Forum > Rollspel

Mutant Year Zero: Road to Eden

(1/3) > >>

Pson:
https://store.steampowered.com/app/760060/Mutant_Year_Zero_Road_to_Eden/


Köpt  :cartman


Solo gaming på Warframe i evigheter...och så köper man sig ytterligare en SP titel...nåja...kropp och knopp kommer snart i fas så kanske jag kan kliva in i MP-socialvärlden igen

Elunyx:
Det där med att köpa grisen i säcken (förköpa) vet jag inte om det är så bra men... MYZ ser bra ut annars. Kanske köper det om det blir bra.

XCOM-liknande spel har annars fått en liten comback på sistone. Ganska nyligen har man släppt Phantom Doctrine och Warhammer 40,000: Mechanicus. Jag ser mest fram till det kommande Phoenix Point. Andra kommande taktiska spel är Xenonauts 2 och End State.

Pson:
Jag är rätt kass på den här typen av spel, kräver träning...köpte det mycket för att jag lirade den analoga Mutant som ung tonåring, Förköpet gav access tre dagar i förväg så jag lirade lite i fredags, trevligt, stämningsfullt, bra upplägg...kul med svenska vägskyltar Göteborg, E6 osv :-)
Men har lite svårt med Turn-systemet, man är ju lite programerad att allt ska gå så fort i stridens hetta :cartman

Braxen:

Älskade pappersrollspelet. Tycker spelat har fångat andan i rollspelet.
Älskar spelet än så länge  :banana :banana

Pson:
Gillart också, svårt för en noob i genren men det går sakta framåt, störtskön stämning i det tycker jag

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion