Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Tack för en trevlig kväll!  (läst 5970 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad tussilago

  • Youngblood
  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 972
Tack för en trevlig kväll!
« skrivet: 2005-08-29, 00:17:19 »
Måste tacka för en mycket trevlig kväll. Tycker det gick relativt bra för både OG och SV, även om vi fick pisk på Karkand!  :cheers
Nu kräver jag revansch så snart som möjligt och då kan vi väl köra några andra kartor?!

Bästa minnet från ikväll var nog alla knivningar på, speciellt, Fedoredi och många andra.. *host* Epicenter *host* Kul att få det bekräftat att Frankieboy är en riktigt sliten Oggis! ;) Visste inte att du var vapenvägrare Frank! :tease

Fast roligast var nog på Karkand som MEC när jag hjälper Kal-El att undkomma Donnys och Frankmans lömska klor.. som tack fick man ca 3½ sekund senare Kal-El's artilleri rätt i pannan..  :headbang ..undra om han har nåt emot mej.  :hm

Jaja, så vad säger ni? Får de gudomliga [SV] en revansch snart? (Då menar jag inte imorn eller inom de närmaste dagarna, men kanske om några veckor, en månad eller mer?!) Fast det kanske hamnar i kläm med SAAW? Det påminde mig om att jag måste skrika lite på alla i SV att registrera sig där.

Så gonatt och tack igen! Vi hörs!
/Tussi

PS. Det skulle vara skojsigt om nån admin kunde lägga till [SV] i början av mitt namn! Tack på förhand. DS
I was born for the storm, and a calm does not suit me.

Utloggad MooseMan

  • Old Misconnection
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 188
Tack för en trevlig kväll!
« Svar #1 skrivet: 2005-08-29, 00:21:30 »
JApp japp... tack för en redigt trevlig kväll.. helt klart kan ni få lite pisk igen om ni vill  :thumb

Mycket trevligt folk dedäringa SV-folket. Fair-play all the way...

Utloggad DONald

  • Old Lucky Luciano
  • =[OG]=Medlem
  • Going post(al)
  • *****
  • Antal inlägg: 4 115
  • Salvatore "Lucky" Luciano
    • The Five Families
Tack för en trevlig kväll!
« Svar #2 skrivet: 2005-08-29, 10:16:11 »
Tack själv det var riktigt skoj faktiskt!

Värt att nämnas är den finurliga taktiken framtagen av RythmDivine, den var klockren. Om jag och Frankman lyckats fixa vår uppgift lite snabbare på Karkand som US hade siffrorna varit ännu bättre :)

Angående framtida pcw'er så ska vi givetvis göra om det, be Fedoredi ta kontakt med Shadowskimmer så får de komma överens om något.  :thumb
"I'll make him an offer he can't refuse." Vito Corleone
(copyright Ruskprick)

guest500

  • Gäst
Tack för en trevlig kväll!
« Svar #3 skrivet: 2005-08-29, 14:27:36 »
Vill också tacka för lektionen. Faktum är att ni var lite väl snälla och omtänksamma under första rundan - ni hade lätt raderat ut oss om ni velat. Bra spelat gubbar.

Usch - börjar sakna känslan av bf42 (så ut som Frankman sprang omkring och gjorde detsamma  ;) ) men om detta är framtiden så får man väl börja nöta. GG

Utloggad deathdealer

  • Old Skipper
  • Moderator
  • Phantom of the forum
  • *****
  • Antal inlägg: 8 391
  • frustra laborat qui omnibus placere studet
    • http://www.deathstar.se
Tack för en trevlig kväll!
« Svar #4 skrivet: 2005-08-29, 14:37:16 »
Fasen va de va roligt!!!
1 veckas lirande av BF2, och sen ut i match....jösses va man va stirrig!!!

Tack för en trevlig match

DD  :smoke  - grymmt snygg kille!!!


Jag förlorade oskulden när jag vart 13....men fick tillbax den när jag gift mig.....

Utloggad DONald

  • Old Lucky Luciano
  • =[OG]=Medlem
  • Going post(al)
  • *****
  • Antal inlägg: 4 115
  • Salvatore "Lucky" Luciano
    • The Five Families
Tack för en trevlig kväll!
« Svar #5 skrivet: 2005-08-29, 15:49:35 »
Citat från: LewiP
Vill också tacka för lektionen. Faktum är att ni var lite väl snälla och omtänksamma under första rundan - ni hade lätt raderat ut oss om ni velat. Bra spelat gubbar.

