Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Ny i gillet? Presentera dig här.  (läst 13007 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest2410

  • Gäst
SV: Ny i gillet? Presentera dig här.
« Svar #30 skrivet: 2009-03-20, 08:16:01 »
Halloj

Tony heter jag i verkliga livet, 26 år gammal. Jag värderar min egen självständighet alldeles för högt, därför har jag inte varit i nån relation på en 4-5 år och jag är jättenöjd med det :p

Har en hel drös nick jag använder online, men de vanligaste är nog wrajjt (förskånskning av Wraith), Maskin och anjella, eller variationer på just de tre :) är lite av en altoholic, för tillfället har jag min choppa, en sorc, en dok och en shaman på KEP och jag kan inte bestämma mig för vilken som ska vara min main :p

Jag har spelat mmos sedan europeiska DAOC-betan, alltså DAoC, Eve, FFXI, WoW, Everquest, Lotro, AoC och nu också WAR.

guest2413

  • Gäst
SV: Ny i gillet? Presentera dig här.
« Svar #31 skrivet: 2009-03-21, 18:24:53 »
Jaha jag antar att jag blir yngst...
Jag heter Gustav och är 17år, jag är väl den typiska sport/datornörden.
jag har flickvän och inga barn ( som tur är ). Jag spelar war för att jag tycker det är kul med de olika PVP formerna, jag spelat en massa andra MMORPG innan War t.ex WOW.

Min Main heter Artich och jag har inga alt's än...
Om jag var tvungen att välja religion så skulle jag välja satanismen P.G.A  att den är mer utvecklad än kristendommen innom jämställdhet. :thumb

guest2414

  • Gäst
SV: Ny i gillet? Presentera dig här.
« Svar #32 skrivet: 2009-03-21, 22:39:16 »
Hallå ! Hans Danielsson heter jag 27 år gammal bor o jobbar i norge men har ju mina rötter i östersund. spelar war nu för tillfället gansaka casual för de e skoj  =) har spelat wow för vältigt activt o de vart aldeles för mycket då så jag la ner allt ett tag för sen starta war där jag trivs som fisken i vattnet =). spelar Blackguard vid namn Hazzee =) hsfr gött!"

guest2415

  • Gäst
SV: Ny i gillet? Presentera dig här.
« Svar #33 skrivet: 2009-03-21, 22:40:05 »
hej jag heter henke är 23år vart ny i guildet idag även ganska ny inom de här spelet
men tycker de verkar jäkligt kul!!

har en sorceer vid namn anrotis

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • Moderator
  • Forum resident
  • *****
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Ny i gillet? Presentera dig här.
« Svar #34 skrivet: 2009-03-22, 14:28:45 »
Hej på er alla nya, och välkommen till Svearike!

:hi


guest2419

  • Gäst
SV: Ny i gillet? Presentera dig här.
« Svar #35 skrivet: 2009-03-22, 21:54:08 »
Tjenixen Klafix här gammal gubbe på snart 40 år pratades vid med vildvittran,, samt spelade igår med Hazzee o anrotis små snackade lite om att joina eran trevliga skara

Förnärvarande Med i Rerolled vi starta bara detta gille efter Flytten från Burlok/order den server för död för min smak

erfarenheter från order motsvarande instancer i huvudstaden + kört lostvale till Näst sista bossen,,Bastion det mesta

Vill joina er för ni har lite mer drag en bara jag o nån till online i rerolled,,

Hör gärna av er online eller posta svar

Mvh Conny aka Klafix

guest2420

  • Gäst
SV: Ny i gillet? Presentera dig här.
« Svar #36 skrivet: 2009-03-22, 22:19:23 »
Halloj, Hyssop, här. Något ynger gubbe på 35, jämfört med Klafi ovan.
Bor i norröstra Skåne, gift och ett barn.

Förnärvarande är jag meded i Rerolled ocjså vi starta bara detta gille efter Flytten från Burlok/order händer inte så  mycket där efter par månader.

K8p verkar varar ett en server med bra drag, dock händer inte inget i nuvarande gillet pga för få medlemmar (känns rätt ensamt). Detta gille engeragerad och likasinnande folk :)

messa Natte (char name) eller post om något ni ösnkar att veta.

Allt gott!


mvh
Percy allias Hyssop

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • Moderator
  • Forum resident
  • *****
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Ny i gillet? Presentera dig här.
« Svar #37 skrivet: 2009-03-22, 22:40:29 »
Varmt välkomna till Svearike pojkar :D

Vi ses in-game :hi

guest1921

  • Gäst
SV: Ny i gillet? Presentera dig här.
« Svar #38 skrivet: 2009-03-23, 09:11:59 »
Får jag passa på att önska er alla nya välkomna!

