forumet. Utgå inte från att det finns en illvillig konspiration, utan ha med i beräkningarna att det kan ha skett misstag, det kan finnas en tanke bakom, eller att ni helt enkelt själva missuppfattat något. Min vilja att vänligt bemöta frågor och kritik ökar väsentligt med graden av saklighet och hyfs jag bemöts med.
Slut på kommunikationen, och kram på er.