Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Nyliga inlägg

Sidor: 1 ... 5 6 7 8 9 [10]
91
Pianobaren - Fritt mingel och spam. / SV: Varför heter du så ?
« Senaste inlägg by Jaekeln skrivet 2021-11-03, 11:33:10 »
Jaja jag hänger väl på jag med då!
Från början gick jag under namnet HakLars, som är ett riktigt orginal här hemma i Västerås, alla vet vem HakLars är  :banana :banana
Började med det när jag spelade lite mer seriöst Battlefield 1942 i klanen ABF = Aros Battle Fighters , gick sedan till NBrigade plus några tlll och slutligen spelade jag med Desperation tillsammans med Horror mfl och bytte samtidigt nick till Steveofil eller bara SteveO, Steveofil härstammar från Nilecity, närmare bestämt från Sudden när han rapporterar innifrån kyldisken om Kalle Anka Cupen i Paralellyoghurt
med bland andra Jean-Pierre Skogsbär och bröderna Steve och Phil Naturell och deras Far som var Steveofil, vilket resulterade i 4 år på kartan  :clap :clap :clap :clap :clap spelade samtidigt också under nicket DrPhil i public spel, och då kommer vi till snart fram till dagens nick Jaekeln, som är en utvecklad variant av DrJaekel som nicket va från början. vet inte riktigt hur jag kom fram till nicket men det är väl en variant av Lennart Jähkel och Doktor Jekyll . Har behållit nicket Jaekeln sen 2002-2003 så där har ni min story


Väl mött // Jaekeln
92
Rollspel / SV: Diablo
« Senaste inlägg by Baldi skrivet 2021-11-01, 08:00:28 »
Fick min nya stationära config dator ifrån webhallen i lördag eftermiddag  :D :D Jag hunnit spela lite diablo2 resurrected, bara typ 1 månad senare, men jag tror inte missade så mycket då spelet har haft mycket buggar och stora problem med trafiken på deras servers. Läste senaste igår att blizzard jobbar för fullt lösa dessa server problem mängden spelare som börjat spela. Dessutom verkar som om att det ska ha en PTR nästa vecka för en test som de verkar lite hemlighetsfulla kring? Ny content eller nytt event?  :thumb  vi får se.


Kommit till act 3 och spelet är enstående vackert och brutalt och mörkt på samma gång!! Har i skrivande stund en paladin lvl 20, och en amazon lvl 15.  Jag och Ikon spelar en hel del, så det bara joina in om ni vill =)
93
Pianobaren - Fritt mingel och spam. / Inte AAA spel
« Senaste inlägg by GottfridssonTony skrivet 2021-10-29, 17:23:57 »
Är det nån som nerdat ner sig i "Door kickers 2" eller "Ground Branch"?
94
Pianobaren - Fritt mingel och spam. / SV: Varför heter du så ?
« Senaste inlägg by GottfridssonTony skrivet 2021-10-29, 17:21:01 »
För att jag fick stor stryk an en annan Tony på er fina bf3 server med kniv konstant så bytte jag till TonyMedKniven. Helt orealistiskt eftersom jag är kass med niiven :-D
95
Pianobaren - Fritt mingel och spam. / SV: Godmorgon & Natti
« Senaste inlägg by Braxen skrivet 2021-10-25, 08:15:03 »
:hi
96
Pianobaren - Fritt mingel och spam. / SV: Godmorgon & Natti
« Senaste inlägg by Looser skrivet 2021-10-24, 17:03:38 »
Go kväll
97
Pianobaren - Fritt mingel och spam. / SV: Godmorgon & Natti
« Senaste inlägg by Braxen skrivet 2021-10-23, 15:49:30 »
:hi
98
Pianobaren - Fritt mingel och spam. / SV: Godmorgon & Natti
« Senaste inlägg by Braxen skrivet 2021-10-21, 11:12:29 »
:hi
99
Pianobaren - Fritt mingel och spam. / SV: Godmorgon & Natti
« Senaste inlägg by Braxen skrivet 2021-10-18, 10:51:19 »
:hi
100
Pianobaren - Fritt mingel och spam. / SV: Godmorgon & Natti
« Senaste inlägg by Braxen skrivet 2021-10-14, 12:54:46 »
:hi
Sidor: 1 ... 5 6 7 8 9 [10]

Senaste inlägg