Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Orchklan för intresserade i Classic  (läst 9516 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Orchklan för intresserade i Classic
« Svar #15 skrivet: 2019-08-15, 14:12:52 »
Jag har reserverat namn för en Orc warrior på Shazzrah - Vi får se vad det leder till, jag är extremt tillbakalutad i mitt wow:ande :)

Utloggad Kuling

  • Old Shiny Ball
  • =[OG]=Medlem
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 300
SV: Orchklan för intresserade i Classic
« Svar #16 skrivet: 2019-08-15, 17:48:23 »
Ett gäng från sandviken har oxå tänkt att spela oerhört lungt på shazzrah eller Gehenna. De som vill är välkomna

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Orchklan för intresserade i Classic
« Svar #17 skrivet: 2019-08-17, 11:07:24 »
Ett gäng från sandviken har oxå tänkt att spela oerhört lungt på shazzrah eller Gehenna. De som vill är välkomna
''


Vilken sida har ni valt på Gegennas?  :D
Dyslexi betyder svåra ord på latin

Utloggad Kuling

  • Old Shiny Ball
  • =[OG]=Medlem
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 300
SV: Orchklan för intresserade i Classic
« Svar #18 skrivet: 2019-08-17, 11:50:05 »
''


Vilken sida har ni valt på Gegennas?  :D


De blir horde, men är inte 100 spikat än vilken server.

Utloggad Ikon

  • Första besöket på Bolaget
  • ***
  • Antal inlägg: 144
    • Fejdlysten
SV: Orchklan för intresserade i Classic
« Svar #19 skrivet: 2019-08-24, 14:46:35 »
Snart launchday av Classic och tusen och åter tusen virtuella figurer är skapade på namnregistreringen redo att kämpa i Azeroth.

Rekryteringen till orchklanen som jag tidigare nämnt börjar nu ge skörd, ett tjugotal registrerade finns på Discord redo för strid (realm: EU-pvp Gehennas).


http://privat.bahnhof.se/wb879694/fejdlysten/wow_classic_orcclan/clan_rules.pdf


Länk till Discord för att läsa i kanalerna om kommande events, polls osv finns för intresserade.


Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Orchklan för intresserade i Classic
« Svar #20 skrivet: 2019-09-06, 07:47:14 »
Jag skickade en friendrequest i battle.net - Det ser ut som om jag kör lite casual utanför orchklanen dock, men jag finns förstås tillgänglig för gruppande och allmän hjälp :)

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Orchklan för intresserade i Classic
« Svar #21 skrivet: 2019-09-06, 13:48:09 »
Jag skickade en friendrequest i battle.net - Det ser ut som om jag kör lite casual utanför orchklanen dock, men jag finns förstås tillgänglig för gruppande och allmän hjälp :)


Okej =).. De har inte hunnit blivit så mycket spel då varit extrema köer på Gehennas och på de överiga pvp serverna också för den delen.  Just nu är ju free migration ifrån fulla serverna efter de kan man se vart vi är =)... Jag minns att du sa att du skulle vara sharrah? vad blev för klass och ras tro? vad tycker du om spelet så långt??  Jag spelar inte heller något hardcore utan när finns tid etc, och köerna mindre.  I skrivande stund en lvl 13 warlock orc gehennas.
Dyslexi betyder svåra ord på latin

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Orchklan för intresserade i Classic
« Svar #22 skrivet: 2019-09-06, 14:10:39 »

Okej =).. De har inte hunnit blivit så mycket spel då varit extrema köer på Gehennas och på de överiga pvp serverna också för den delen.  Just nu är ju free migration ifrån fulla serverna efter de kan man se vart vi är =)... Jag minns att du sa att du skulle vara sharrah? vad blev för klass och ras tro? vad tycker du om spelet så långt??  Jag spelar inte heller något hardcore utan när finns tid etc, och köerna mindre.  I skrivande stund en lvl 13 warlock orc gehennas.


Nämen, jag kör Horde på Gehennas :) Det är fina köer, det kan jag instämma i... Jag säger att jag är casual, men det har blivit en Orc warrior, en orc shaman och en troll mage - alla runt lvl 6-7 :D


Jag blir troligen kvar på Gehennas som horde. Jag tror de värsta köerna är borta om nån vecka. Det är otroligt mycket svenskar på Gehennas, och jag har gruppat med trevliga spelare, så jag blir troligen kvar där.


edit:
Ooooh - och en undead rogue har jag med, dock bara "namnreserverad" :)
« Senast ändrad: 2019-09-06, 14:13:01 by Pruneboy »

Utloggad vandromedon

  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 596
  • WoW for the world
SV: Orchklan för intresserade i Classic
« Svar #23 skrivet: 2020-09-10, 16:46:39 »
Ett år senare . . .
Hur många spelar fortfarande?
Blev tyvärr inte Gehennas för min del eftersom den redan var full när jag skapade min Char.
Men kul var det att se tillbax hur det var på den tiden.Ha det fint
Casual gamer

Utloggad rav

  • aka Ravage
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 234
  • Rock on!
SV: Orchklan för intresserade i Classic
« Svar #24 skrivet: 2020-09-17, 12:01:37 »
Jag, Kula, Bolder och till viss del Bomben spelar fortfarande. Kanske någon mer som jag missar? :)

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Orchklan för intresserade i Classic
« Svar #25 skrivet: 2020-09-21, 12:48:00 »
Ett år senare . . .
Hur många spelar fortfarande?
Blev tyvärr inte Gehennas för min del eftersom den redan var full när jag skapade min Char.
Men kul var det att se tillbax hur det var på den tiden.Ha det fint


1 år senare har jag helt slutat, jag spelade sporadiskt, hösten 2019  men att studera heltidsutbildning på högskolan och spela samtidigt var helt omöjligt.  Vilket minne ändå jag  sparade screenshot ifrån 4 september 2019, med  14000 i kö in till Gehennas! efter klokt beslut drog jag och Ikon  till Bloodfang som var då en nyöppnad server och där joinade vi en svensk horde klan som var super trevlig och en  avslappnad atmosfär....
Får se vad framtiden erbjuder jag väntar på Diablo4 de lär väl dröja innan de släpps, ha de fint du med  :thumb
« Senast ändrad: 2020-09-21, 19:14:30 by Baldi »
Dyslexi betyder svåra ord på latin

 

Senaste inlägg