Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Splinter Cell - Blacklist  (läst 2069 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Letalis

  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 367
    • Hemligastugan
Splinter Cell - Blacklist
« skrivet: 2013-08-19, 08:31:55 »
Jag köpte nytt grafikkort och iom detta så fick jag Splinter Cell - Blacklist på köpet.

När jag beställde det så tänkte jag att det vore väl lite kul med gratis spel men att jag skulle få så mycket mer en bara spelet var en positiv överraskning.

Skall bli kul att testa det hela, och är det någon annan som har detta eller tänker skaffa det?
http://www.youtube.com/watch?v=NqmDdcxwAFo
Man skall icke stöta till muggen med kaffet när den är full. Då är den inte full längre

Utloggad Gunslinger

  • =[OG]=Medlem
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 161
SV: Splinter Cell - Blacklist
« Svar #1 skrivet: 2013-08-19, 16:44:36 »
Splinter Cell är så spännande att man kan krypa ur skinnet ibland, man kanske skulle ta upp sitt spelande om vi kan bli ett gäng  :pistols

Utloggad Letalis

  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 367
    • Hemligastugan
SV: Splinter Cell - Blacklist
« Svar #2 skrivet: 2014-03-19, 18:28:37 »
Jag och Redcirle031 pratade innan idag om att vi skulle ta och spela lite SC:BL som lite avkoppling..

Någon som hänger på?
Man skall icke stöta till muggen med kaffet när den är full. Då är den inte full längre

Utloggad Skalis

  • Old Help Desk Guru
  • Administratör
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 214
SV:
« Svar #3 skrivet: 2014-03-21, 08:38:42 »
Jag passade på under gårdagen att tanka hem installationsfilerna igen fast spelet var installerat så behövde den installationsfiler på 19, x gig för att kunna uppdateras.... uplay behöver en aningens förbättringar.

Jag är på vid tillfälle.

Skickat från min super phablet
Vid ovisshet, ställ en fråga så kan man slippa det ovissa, men är du dum på riktigt så hjälper det inte att fråga!

 

Senaste inlägg