Usch - börjar sakna känslan av bf42 (så ut som Frankman sprang omkring och gjorde detsamma  ;) ) men om detta är framtiden så får man väl börja nöta. GG


Nja, lektion vet jag inte.... vi är minst lika förvirrade som vanligt. Vad gäller att du tror att vi skulle ha kunnat radera ut er så måste jag säga att sånt kan inte vi.... vi har liksom aldrig försökt :)

Det handlar nog främst om att vi kanske hade några fler som spelat BF2 en del än vad ni hade. Det kommer snart förändras och vi är nog snart tillbaka i vårt gamla maktförhållande från BF1942 :)

Men trots detta så tänker iaf jag leva länge på att vi skinkade upp er duktigt i en match :D
"I'll make him an offer he can't refuse." Vito Corleone
(copyright Ruskprick)

Utloggad deathdealer

  • Old Skipper
  • Moderator
  • Phantom of the forum
  • *****
  • Antal inlägg: 8 391
  • frustra laborat qui omnibus placere studet
    • http://www.deathstar.se
Tack för en trevlig kväll!
« Svar #6 skrivet: 2005-08-29, 15:56:17 »
Va det en match?!?!?!? vaaaaa????? :cartman

Jag trodde vi hade träning, men killar som ställde upp som måltavlor?!?!?
Jahaja....okej, bra kämpat, fortsätt så kära motståndare, så att man kan stärka självkännslan ytterligare!!! :smoke


DD - var med och skrev historia...eller början på en ständigt återkommande trend dvs visar på att ordet FÖRLORA är struket ur vår ordlista!   :hella

Ps. skämt och och....mig skrämmde ni rejält!!! :cheers


Jag förlorade oskulden när jag vart 13....men fick tillbax den när jag gift mig.....

guest325

  • Gäst
Tack för en trevlig kväll!
« Svar #7 skrivet: 2005-08-29, 15:58:45 »
Vad DONald försöker säga är att han är glad över att någonsin ha lyckats med nåt! Bra gjort Donny :gert

Utloggad DONald

  • Old Lucky Luciano
  • =[OG]=Medlem
  • Going post(al)
  • *****
  • Antal inlägg: 4 115
  • Salvatore "Lucky" Luciano
    • The Five Families
Tack för en trevlig kväll!
« Svar #8 skrivet: 2005-08-29, 16:05:03 »
Citat från: Mahatma
Vad DONald försöker säga är att han är glad över att någonsin ha lyckats med nåt! Bra gjort Donny :gert


Om jag inte misstar mig Mahutmut, så var det din taktik som dina stackars kamrater försökte utföra ...  :smoke
"I'll make him an offer he can't refuse." Vito Corleone
(copyright Ruskprick)

guest325

  • Gäst
Tack för en trevlig kväll!
« Svar #9 skrivet: 2005-08-29, 16:07:42 »
Min första taktik någonsin faktiskt :headbang men den funka inte så bra. Fast vi, jag och kal-el, la ner mest tid på M city o den gick rätt hyfsat.

Utloggad tussilago

  • Youngblood
  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 972
Tack för en trevlig kväll!
« Svar #10 skrivet: 2005-08-29, 16:19:25 »
Ja.. Som du sa en gång själv Donny; det var inget fel på taktikerna, det var väl utförandet som inte klickade rätt. Håller med om att vi fick råstryk på Karkand, även om det tog ett tag innan du och Frankie lyckades ta vår bakre flagga när vi var MEC!  :cheers
I was born for the storm, and a calm does not suit me.

guest367

  • Gäst
Tack för en trevlig kväll!
« Svar #11 skrivet: 2005-08-29, 21:11:36 »
Tack för roligt spel! :-D
Ser redan fram emot nästa match med start senast 20.30.

guest325

  • Gäst
Tack för en trevlig kväll!
« Svar #12 skrivet: 2005-08-29, 21:18:54 »
Du e så gnällig med tiderna speed!  :cartman

Utloggad RythmDivine

  • Fucking Legend
  • Posting predator
  • *****
  • Antal inlägg: 4 907
  • =[OG]= For life
Tack för en trevlig kväll!
« Svar #13 skrivet: 2005-08-29, 22:19:34 »
Jag vill också tacka för den underhållande aftonen. För en gångs skull sprang inga egna in i artilleriet, bara det gör att jag kommer att minna denna afton i minst trettio minuter, sen måste familjen matas...

Utloggad Raft

  • Old Korean TV-star
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 577
Tack för en trevlig kväll!
« Svar #14 skrivet: 2005-08-29, 22:24:20 »
kanonkul, tack och bock allesammans!

 

Senaste inlägg