Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Lägg till i ban-listan?  (läst 6311 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad tussilago

  • Youngblood
  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 972
SV: Lägg till i ban-listan?
« Svar #15 skrivet: 2014-01-03, 15:21:15 »
Har ju länge funnits fusk till CS som känner av när antifuskprogrammet ska ta screenshot och stänger av sig just då så att bilden ser ren ut och sen automatiskt slås på efteråt igen. Tar knappt en sekund och fuskaren märker det inte ens.

Det enda som är mer tragiskt än de som fuskar är personerna som faktiskt sitter och utvecklar fusk. 
I was born for the storm, and a calm does not suit me.

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Lägg till i ban-listan?
« Svar #16 skrivet: 2014-01-03, 15:40:08 »
Fuskare kommer alltid att finnas i alla spel tyvärr på ett annat sätt.

Därför spelar jag 98% bara på våra servers och på TB.
Dyslexi betyder svåra ord på latin

Utloggad omEnito

  • Ghetto Fetto
  • =[OG]=Medlem
  • 50-årskris
  • ****
  • Antal inlägg: 480
SV: Lägg till i ban-listan?
« Svar #17 skrivet: 2014-01-14, 15:58:57 »
Helvete måste avinstallera mitt JRT-h4xx0r.cfg omedelbart!

Tråkigt att det finns cheaters men det har alltid funnits och kommer alltid att finnas. Jag blir aldrig irriterad när jag stöter på en cheater för jag tycker så jäkla synd om dem. Jag byter bara server.

Jag har prövat ett fusk en gång. Det var på gamla CS 1.6 tiden där jag och en till polare hade tråkigt kände för att trolla lite :) Vi tankade hem nått cheat som kunde göra allt möjligt (god mode, aimbot, no spread, wallhack, superspeed m.m.) Vi hoppade in på några CS servrar och knivade ihjäl alla. Körde med superspeed och 1 hit 1 kill. Det var sjukt kul ur ett troll perspektiv. Efter 2-3 rundor avinstallerade vi skiten och körde normalt igen.

Det roligaste med det hela var inte själva trollandet i sig. Självklart var det inte att man kände sig skillad på något sätt, då är man ju rejält pantad. Det roliga var att det var ett fusk och inte tillåtet. Att göra något "olagligt" och komma undan med det var det roligaste och gav störst adrenalinkick. Ja jag är från förorten så... FUCK THE POLICE! ;)  :pistols


 

Senaste inlägg