Forum > På gång

Old Gents Voicecom

<< < (2/4) > >>

Enos Pork:
VIKTIG INFO!


--- Citat från: Ragge skrivet 2007-11-27, 08:13:36 ---Det gick ett tag att skapa subkanaler, men nu går det icke längre.

--- Slut citat ---

Man måste vara registrerad och inloggad för att kunna skapa subkanaler.
För att reggas behövs ett Användarnamn och ett Lösenord.

Be en ServerAdmin (SA) att regga dig. Detta går att göra inne i TS eller via PM till någon SA.
(Inne i TS ser man efter namnet i vilken status personer har (R, OP, CA, SA osv.)

Inne i TS
Efter man fått 'tillåtelse' att regga sig inne i TS går man in under fliken "Self" och väljer sedan "Register with server"

Via PM
Skicka ett PM till tex mig med önskat Användarnamn och Lösenord så lägger jag upp er.

Vi kommer med tiden att utse ett antal ChannelAdmins (CA) och Operators (OP) som ska sköta den dagliga modereringen av vår TS. Tyvärr verkar det som om man måste vara SA för att regga folk.

Pruneboy:
Jag är en ServerAdmin tex, så det går bra att haffa mig närsom man ser mig inne på TS.

Looser:
Ok, så när jag ser att du är ute på TS så springer jag hem till dig och så fixar du? :innocent

Pruneboy:

--- Citat från: Looser skrivet 2007-11-27, 10:25:41 ---Ok, så när jag ser att du är ute på TS så springer jag hem till dig och så fixar du? :innocent

--- Slut citat ---

om du tar med lite öl så... :)

Foppa:
vad händer med TS jag kommer inte in  :cry

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion