Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Big War II  (läst 14443 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad SuperTed

  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 899
SV: Big War II
« Svar #30 skrivet: 2014-03-14, 16:51:00 »
Jag har petat lite på Cri i pm både på bf.no och tb men inte fått något svar. Någon som vet om han har blivit shanghajad till en oljeplattform eller så?

guest5169

  • Gäst
SV: Big War II
« Svar #31 skrivet: 2014-03-19, 00:12:57 »
Heeeeeeeejjjjjj :)


I just finished my university grade.. Im now done. I delivered my 35 page bachelor degree friday 14th march. At the moment i am buissy geeting some work done and earning some money before The Gathering.


Jeg har vært i kontakt med Krukan og han forteller meg at han har 15 Svenske spillere klare til ny BigWar. Vi håper at dere er klare til ny kamp og at vi kan kjøre på første uken i april? Hva med 1 april? Det er min fødelsedag btw :P Da har vi 10 dager på oss. Jeg vet det er ønske om fredag 4 april, men det er vanligvis Fredagspub og jeg vet ikke hvor godt det passer? Tirsdag er åpen, onsdag er åpen, torsdag er Nordic Leauge.

Jeg forsøker å jobbe mye på kveldene i resten av Mars måned, men forsøker holde kontakten med Priaten og Krukan... 1 april er beste dato just nu.

EDIT: Sweeden its your choice on map, as long as there is HW and BIG :) Pref no DLC to get the most people to sign up. However, 32 players on Premium is okey too.. so no big deal - just keep in mind :)

The last match has just over 1500 views and one of the most popular events on http://www.youtube.com/user/BattlefieldDOTno

Utloggad SuperTed

  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 899
SV: Big War II
« Svar #32 skrivet: 2014-03-19, 00:47:39 »
Kjempeflott! :banana

Och grattulerar till din Bachelors! Good Job  :thumb

Utloggad deathdealer

  • Old Skipper
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 391
  • frustra laborat qui omnibus placere studet
    • http://www.deathstar.se
SV: Big War II
« Svar #33 skrivet: 2014-03-19, 08:43:19 »
@cri...

Vi är redan 27 spelare, och om vi blir fullt lag så kommer inte krukan & Co med.
Men det är klart, vill ni ha två matcher, så är det en annan sak, men först OldGents vs. Norge

DD  :pistols


Jag förlorade oskulden när jag vart 13....men fick tillbax den när jag gift mig.....

Utloggad DONald

  • Old Lucky Luciano
  • =[OG]=Medlem
  • Going post(al)
  • *****
  • Antal inlägg: 4 115
  • Salvatore "Lucky" Luciano
    • The Five Families
Big War II
« Svar #34 skrivet: 2014-03-19, 09:46:45 »
DD är det inte bättre om vi istället fyller på med våra gubbar tillsammans med krukans 15 spelare?

På så vis kanske det kan bli en ordentlig landskamp istället för OGvsNorge. Det känns som det blir en bättre kamp på så vis och då mer respektfullt mot våra motståndare. De vill nog ha lite mer motstånd den här gången, sist var ju inte så roligt för någon med tanke på utklassningen.

Eftersom våra Norska bröder dessutom verkade anse att de slog Sverige och inte klanen OG kanske det är dags att låta dem möta Sverige då? :)


Sent from my iPhone using Tapatalk and my indexfinger
"I'll make him an offer he can't refuse." Vito Corleone
(copyright Ruskprick)

Utloggad Horror

  • =[OG]=Medlem
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 599
SV: Big War II
« Svar #35 skrivet: 2014-03-19, 09:58:49 »
Och som vanligt jobbar jag sent skift! Jag är inte bitter...

Utloggad Skalis

  • Old Help Desk Guru
  • Administratör
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 214
SV: Sv: SV: Big War II
« Svar #36 skrivet: 2014-03-19, 10:59:26 »
DD är det inte bättre om vi istället fyller på med våra gubbar tillsammans med krukans 15 spelare?

På så vis kanske det kan bli en ordentlig landskamp istället för OGvsNorge. Det känns som det blir en bättre kamp på så vis och då mer respektfullt mot våra motståndare. De vill nog ha lite mer motstånd den här gången, sist var ju inte så roligt för någon med tanke på utklassningen.

Eftersom våra Norska bröder dessutom verkade anse att de slog Sverige och inte klanen OG kanske det är dags att låta dem möta Sverige då? :)


Sent from my iPhone using Tapatalk and my indexfinger

Hear Hear
Helt enig med Donald!!!


Skickat från min super phablet
Vid ovisshet, ställ en fråga så kan man slippa det ovissa, men är du dum på riktigt så hjälper det inte att fråga!

Utloggad SuperTed

  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 899
SV: Big War II
« Svar #37 skrivet: 2014-03-19, 11:42:47 »
DD, vi kom överens om att kalla in förstärkningar och nu har jag redan pratat med Krukan så det är spikat.
Förhoppningsvis kan det ju leda till en jämnare och roligare match, även för norrmännen.
Jag kan väl ändå tycka att OG får en ganska hyffsad representation om vi utgör halva landslaget ;)

Utloggad Pson

  • WackoBravoNiner
  • =[OG]=Medlem
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 497
SV: Big War II
« Svar #38 skrivet: 2014-03-19, 11:56:28 »
DD, vi kom överens om att kalla in förstärkningar och nu har jag redan pratat med Krukan så det är spikat.
Förhoppningsvis kan det ju leda till en jämnare och roligare match, även för norrmännen.
Jag kan väl ändå tycka att OG får en ganska hyffsad representation om vi utgör halva landslaget ;)

Är det således fullt?

Tänkte på ZanXoo som extra utfyllnad?

Cherio
WBN


Skickas från min iPhone via Tapatalk
IF EVERYTHING SEEMS UNDER CONTROL, YOU'RE NOT GOING FAST ENOUGH.
-MARIO ANDRETTI-

Utloggad SuperTed

  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 899
SV: Big War II
« Svar #39 skrivet: 2014-03-19, 12:23:05 »
DD, vi kom överens om att kalla in förstärkningar och nu har jag redan pratat med Krukan så det är spikat.
Förhoppningsvis kan det ju leda till en jämnare och roligare match, även för norrmännen.
Jag kan väl ändå tycka att OG får en ganska hyffsad representation om vi utgör halva landslaget ;)

Är det således fullt?

Tänkte på ZanXoo som extra utfyllnad?

Cherio
WBN


Skickas från min iPhone via Tapatalk
Det kommer info ikväll.

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Big War II
« Svar #40 skrivet: 2014-03-19, 12:36:44 »
Ni kan plocka bort mig ifrån listan, jag kommer börja plugga  på kvällarna ifrån vecka 13 så  jag har ingen tid till vara med.
Good Luck =)   :supporter :supporter Jag skall checka streamen sen när tillfälle ges.
« Senast ändrad: 2014-03-19, 16:56:14 by Baldi »
Dyslexi betyder svåra ord på latin

Utloggad deathdealer

  • Old Skipper
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 391
  • frustra laborat qui omnibus placere studet
    • http://www.deathstar.se
SV: Big War II
« Svar #41 skrivet: 2014-03-19, 15:50:59 »
@Donkey & Superted... absolut, tar Ted ut laget då?

DD

Missuppfattade det hela....jag trodde det vart något helt annat


Jag förlorade oskulden när jag vart 13....men fick tillbax den när jag gift mig.....

Utloggad Kuling

  • Old Shiny Ball
  • =[OG]=Medlem
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 300
SV: Big War II
« Svar #42 skrivet: 2014-03-19, 16:10:30 »
Jag behöver inte heller vara med om ni vill göra nån slags toppning. Är hur lugnt som helst.. Men kan inte ta bort mig själv från listan..  :banana

Utloggad Supragod

  • Old Bassplayer
  • =[OG]=Medlem
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 294
    • www.myspace.com/dannysupragod
SV: Big War II
« Svar #43 skrivet: 2014-03-19, 16:38:58 »
Jag vill va med! Sätt mig som reserv eller nåt!  :pistols

guest5169

  • Gäst
SV: Big War II
« Svar #44 skrivet: 2014-03-21, 13:54:47 »
BTW: Det var spørsmål om å kunne se Battlefield.no Facebook (den offisielle), den skal nå være åpen for Sverige, Danmark og Finland i tillegg til Norge. Håper den fungerer, og dere er selvfølgelig velkommen til å putte en "like" på den. Si ifra om den ikke fungerer

https://www.facebook.com/Battlefield.no

 

Senaste inlägg