Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Efter migrationen  (läst 2079 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest3

  • Gäst
Efter migrationen
« skrivet: 2007-09-29, 13:59:18 »
Jag behöver veta hur det ska bli nu i forumet.
Eftersom Ceder blivit OKs diplomat så är det väl bäst att göra honom till moderator, istället för Go Ricki.

Sen är ju frågan hur forumsdelarna ska delas upp, och vem som har tillträde till vad.

Jag föreslår att Ceder och resterande OK bestämmer detta och meddelar mig så fixar jag.

Utloggad Enos Pork

  • Old Gent
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 455
  • Snygg kan du vara själv!
SV: Efter migrationen
« Svar #1 skrivet: 2007-09-30, 00:41:27 »
All makt åt lakke att fixa hur det ska bli :)

Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is; never try.

guest3

  • Gäst
SV: Efter migrationen
« Svar #2 skrivet: 2007-10-10, 09:05:00 »
Lite spontana tankar från mig: :)

1. LÖF
OKs IAP med LÖF kan ni nog kasta. Om ni tittar på Ronin så ser ni att vi är i krig med dem. De kommer bli lika pulveriserade som NÖI blev. NÖI som idag är förintat.
Lomboc, LÖF, Puh och SÖT är allianser vi kommer försöka krossa för att hålla ryggen fri. Hjälp gärna till istället för att ha IAP med dem. De är ändå i princip utan trupp idag.
Passa istället på att plundra dem när Ronin nu tömmer byarna. Passa även på att ta byarna för dem. Planerar ni ta en by får ni gärna skriva det till mig (eller någon annan Ronin) så "paxar" vi den på Ronins forum, så inte flera går på samma by.

2. OK2
Lägg ner OK2 omgående. Det kommer fortsätta vara en belastning så länge de finns.

3. RONIN
Jag trivs verkligen som fisken i vattnet. Aktiva, MYCKET trevliga herrar och damer i vår ålder. Skype-chatterna som är välorganiserade är både roande och givande. Kul att se när REG och SE får stryk av oss.
Att våra tre vingar ligger topp 10 och att 9 Roninspelare ligger topp 20, gör inte saken sämre.
Och ledningen är både lyhörd och aktiv, utan att ställa krav och detaljstyra.

4. OFFENSIVA OPERATIONER
Vill ni vara med och kriga lite får ni gärna skicka ett IGM. Imorgon påbörjas nästa operation som jag själv organiserar. Men det blir fler. Och vill ni ha hjälp med offensiva medel eller defensiva, är det bara hojta. Jag, och alla andra Ronin, bidrar med glädje.

 

Senaste inlägg