Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Välkomna till Eve Online!  (läst 6375 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest129

  • Gäst
Välkomna till Eve Online!
« skrivet: 2010-09-07, 17:01:03 »
Jag vill hälsa alla välkomna till vår egen del på forumet, jag har nyligen också axlat ansvaret som coach för OG´s Eve online division mitt handle är =[OG]=Spike, andra känner mig som Mikael Haraldsson. Så det är mig ni skall kontakta i första hand om ni vill spela eve online med oss, tillsvidare är det bara jag som har ansvaret har ännu inte hunnit sitta på coach stolen så länge. Men självklart skall en person utses så att han kan hantera förfrågningar när jag inte är online.

Men mitt mål just nu är att se till att grabbarna som lirar eve online får OG:t status så snart som möjligt. Eftersom dem spelat så länge med oss så anser jag att det är dags. Sedan är mitt mål att göra inlärningströskeln rätt så mycket lägre i Eve online, genom information här och genom personlig guidning och coachning. Självklart är ni andra välkomna att tjöta med oss, det är bara dyka in i Eve online kanalen. Är du intresserad av att spela Eve online? Då är det dags att gå med nu för vi är med i en enorm allians en av dem större i Eve, vilket innebär stora flottstrider, skjuta ned titaner eller kort och gott allt du drömt om att eve online skall vara ...välkommen!!

Jag vill passa på att skicka ledningen ett stort tack för all hjälp med att göra detta till verklighet.  :supporter :thumb

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Välkommna till Eve Online!
« Svar #1 skrivet: 2010-09-07, 17:49:29 »
:thumb

guest3361

  • Gäst
SV: Välkomna till Eve Online!
« Svar #2 skrivet: 2010-09-09, 18:59:09 »
detta var väldigt trevligt att se... ska se till att hänga mer på TS när jag spelar aktivt.. o flyger gärna en pvp runda eller två med er oxå faktiskt.. tar o sätter en klon nära er så e det bara att köra wrooom.. :)

guest129

  • Gäst
SV: Välkomna till Eve Online!
« Svar #3 skrivet: 2010-09-12, 07:17:22 »
detta var väldigt trevligt att se... ska se till att hänga mer på TS när jag spelar aktivt.. o flyger gärna en pvp runda eller två med er oxå faktiskt.. tar o sätter en klon nära er så e det bara att köra wrooom.. :)

Jarå det är bara hänga på, vi har lite interna ops då och då, det är bara hojta till i TS!

guest3361

  • Gäst
SV: Välkomna till Eve Online!
« Svar #4 skrivet: 2010-09-14, 14:24:38 »
jepp har en alt som halvvägs till er nu.. ska reka era planeter o system lite sen kanske jag t o m joinar om det ser smaskigt ut... dels för spela med lite mer svenskar.. närmare highsec o lowsec. o ni gatecampar wohoo :D

guest3361

  • Gäst
SV: Välkomna till Eve Online!
« Svar #5 skrivet: 2010-09-16, 08:22:43 »
snacka med er CEO igår faktiskt o sitter nu o idlar på er public channel försöker få tag på Ghoststalker eller Farina Larros. Så flyttar troligen ner till er rätt snart.. nån som pallar hjälpa mig med en haul omgång kommer dumpa skeppen bara ta fittings etc.  :banana


guest129

  • Gäst
SV: Välkomna till Eve Online!
« Svar #6 skrivet: 2010-09-16, 12:29:12 »
Jo jag tror faktiskt att Foppa kan hjälpa dig med det han har en freighter, samt vi har några i corpet med carriers om man ber snällt och ger dem lite bränsle så brukar det fungera bra att få hjälp med hauling inom vårt företag i -"The Exploited". Men hojta till i TS3 så vi vet när du är beredd att flytta sas.

guest3361

  • Gäst
SV: Välkomna till Eve Online!
« Svar #7 skrivet: 2010-09-17, 09:25:53 »
väskan packad o tar gärna lite hjälp av en carrier eller en freighter faktiskt..

har (alla fittade tyvärr o riggade)

3BS
3BC
2 cargo containers + en del coolant jag gärna tar med mig
o en hookbill
som gärna tar lite lift..... 1-NJLK står allt parkerat i  :pistols

Varghök

  • Gäst
SV: Välkomna till Eve Online!
« Svar #8 skrivet: 2010-09-20, 17:26:22 »
Tjenare folket varghök ska fylla på sitt eve konto snart så ja kommer snart  online igen då tänkte ja om man skulle försöka lära sej detta spel och ej bara  levla skills hehe:)

guest3361

  • Gäst
SV: Välkomna till Eve Online!
« Svar #9 skrivet: 2010-09-22, 20:08:11 »
Tjenare folket varghök ska fylla på sitt eve konto snart så ja kommer snart  online igen då tänkte ja om man skulle försöka lära sej detta spel och ej bara  levla skills hehe:)

 :thumb

Utloggad Elkovitch

  • =[OG]=Medlem
  • Tjuvröker under en gran
  • **
  • Antal inlägg: 64
OG Chat
« Svar #10 skrivet: 2011-03-28, 18:16:37 »
Tja. jag har tagit mej friheten att skapa en chat kanal i eve för alla i OG som vill ha kontakt/sammarbete med andra härifrån. Kanalen heter inte helt oväntat "Old Gents". så välkommen o joina
EvE Online Player.
Main: Gonnaeatit

Utloggad Foppa

  • Moderator
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 534
SV: Välkomna till Eve Online!
« Svar #11 skrivet: 2011-03-30, 10:18:55 »
 Gonnaeatit hetter [XPLTD] Gonna på TS om ni vill få tag på han.

Utloggad Foppa

  • Moderator
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 534
SV: Välkomna till Eve Online!
« Svar #12 skrivet: 2012-03-23, 22:16:15 »

 

Senaste inlägg