Jag (Slaktaren) och min bror (Kärlek) startade Svearike med en kompis och min son. Tog ett namet från Daoc som vi sprang på Svearike på order sidan. Jag var GL för en Svensk allians i Daoc som faktiskt växte på sig riktigt bra och blev en av dom stora.

Ser ut som om Svearike kommer att bli den största där vi nu är med (räknar då inte med Svea ulvar som är order) Får vi bara hoppas att spelet inte dör ut så vi kan spela ihop och ha roligt i många år nu.

Ni som skriver här har löst kravet får att bli promotade så behöver det inte stå galler pojk på er. Så kontakta mig eller Kärlek i spelt så löser vi det.

Ha det alla så syns vi i spelet

guest2422

  • Gäst
SV: Ny i gillet? Presentera dig här.
« Svar #39 skrivet: 2009-03-23, 16:43:22 »
Hej, jag är ny i gillet och jag heter Ludvig. Jag är 14 år (yngst?) och bor i Skellefteå.
Jag har ganska mycket erfarenhet av MMO:s (spelade WoW i ett antal år men bytte till WAR då det släpptes.
I spelet heter jag Cerleth och är en 40 Disciple of Khaine.



guest2384

  • Gäst
SV: Ny i gillet? Presentera dig här.
« Svar #40 skrivet: 2009-04-12, 20:54:12 »
Hej

Jag heter Tom, 26år och bor i Stockholm med min sambo. Jag är kompis sen länge med Bobusan/bibsi, Wroom/Pamella, Hubusan/hubaah och Delarion i gillet. Till vardags så pluggar jag och försöker spela med mina vänner så mycket jag kan.

Har spelat wow, gw, aoc och ett uns eq innan men har aldrig tagit ett mmorpg särskilt seriöst utan mest spelat med kompisarna. Däremot känns WAR som ett bättre mmo tack vare uppbyggnaden av skills, talents, rr och inf.

I spelet heter jag Wanom, en sorc som precis dingat 40. So let the games begin...

guest2516

  • Gäst
SV: Ny i gillet? Presentera dig här.
« Svar #41 skrivet: 2009-04-15, 10:39:30 »
Tjenare allihop,jag heter Tommy och är 33 år fyllda i dagsläget,är gift och har två barn samt bor i Stockholm.

Spelar dom flesta spel som finns ute på marknaden men WAR är det enda mmorpg jag håller på med för stunden.Har lirat Star Wars och WoW tidigare,men tröttnade pga dåligt med pvp/rvr och att grinda PvE hela dagarna är inte min "Grej".

Är i grund och botten elektriker och har jobbat några år i norge,men med lite tur så flyttar jag snart till Berlin för att jobba åt ett spelföretag.

guest2519

  • Gäst
SV: Ny i gillet? Presentera dig här.
« Svar #42 skrivet: 2009-04-15, 20:05:25 »
Häpp

Patric heter jag, 30 år och bor i stockholm med fru och en 8 månaders dotter.
Har spelat warhammer sen release på Burlok/Order... bl.a. med Klafix och har även jag varit med i Rerolled. Spelar nu en DoK vid namn Hammil (lvl21) och försöker fördjävels hänga med i Loadings leveling tempo =)
Ska bli kul att spela med er

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • Moderator
  • Forum resident
  • *****
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Ny i gillet? Presentera dig här.
« Svar #43 skrivet: 2009-04-16, 19:43:17 »
:hi

Det värmer ett gammalt gubbhjärta att se fler representanter från gruppen "mogen ungdom" :)

Välkomna!

:cheers

guest2525

  • Gäst
SV: Ny i gillet? Presentera dig här.
« Svar #44 skrivet: 2009-04-17, 10:29:02 »
Tjingeling!

Robban 32-åring från stockholm. Sjukskriven byggare som nu är dörrvakt där man får
leka choppa på riktigt. Gillar kroppsbygge och är tatuerad från skallen till vaderna.
Spelat Daoc, Lotro, EQ, EQ2, Lineage1, GuildWars, och mitt esse var wow där jag
höll 2200+ rating under 7 månader men slutade pga för mycket otrevligt folk.

Testade först AoC som var fantastiskt uselt och hoppade då på Warhammer
vilket var ett bra val för detta spel äger trotts alla buggar :thumb

 

Senaste inlägg