Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Varför heter du så ?  (läst 97597 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Jaekeln

  • Retarded LordLars
  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 910
SV: Varför heter du så ?
« Svar #225 skrivet: 2021-11-03, 11:33:10 »
Jaja jag hänger väl på jag med då!
Från början gick jag under namnet HakLars, som är ett riktigt orginal här hemma i Västerås, alla vet vem HakLars är  :banana :banana
Började med det när jag spelade lite mer seriöst Battlefield 1942 i klanen ABF = Aros Battle Fighters , gick sedan till NBrigade plus några tlll och slutligen spelade jag med Desperation tillsammans med Horror mfl och bytte samtidigt nick till Steveofil eller bara SteveO, Steveofil härstammar från Nilecity, närmare bestämt från Sudden när han rapporterar innifrån kyldisken om Kalle Anka Cupen i Paralellyoghurt
med bland andra Jean-Pierre Skogsbär och bröderna Steve och Phil Naturell och deras Far som var Steveofil, vilket resulterade i 4 år på kartan  :clap :clap :clap :clap :clap spelade samtidigt också under nicket DrPhil i public spel, och då kommer vi till snart fram till dagens nick Jaekeln, som är en utvecklad variant av DrJaekel som nicket va från början. vet inte riktigt hur jag kom fram till nicket men det är väl en variant av Lennart Jähkel och Doktor Jekyll . Har behållit nicket Jaekeln sen 2002-2003 så där har ni min story


Väl mött // Jaekeln
« Senast ändrad: 2021-11-03, 11:36:09 by Jaekeln »
"The pedal to the blackened death metal!"

 

Senaste inlägg