Forum > World of Warcraft

WoW Vanilla Legacy servers is back =).

(1/5) > >>

Baldi:
Blizzard annonserade under blizzcon i november att de kommer återinföra vanilla igen, gamla hedliga klassikern.  Jag pratat lite med gamla woware och alla är små sugna, jag tänkte höra hur ser ut i OG är någon ifrån gamla hedliga vanilla som spelade? =) 

För er som spelar wow nu, och inte förut så kan jag rekommendera er att testa vanilla =).


Frågan är bara vilken patch de släpps i och när?  blizzard inte kända för släppa saker fort, nu när de skall koda om hela wow vanilla igen och försöka återskapa lär väl dröja ett tag, typ 2019?.




Här är Announcement trailer för vanilla =) [color=var(--ytd-video-primary-info-renderer-title-color, var(--yt-primary-text-color))]https://www.youtube.com/watch?v=QnvakCJN2Is[/color]

klantbo:
En paladin med engineering i southshore igen låter ju inte helt tråkigt!


När brukar expansionerna landa? som jag förstått är väl classic en del av den nya

rav:
Classic/vanilla kommer utvecklas oberoende. Lär nog dröja innan det kommer. Skulle jag gissa.

Baldi:

--- Citat från: rav skrivet 2017-12-09, 19:44:42 ---Classic/vanilla kommer utvecklas oberoende. Lär nog dröja innan det kommer. Skulle jag gissa.

--- Slut citat ---


Troligen typ januari-Mars 2019 =)  Ska bli helt underbart spela wow vanilla =)), eller lvl 1-60 var pain in the ass, men när man fick sitt första riddjur på lvl 40 vilken känsla :=)

Baldi:





Efter månader av glest på nyheter på detta legendariska projekt så släppte blizzard nyheten igår vilken patch de kommer att släppa spelet i.
De var ett bra beslut att  släppa spelet i patch 1.12 den sista patchen innan Tbc. 
Ska bli kul få uppleva lite wow vanilla igen, jag kommer troligen välja "Horde sidan för omväxlingskull och en ren dps klass den här gången =)..
Frågan är när de här klart,  jag gissar våren 2019,  :cartman

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion