Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Förslagslåda  (läst 8543 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest3

  • Gäst
Förslagslåda
« skrivet: 2006-03-30, 20:43:48 »
1. Vi borde ansöka om att få byta namn på guilden.

2. Vi borde byta guildmaster.

3. Fungerar inte både steg 1 och 2 borde vi starta en NY guild. Hur svårt kan det vara?

En guild som heter Old Gents känns ju rätt nu när CG-klanen inte är representerat i guilden.

Eller hur?

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
Förslagslåda
« Svar #1 skrivet: 2006-03-30, 21:24:38 »
1. Absolut! Det är väl bara att byta!

2. Johnny Hazard är ju guildmaster numera, utsedd av spelet! Formy hade inte loggat in på två månader, därigenom förlorade han GM-status.

Utloggad Johnny Hazard

  • =[OG]=Medlem
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
Förslagslåda
« Svar #2 skrivet: 2006-03-30, 22:08:48 »
Vet inte om det går att byta utan att starta ett nytt guild och då förlora vår guild hall?!


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

guest3

  • Gäst
Förslagslåda
« Svar #3 skrivet: 2006-03-30, 22:57:38 »
Men vad ska vi med vår guild hall till?

guest3

  • Gäst
Förslagslåda
« Svar #4 skrivet: 2006-04-02, 21:28:39 »
Va?
Ingen som nappar på detta?
Varför ska vi heta Casual Gamers?

Utloggad Ceder

  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 808
  • Ninjalooter
    • http://www.vet.inte.nån.nu
Förslagslåda
« Svar #5 skrivet: 2006-04-02, 22:29:37 »
Tjaa... Mig gör det inget om vi skapar ett nytt eller vi lirar kvar i CG... Visst förut kanske det hade nån betydelse pga. formy var guildleader men nu när JH har tagit över så kan vi väl nästan göra vad vi vill...

Utloggad Crimson

  • Old Klottrare
  • Moderator
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 980
    • Jörn Joghans and his Art
Förslagslåda
« Svar #6 skrivet: 2006-04-03, 00:33:51 »
Är det jobbigt eller svårt att skaffa en ny guild hall då? Mig spelar det väl egentligen ingen roll heller, men jag stöttar gärna falangen som vill ha ändring. Det främsta jag har emot CG-guildnamnet är att det är stavat med z på slutet. Det känns så...non-propert på något sätt. ;)


=[OG]= GW Division Coach
---
#OBEY

Utloggad Johnny Hazard

  • =[OG]=Medlem
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
Förslagslåda
« Svar #7 skrivet: 2006-04-03, 01:20:29 »
Guild Hall lär väl fortfarande kosta multum och sen har väl inte allt implementerats som ska va där t.ex. guildbank osv. Mig stör inte namnet alls, men jag ska kolla upp om det går att byta namn eller överföra guild hallen på nån annan.


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
Förslagslåda
« Svar #8 skrivet: 2006-04-03, 07:48:38 »
Citat från: Sunbane
Det främsta jag har emot CG-guildnamnet är att det är stavat med z på slutet. Det känns så...non-propert på något sätt. ;)


Lol! Formy, hear hear! ;)

guest3

  • Gäst
Förslagslåda
« Svar #9 skrivet: 2006-04-05, 01:58:59 »
Guildhall schmildhall.

Den kan vi vara utan.

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • Moderator
  • Forum resident
  • *****
  • Antal inlägg: 6 602
Förslagslåda
« Svar #10 skrivet: 2006-04-05, 08:07:58 »
Jag loggade in igår för första gången på några veckor. Det visade sig att jag har över 180 000 guld på banken, så jag tror inte finansierinen av en guildhall kommer att bli några problem. Vill ni ha en kan jag nog pynta upp.

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
Förslagslåda
« Svar #11 skrivet: 2006-04-05, 09:17:25 »
Annars tar vi fattiga stackare emot donationer ;)
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

Utloggad Formy_C

  • =[OG]= Formy Zee
  • Global moderator
  • Insane poster
  • *****
  • Antal inlägg: 3 038
Förslagslåda
« Svar #12 skrivet: 2006-04-05, 11:04:31 »
Då namnet CasualgamrS redan var uppköpt fick jag handla med Z istället, så har ni förklaring på det oxå =P
Sen kostar väl en GH inte mer än 50k eller nått om ni vill skapa en egen guild ;)
Just because YOU're offended, doesn't mean you're right.
----------------------------------------------
=Format_C:\Swe= | =Formy Zee=
----------------------------------------------

guest324

  • Gäst
Förslagslåda
« Svar #13 skrivet: 2006-04-05, 18:03:23 »
Citat från: Braxen
Annars tar vi fattiga stackare emot donationer ;)


Javisst! Vi är nog många som gärna tar emot  ;)

Annars är jag helt för, vad ni än väljer.

guest3

  • Gäst
Förslagslåda
« Svar #14 skrivet: 2006-04-05, 23:35:57 »
Önskar Johnny axla arbetet som guildmaster i ett nytt guild, eller är någon annan villig/lämpad?

@Formy: Får vi behålla din eminenta mantel?

Utloggad Johnny Hazard

  • =[OG]=Medlem
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
Förslagslåda
« Svar #15 skrivet: 2006-04-06, 09:50:10 »
Citat från: Cartman
Önskar Johnny axla arbetet som guildmaster i ett nytt guild, eller är någon annan villig/lämpad?


För min egen del är jag helt nöjd med namnet CG och det av flera skäl: 1) Om vi ska heta Old GENTS så lär det ju bli lite mojjigt då 85& av guildets karaktärer är KVINNLIGA (!) och detta retar MIG mer än att det är ett Z i slutet ... 2) Varför kasta ut över 60-100k guld för något som vi redan HAR?

Men eftersom jag inte kommer lira så mycket tills Factions släpps så får ni göra preciiis som ni vill, dock stannar jag kvar i CG då jag inte upplever det som ett problem.


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

guest3

  • Gäst
Förslagslåda
« Svar #16 skrivet: 2006-04-06, 10:36:18 »
Det finns många anledningar till att byta namn. Men jag nöjer mig med att säga att det är ledningsgurppens önskan att alla divisioner, guilder eller vad det nu är, ska bära Old Gents namn.

Inget illa om CG.

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
Förslagslåda
« Svar #17 skrivet: 2006-04-06, 10:42:32 »
För mig spelar det ingen roll egentligen, men om det är ledningsgruppens önskan så får vi väl försöka rätta oss efter det (nån mer än jag som får en känsla av deja vu? ;) ).

Jag utgår från att det precis som tidigare är ok för icke OG att fortsätta spela med oss, även om vi byter namn?

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • Moderator
  • Forum resident
  • *****
  • Antal inlägg: 6 602
Förslagslåda
« Svar #18 skrivet: 2006-04-06, 10:50:07 »
Håller med JH om att det blir rätt tramsigt med en grupp välsvarvade snyggbrudar som springer runt med namnet "Old Gents" :blush

Aja, får väl deleta mina fyra fina flickor och starta manliga karaktärer istället. :)

Men har ledningsgruppen bestämt så har dom bestämt.

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
Förslagslåda
« Svar #19 skrivet: 2006-04-06, 13:06:09 »
Kallas nog gubbsjukan!
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

Utloggad Johnny Hazard

  • =[OG]=Medlem
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
Förslagslåda
« Svar #20 skrivet: 2006-04-06, 16:58:26 »
Citat från: Cartman
Det finns många anledningar till att byta namn. Men jag nöjer mig med att säga att det är ledningsgurppens önskan att alla divisioner, guilder eller vad det nu är, ska bära Old Gents namn.


Nu är det ju så att LG har accepterat vårat befintliga GW-guild, och även att våran tidigare GM var Formy. För till syvende og sist så handlade det ju om att följa OG's andemening och vem om inte Fompa var man till det tyckte man då. Nå, nu är en OG GM och fortfarande gäller ju samma anda. Och inte sitter väl allt i vad vårat guild kallar sig?

Jag var med och skramlade till den gamla guild hallen och några till, men Fompa pröjsade lejonparten. Om nu Cartman bara känner att ha måste ha ett guild som heter OG så är det helt upp till dig att skapa ett sådant guild och köpa en guild hall. Själv tänker jag INTE användas mina kulor till en nytt guild, mantel och guild hall. Men känner ni att ni vill ha en annan GM som är online lite oftare än jag (som väntar på Factions) så sjung ut så fixar vi det!


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

Utloggad shadowskimmer

  • Old Little Ninja
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 760
Förslagslåda
« Svar #21 skrivet: 2006-04-06, 17:20:36 »
Det finns inget krav från LG att de nuvarande guilderna inom MMO-spelen heter Old Gents. Det är snarare så att det ger fördelar att de heter något annat men styrs av OG.

Som Johnny skriver ovan så är nuvarade situation helt acceptabel från vår sida. Ställer arrangemanget till med problem får vi se till att lösa det på något sätt. :)

Om någon vill kan jag utveckla resonemanget överst, men det tar jag på begäran i så fall.
I DO NOT BUILD NATIONS - I DESTROY VILLAGES!
AND IN SOME RARE CASES I GET TOTALLY OWNED

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • Moderator
  • Forum resident
  • *****
  • Antal inlägg: 6 602
Förslagslåda
« Svar #22 skrivet: 2006-04-06, 18:03:35 »
Utveckla gärna!

Vilka fördelar ser du med att gillet inte heter OG?

Utloggad shadowskimmer

  • Old Little Ninja
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 760
Förslagslåda
« Svar #23 skrivet: 2006-04-06, 18:21:49 »
Den största fördelen gäller framförallt WoW, men jag kan tänka mig att den kan appliceras på Guild Wars också.

I fps-spelen har vi av tradition haft ett krav på att vi spelat under OG-flagg, inte frilansat hos andra klaner om vi själva haft verksamhet av samma slag, samt att vi normalt sett inte heller tagit in frilansare hos oss.

I WoW är scenariot ett helt annat; det krävs i vissa instanser och raider att man är 40 personer och för att få ihop så många vid godtyckligt tillfälle bör guilden innehålla åtminstone det dubbla antalet spelare.

-----

Vi är inte intresserade av en superbulkning av själva "kompisgänget" OG, och eftersom reglerna har kunnat tolkas så att detta var tvunget att ske om vi spelar undet Old Gents-namnet har vi valt att gå en annan väg:

WoW-guilden heter som vi alla vet Ancient Knights, och styrs av OG. Det innebär att det är OGs värderingar som gäller, men att antagningskraven är litet annorlunda. Det är "lättare" att bli medlem helt enkelt, för man behöver inte uppfylla kraven att bli en "vanlig" OG för att få lira MED OG/AK. :)

-----

Ovanstående är den huvudsakliga anledningen till varför vi resonerar som vi gör, och jag hoppas jag lyckats uttrycka den på ett tydligt sätt. Det finns naturligtvis nackdelar med att göra såhär också, men vi anser att fördelarna överväger klart. Detta ÄR ju litet av en pilotverksamhet.

I Guild Wars kanske situationen är den samma fast litet annorlunda? Det verkar snarare som att ni har litet problem att få ihop folk till uppdrag osv och ovanstående resonemang ger ju möjligheten att ansluta andra till CG-guilden utan att de för den skull skall behöva vara OG-medlemmar. Hade vi gått stenhårt efter det gamla regelverket så hade ni inte fått börja spela i en guild som leddes av en annan klan, även om dess ledare är en fd OG. :)

Different times call for different measures... Och dessutom räcker sunt förnuft ganska långt. ;)
I DO NOT BUILD NATIONS - I DESTROY VILLAGES!
AND IN SOME RARE CASES I GET TOTALLY OWNED

guest3

  • Gäst
Förslagslåda
« Svar #24 skrivet: 2006-04-06, 22:35:58 »
Citat från: Johnny Hazard
Citat från: Cartman
Det finns många anledningar till att byta namn. Men jag nöjer mig med att säga att det är ledningsgurppens önskan att alla divisioner, guilder eller vad det nu är, ska bära Old Gents namn.


Nu är det ju så att LG har accepterat vårat befintliga GW-guild, och även att våran tidigare GM var Formy. För till syvende og sist så handlade det ju om att följa OG's andemening och vem om inte Fompa var man till det tyckte man då. Nå, nu är en OG GM och fortfarande gäller ju samma anda. Och inte sitter väl allt i vad vårat guild kallar sig?

Jag var med och skramlade till den gamla guild hallen och några till, men Fompa pröjsade lejonparten. Om nu Cartman bara känner att ha måste ha ett guild som heter OG så är det helt upp till dig att skapa ett sådant guild och köpa en guild hall. Själv tänker jag INTE användas mina kulor till en nytt guild, mantel och guild hall. Men känner ni att ni vill ha en annan GM som är online lite oftare än jag (som väntar på Factions) så sjung ut så fixar vi det!

Utan att fördjupa mig, så kan jag bara säga att jag tar mycket illa vid mig av ovanstående. Helt onödigt påhopp.
Inga mer åsikter eller förslag från min sida.

Utloggad Johnny Hazard

  • =[OG]=Medlem
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
Förslagslåda
« Svar #25 skrivet: 2006-04-07, 08:15:21 »
Citat från: Cartman
Utan att fördjupa mig, så kan jag bara säga att jag tar mycket illa vid mig av ovanstående. Helt onödigt påhopp.
Inga mer åsikter eller förslag från min sida.


Jag skulle skrivit "Ni" med betydelsen "ni som vill byta guildnamn", men det var du som drev detta och inte nöjde dig med de svar du fick.

Ledsen att du tar det som ett påhopp då det mer var en markering från min sida.  :smoke


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
Förslagslåda
« Svar #26 skrivet: 2006-04-07, 08:59:30 »
Ja, vad fasiken pojkar: Nog har vi väl varit med länge nog för att förstå att man inte kan tolka skrivet språk på ett forum bokstavligt?

Jag tolkade inte Johnnys inlägg som så kantigt alls.

Allvarligt så förstår jag inte vad problemet är - Håll en poll om det ska bytas namn och en till för vilket namn det ska bli om "byta namn" sidan vinner.

Personligen är det egalt vilket namn det blir, men jag spelar ju rätt lite för tillfället. Jag tycker dock att "Old Gents" är ett rätt dåligt namnval. Hellre då något mer fantasy som Black Raven eller conquestadors.

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • Moderator
  • Forum resident
  • *****
  • Antal inlägg: 6 602
Förslagslåda
« Svar #27 skrivet: 2006-04-07, 09:07:52 »
Howling Hookers?

Skämt åsido: Inte heller jag läste JH:s inlägg som ett personligt påhopp på Cartman. Vi har ju haft uppe frågan flera gånger tidigare, och alltid kommit fram till samma sak, nämligen att det inte är värt alla pengarna och att de flesta av oss inte ser någon större mening med att byta.

Jag har tidigare varit lite "halvpositiv" till guild och namnbyte, men det var innan någon här påpekade att den skulle se ganska löjligt ut med alla flick-toons och taggen"Old Gents". Det fick mig att ändra mig.

Men mitt erbjudande står kvar. Vill någon starta ett OG-gille kan jag hjälpa till med finansen.

Utloggad Cruentus

  • 30-årskris
  • ****
  • Antal inlägg: 213
Förslagslåda
« Svar #28 skrivet: 2006-04-07, 11:32:45 »
Old Gents: O Casual , Casual , wherefore art thou Casual ? Deny thy father and refuse thy name, or if thou wilt not, be but sworn my love, and I shall no longer be an Old Gent.

Casual Gamerz: Shall I hear more, or shall I speak at this?

Old Gents: 'Tis but thy name that is my enemy, thou art thyself though not a Gamerz. What's Gamerz? It is nor hand, nor foot, nor arm, nor face, nor any other part belonging to a man. Oh, what's in a name? That which we call a rose by any other word would smell as sweet; so Casual would, were he not Casual called, retain that dear perfection to which he owes without that title. Casual, doff thy name! And for thy name, which is no part of thee, take all myself.

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
Förslagslåda
« Svar #29 skrivet: 2006-04-07, 12:41:14 »
Någon som har tråkigt? ;)
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

guest1327

  • Gäst
Förslagslåda
« Svar #30 skrivet: 2006-04-11, 08:59:43 »
Citat från: DaddyLongLeg
Howling Hookers?




Näää nu får du ge dig  ;)  Vad blir då vi karlakarlar i detta gillet  Pimps eller benknäckare ?    Brrrr!!!

Själv spelar jag för lite GW för tillfället för att ha någon åsikt, men lutar nog att det är lite slöseri med pengar att kasta bort guildhall o mantel
Sen är det ju enbart inne i städer som namnet överhuvudtaget syns i spelet. När vi är ute på uppdrag har det ju ingen betydelse alls.  

//Ragge

Utloggad Formy_C

  • =[OG]= Formy Zee
  • Global moderator
  • Insane poster
  • *****
  • Antal inlägg: 3 038
Förslagslåda
« Svar #31 skrivet: 2006-04-12, 10:50:00 »
Ja jag får väl än en gång ursäkta mig för att jag inte längre har det brinnande intresset för GW =/
Jag önskar att jag hade det. Är inne ibland o tittar på den fina grafiken O lirar lite med min son.
Är lite nyfiken på expantionen dock =P

MEN nått väldigt viktigt jag lärt mig när jag spelat WoW är följande!
Det som räknas är det som samlas under den gemensamma fanan.
Jag kan inte för mitt liv begripa mig på eran diskuss här, då den känns väldigt "byråkratisk".
"allt som görs av OG måste heta OG"?? Achtung!!
 
AK i wow te.x hade kunnat heta "Gurkmajonäs" jag hade fortfarande spelat kvar pga allt trevligt folk, namnet är för mig iaf ovesentligt.
(hade nog smilat gött var gång jag sett taggen dock) men det är inte det saken gäller :D

Min poäng är att ni vill skaffa nått ni redan har??
På Simson där satt styrkan i håret, likadant är det väl med OG?
Styrkan i OG sitter inte i namnet utan i den organisation som utgöras av de människor som är med.

Missförstå mig rätt.
Personligen struntar jag fullständigt i vad ni heter.
Ville bara peka på en viktig punkt i sammanhanget :)

Tack för ordet ^^


Btw. Howling Hookers, det var ett namn jag har kunnat spela under ;)
Just because YOU're offended, doesn't mean you're right.
----------------------------------------------
=Format_C:\Swe= | =Formy Zee=
----------------------------------------------

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
Förslagslåda
« Svar #32 skrivet: 2006-04-12, 11:12:28 »
Citat från: Formy_C
Ja jag får väl än en gång ursäkta mig för att jag inte längre har det brinnande intresset för GW =/
Jag önskar att jag hade det.


Inte konstigt alls, att gå tillbaka till Guild Wars när man spelat WoW ter sig som en mycket blek spelupplevelse, inget snack om den saken.
För den som inte spelat WoW så är det nog svårt att förstå vilken enorm skillnad det är mellan dessa spel. Men nåväl, nog med WoW propaganda! :)

Ang. namndebatten så känns det färdigdiskuterat för min del. Hade vi varit ett PvP guild så kanske namnet hade haft större betydelse.

guest324

  • Gäst
Förslagslåda
« Svar #33 skrivet: 2006-04-12, 17:22:07 »
Guildwars är framför allt betydligt billigare att spela än WoW!

guest1327

  • Gäst
Förslagslåda
« Svar #34 skrivet: 2006-04-14, 10:30:19 »
Hehe Gurkmajonäs ??  Hade en karaktär för många år sen som hette



Nog hade han passat i gillet Gurkmajonäs .....

Tror nog bara Johnnyponken minns honom :)
Jag har nog glömt vilken klass han var
//Ragge

Utloggad Johnny Hazard

  • =[OG]=Medlem
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
Förslagslåda
« Svar #35 skrivet: 2006-04-14, 11:40:58 »
@Ragge  - Klart jag minns Nisse och jag minns vem som gjorde banner oxo! :blush

Om jag säger Ödla och necro så kanske du minns ras och klass? ;)

Annars minns jag en annan ödla som du hade:

- "I'm am man trapped in a womans body!"
- "To much info!"


:rotflmao


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

guest1327

  • Gäst
Förslagslåda
« Svar #36 skrivet: 2006-04-14, 23:52:51 »
Nä inte fanken var Nisse Necro ?  Jag avskyr necros ju  :)

Utloggad Johnny Hazard

  • =[OG]=Medlem
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
Förslagslåda
« Svar #37 skrivet: 2006-04-15, 12:50:11 »
Citat från: RaggeLodbrok
Nä inte fanken var Nisse Necro ?  Jag avskyr necros ju  :)


LOL - inte en necro sa du?!



Så klänning, pinne med döskalle och en lie är standard utrustning för krigare? :hm
- Man your OWNED! :p

Fast, nu är det allt lite mycket :offtopic tror jag, för nu snackar vi ju gamla EQ. :ancient


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

guest1327

  • Gäst
Förslagslåda
« Svar #38 skrivet: 2006-04-15, 16:14:30 »
Näe! inte fanken är detta möjligt.. Jag en Crossdresser..  Det måste varit du som lurade mig till det ;)
Osså kan du väl radera bevisen, eller hade du tänkt dig någon slags utpressning i framtiden, eftersom du sparar sånt ???   LOL

Utloggad Johnny Hazard

  • =[OG]=Medlem
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
Förslagslåda
« Svar #39 skrivet: 2006-04-15, 18:00:15 »
- Jodå!
- Nej!
- Nej!
- Ja, självklart! ;)


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

guest1327

  • Gäst
Förslagslåda
« Svar #40 skrivet: 2006-04-15, 23:24:26 »
Nu är jag illa ute. Både Prunis i Daddy kommer att hata mig för att jag var före på deras territorium :)

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
Förslagslåda
« Svar #41 skrivet: 2006-04-16, 01:29:56 »
:D LOL! Stackarn! Ojojoj!

Snacka om hårt slag mot vår numero UNO Macho Tank! ;)

guest1327

  • Gäst
Förslagslåda
« Svar #42 skrivet: 2006-04-16, 10:45:32 »
Hmm Jag vet ju var Johnny bor och ska dit i kväll och dricka upp hans pilsner, senska jag ta o radera lite på hans hårddisk :)   hehehe

 :D  :pistols  :fu

 

Senaste inlägg