Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: EQ II - spam  (läst 29604 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest3

  • Gäst
EQ II - spam
« skrivet: 2007-10-01, 00:37:13 »
Kul spel ikväll, gubbar. Tack för det. :respect

Tyvärr dog min internet uppkoppling mitt i en mening när Ceder skulle berätta något. Ville bara förklara det. Sitter nu med mobila bredbandet. :)

Utloggad Ceder

  • Moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 808
  • Ninjalooter
    • http://www.vet.inte.nån.nu
SV: EQ II - spam
« Svar #1 skrivet: 2007-10-01, 00:48:12 »
Hehe det är lugnt... Hade ändå tänkt gå och lägga mig :)

guest3

  • Gäst
SV: EQ II - spam
« Svar #2 skrivet: 2007-10-03, 18:26:56 »
Jag kommer spela imorgon, torsdag igen. Kul om fler var med.

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • Moderator
  • Guru of spam
  • *****
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: EQ II - spam
« Svar #3 skrivet: 2007-10-03, 18:28:53 »
visst. :)

guest3

  • Gäst
SV: EQ II - spam
« Svar #4 skrivet: 2007-10-05, 09:26:16 »
Tack för igår, pojkar!
Sicken power-levling det blev. :D

Den här gången var mycket roligare, för jag började förstå hur allt funkar. Men det är mycket kvar att studera. :quiet

I helgen blir det nog några timmar i EQ igen, eftersom frun jobbar.  :old

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • Moderator
  • Guru of spam
  • *****
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: EQ II - spam
« Svar #5 skrivet: 2007-10-05, 09:46:43 »
Ja det var jäkla kul. jag gick från level 13 till 18! Och det är inte illa pinkat. :)

guest3

  • Gäst
SV: EQ II - spam
« Svar #6 skrivet: 2007-10-05, 09:49:30 »
Måste säga att jag blev förvånad när det visade sig att jag var en healer. :doh
Jag trodde att shamaner mest var ett attack-yrke som förlitade sig på natur och spöken och sånt.

Utloggad Ceder

  • Moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 808
  • Ninjalooter
    • http://www.vet.inte.nån.nu
SV: EQ II - spam
« Svar #7 skrivet: 2007-10-05, 10:58:55 »
Tyckte det var sketasköj... Även om jag är ovan på att göra så mycket skada så jag drar en massa aggro :cartman

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 602
SV: EQ II - spam
« Svar #8 skrivet: 2007-10-05, 12:03:04 »
Tyckte det var sketasköj... Även om jag är van på att göra så mycket skada så jag drar en massa aggro :cartman

Deja vu

:fu :tease ;)

guest1327

  • Gäst
SV: EQ II - spam
« Svar #9 skrivet: 2007-10-05, 20:11:54 »
Tyckte det var sketasköj... Även om jag är van på att göra så mycket skada så jag drar en massa aggro :cartman

Deja vu

:fu :tease ;)
Muntergök som vanligt :D  :tease ;) Nu har jag ändå fått fart på nya "burken" men , den ska tyvärr återigen in på reparation. När jag fick eländet var 1 hårddisk paj. in med den bota en vecka och nu har jag haft den hemma en vecka, men det har hela tiden varit fel på eländet. den behåller inte inställningarna i bios. Så den ska in igen. Kommer nog förlusta mig med EQ2 någa dagar när jag får en hel dator.

Måste väl säga att jag körde VG ett tag och det flöt verkligen smooth i datorn, låg på FPS på runt 70-80 och har väl egentligen aldrig upplevt VG så mjukt :) Fast det är trist att spela VG ensam. och jag behövde hjälp med de eländes questarna jag hade där jag var :) 
**Testade lite Quake wars och det var en fröjd att spela .. Mycket mjuk i grafiken, och / men jag vet inte om det var Sååååå kul.. Kör för tillfället lite F.E.A.R. och även där flyter det på mjukt.. MEN jag undrar om det är VISTA som ställer till det för spelet ballar ur emelanåt

Nå  Vi synes.. 

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: EQ II - spam
« Svar #10 skrivet: 2007-10-06, 00:58:15 »
Måste väl säga att jag körde VG ett tag och det flöt verkligen smooth i datorn, låg på FPS på runt 70-80 och har väl egentligen aldrig upplevt VG så mjukt :) Fast det är trist att spela VG ensam.

Jamen Ragge... När jag solar i VG så ligger jag på mellan 30-70 fps med MIN gamla burk (P4 3.0)! Så vad säger det om DIN nya burk? Inte ett smack, mer än att VG hör till ett av världens genom tiderna mest värdelöst programmerade spel alla kategorier.
Helt otroligt, här hade spelmakarna en extremt solid och potent spelmotor i UT2, men eftersom det fanns vissa högt uppe i ledningen i Sigil som bestämt sig för att inte en enda rad Epic-kod skulle få finnas kvar i det färdiga spelet (av princip, märk väl), så har de sabbat spelmotorn bortom räddning.

VG är dött. Spelet ligger idag på en spelarbas på mindre än 50000 personer, vilket är fullkomlig total katastrof för ett mmorpg. Sen att flera utav deras bästa programmerare/designers hoppar av gör inte saken bättre.

VG har gjort ett så extremt dåligt första intryck på massor utav spelare att spelet ALDRIG kommer att kunna reparera den skadan. T.o.m. flertalet av de gamla necro-rävarna (hardcore nördar utav guds nåde) har lagt ner nu.

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • Moderator
  • Guru of spam
  • *****
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: EQ II - spam
« Svar #11 skrivet: 2007-10-06, 08:52:36 »
Hallå där!
Här spammar vi. Kan ni ta er seriösa diskusion någon annan stans va!?

;)

Utloggad Johnny Hazard

  • =[OG]=Medlem
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
SV: EQ II - spam
« Svar #12 skrivet: 2007-10-06, 09:24:24 »
Hallå där!
Här spammar vi. Kan ni ta er seriösa diskusion någon annan stans va!?

;)

Ja, ni har ju en hel egen VG-avdelning o spy galla i. Vi e-crackare har ju bara två ynka trådar! :rythm

;) <- OBS!

Edit: Ehurm vi har visst TRE trådar såg jag nu!  :supporter


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

guest3

  • Gäst
SV: EQ II - spam
« Svar #13 skrivet: 2007-10-06, 09:29:39 »
:pistols Skäms på dig JH!
Det är sååååå respektlöst att ta fel på antalet trådar. Detta måste jag anmäla till admin. Vilka var det nu igen....? :hm ;)

Hoppas få se dig i spelet snart. :respect

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • Moderator
  • Guru of spam
  • *****
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: EQ II - spam
« Svar #14 skrivet: 2007-10-06, 10:32:57 »
Hehe fan va roligt det var igår. Jag kom tillbaka efter en cigarr och en stout med en whiskey i handen och så hamnade jag i en PUG i Blackburrow. Det visade sig efter ett tag att två i gruppen var svenskar. Vi drog vidare till Stormhold och anslöt till Cartis och ett gäng från gillet. Sen är det lite luddigt, men jag loggade vid halv tre tror jag. Tompeng vaknade i Nettlevilles kloaker med en legendary stav på ryggen och en ny tatuering.

Någon hade bajsat i hans mun också, men efter ett par stadiga bira kunde han stå och levla lite i tradeskills idag. Jäkla munk - Han skulle ju vara en låglevelkille som stod och craftade och så är han inte bara rolig att spela, han smiter ut och super och slåss också. Han kommer att få prefixet Monkey Guru snart.

Meeer spela snart hoppas jag.
:bow :cheers

 

Senaste inlägg