Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: BF4 Fusk, fattar inte varför  (läst 4051 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.


Utloggad Gunslinger

  • =[OG]=Medlem
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 161
SV: BF4 Fusk, fattar inte varför
« Svar #1 skrivet: 2014-01-02, 11:29:31 »
Ni som spelar, har ni märkt av detta ? Fy vad tråkigt ,men dessa små lömska människor dyker upp i alla spel och förstör spelglädjen för så många.  :rythm  :puke :puke

Utloggad Dann3

  • =[OG]=Medlem
  • Slutar med blöja
  • *
  • Antal inlägg: 44
SV: BF4 Fusk, fattar inte varför
« Svar #2 skrivet: 2014-01-02, 15:12:52 »
Ni som spelar, har ni märkt av detta ? Fy vad tråkigt ,men dessa små lömska människor dyker upp i alla spel och förstör spelglädjen för så många.  :rythm  :puke :puke

ja ibland ifrågasätter man om det är något lurt men oftast så är det bara att de är unga och är bättre en en själv =) men ibland tycker man att folk saknar spridning och rekyl i vapnen så det är klar det finns

Utloggad SuperTed

  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 899
SV: BF4 Fusk, fattar inte varför
« Svar #3 skrivet: 2014-01-02, 16:18:39 »
Jag håller med Danne om att oftast är det nog bara att acceptera att det finns en eller ett par spelare ute på internet som, hur befängt det än låter, är bättre än en själv.
Under alla mina år så är det väldigt sällan jag har stött på någon som jag med säkerhet kan säga har fuskat, det enda jag kan dra mig till minnes var i cs (speedhack) när det ibland kom någon dåre och pangade ned hela laget medans vi fortfarande stod i spawn och shoppade pryttlar.
Själv så försöker jag strunta i huruvida folk fuskar och fokusera på mitt eget spel vilket gör att jag blir gladare och mer harmonisk på det stora hela.
Personligen så ser jag ingen som helst mening med att fuska i mp-lir då hela poängen är att försöka mäta sig med folk, ha kul och jobba för att vinna. Får man stryk har man förhoppningsvis lärt sig något på vägen och blivit lite bättre inför nästa runda. Att spela med något hack skulle inte ge mig någonting överhuvudtaget, men det finns ju alltid folk som tycker olika och det är väl något man bara får leva med.
« Senast ändrad: 2014-01-02, 16:20:38 by SuperTed »

Utloggad RythmDivine

  • Fucking Legend
  • Posting predator
  • *****
  • Antal inlägg: 4 907
  • =[OG]= For life
SV: BF4 Fusk, fattar inte varför
« Svar #4 skrivet: 2014-01-02, 16:58:30 »
dessvärre stöter jag på dem relativt ofta. Jag spelar mycket på en rysk server som kör locker endast, och antalet mystiska deaths där folk skjuter med kulspruta genom fem-sex rum och en bergvägg är påtaglig. ofta har de en rank över 100 och stats efter 45 minuter på ca 65-10. och kommer från ryssland...

Utloggad Horror

  • =[OG]=Medlem
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 599
SV: BF4 Fusk, fattar inte varför
« Svar #5 skrivet: 2014-01-02, 17:59:42 »
Och därför skall man inte spela på ryska servrar! Detsamma var i BF3 också!

Utloggad hinken

  • Very Old Bucket
  • =[OG]=Medlem
  • Going post(al)
  • *****
  • Antal inlägg: 4 492
SV: BF4 Fusk, fattar inte varför
« Svar #6 skrivet: 2014-01-03, 12:30:07 »
stöter också ofta på hackare, speciellt BF3. Headshots från andra sidan kartan osv.
Påfallande ofta verkar de vara ryssar. Verkar även finnas hack som ökar träffsäkerhet och minskar spridning men dessa är inte lika uppenbara.
Personligen blir jag fly förbannad när de dyker upp eftersom de dödar servern.

Utloggad omEnito

  • Ghetto Fetto
  • =[OG]=Medlem
  • 50-årskris
  • ****
  • Antal inlägg: 480
SV: BF4 Fusk, fattar inte varför
« Svar #7 skrivet: 2014-01-14, 16:03:05 »
EN gång har jag stött på en fuskare i BF4. Och det var en riktig fuskare. Det var inget ohh han sköt mig före eller ohh han fick mig bakom väggen och sånt småskit. Nej den här killen gick full retard. :)

Sen måste alla komma ihåg att BF4 är ett ganska trasigt spel som väldigt enkelt kan ge en känslan av att någon fuskar. Skjuten bakom väggar, hus, stenar, dö på ett skott osv osv. Det finns många konstiga sätt att dö på och 99% av dem beror på spelet i sig.

Utloggad tussilago

  • Youngblood
  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 972
SV: BF4 Fusk, fattar inte varför
« Svar #8 skrivet: 2014-01-15, 19:19:56 »
Det är ju bara att gå in på leaderboards och titta på score per minute för att se hur många som fuskar. Har svårt att tro att någon i denna värld lyckats bli rank 110 på 22 timmar. Eller jag kanske bara är bitter?
I was born for the storm, and a calm does not suit me.

Utloggad Frankman

  • Old Wife
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 158
SV: BF4 Fusk, fattar inte varför
« Svar #9 skrivet: 2014-01-15, 23:05:37 »
 :stupid

ja, du är bitter!
Insikt före åsikt!

 

Senaste inlägg