Forum > World of Warcraft

Orchklan för intresserade i Classic

(1/6) > >>

Ikon:

Hej!
Jag kommer återuppta wow-spelandet efter ett uppehåll på ca 10 år. (Ja, det kanske är dumt att spräcka sviten, men ni som spelar eller spelat wow vet hur det fungerar.) Jag är inte speciellt aktiv i OG kan man säga, jag var dock det back in the days då t ex Diablo 2 var stort. Körde även lite D3 med några från OG.


Hur som helst. Jag kommer att starta och vara guild master för en orchklan när WoW Classic släpps, och för de som är intresserade så går det bra att höra av sig så berättar jag om vad vilken pvp-realm den kommer dyka upp på, vad guilden kommer heta (kan så klart ändra sig ända tills den faktiskt är skapad) med mera.


Guilden kommer alltså vara en orchklan alltså, men det kommer gå att spela andra figurer också men vissa "orc only events" är det så klart väldigt bra att vara orch för...


Klanen kommer vara causal och med det menar jag att även om det finns folk som är online ofta och vill ha raidprogress så kommer klanen inte ha krav på sina medlemmar att de ska vara online och tillgängliga för raider några speciella tider utan var o en levlar på och spelar i sin takt och raidar när pusslet fungerar för alla parter. Ju mer man samarbetar och desto fler man lär känna desto troligare att man kommer med i raiderna på sikt.


Spelare som har sin main i helt annan klan, eller på annan realm osv är ändå välkomna att testa att ha en (helst orc) figur i klanen för att se hur det känns. Det är mycket som avgör om man passar och trivs i en wow-guild. Lotsystem, diverse andra regler för den specifika guilden, personkemi mellan medlemmarna osv så inga garantier om någonting utlovas. För mer information om klanens inriktning osv hör av dig.


Väl mött i Classic

Baldi:
Räkna med mig =)  En Orc Hunter  eventuellt / Orc warlock  :D :thumb  namn vete sjutton ännu, ska nog ta hitta på några coola  :thumb

Looser:
Klart man ska spela orc

hinken:
är detta ett helt fristående spel man måste köpa eller funkar mitt wow från 2005?

Ikon:

Det som är sagt är att man måste ha en gällande prenumeration. Så jag tolkar det som att du inte måste köpa själva spelet igen om du på ditt battlenetkonto redan har ett gammalt köp av World of Warcraft registrerat. Naturligtvis kommer du behöva ladda ned en nyare version eftersom spelet har uppdaterad kod osv  :thumb

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion