Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Streams och annat sköj  (läst 918427 gånger)

0 medlemmar och 6 gäster tittar på detta ämne.

guest1327

  • Gäst
SV: Streams och annat sköj
« Svar #1305 skrivet: 2006-10-26, 11:02:41 »
Äsch, Vi vet att du googlade efter baksida eller toalettmunstycke :D   


men oj vad fin i kanten du blev helt plötsligt då. svänga sig med såna där fina synonymer. du skulle nog passa in i den där nya os-grenen i en av posterna ovanför...  :tease

Jag var INTE alls fin i kanten, Forumet bestämde sig för att censurera mig   jag skrev "R ö v" och "R ö v h å l"  :D

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
SV: Streams och annat sköj
« Svar #1306 skrivet: 2006-10-26, 11:09:19 »
Nähä??? :eek Är det sant, Ragge? Det hade jag aldrig kunnat gissa... :tease
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

guest1327

  • Gäst
SV: Streams och annat sköj
« Svar #1307 skrivet: 2006-10-26, 12:02:13 »
Jag tyckte det var kul... Jag visste inte att forumet censurerade :) 

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Streams och annat sköj
« Svar #1308 skrivet: 2006-10-26, 14:43:47 »
Redan postat?
http://break.com/index/album_covers.html

Orkar inte kolla om det är det. Kul i vilket fall.

Utloggad Airam

  • Old Genta
  • Global moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 304
SV: Streams och annat sköj
« Svar #1309 skrivet: 2006-10-26, 14:45:51 »
Äsch, Vi vet att du googlade efter baksida eller toalettmunstycke :D   


men oj vad fin i kanten du blev helt plötsligt då. svänga sig med såna där fina synonymer. du skulle nog passa in i den där nya os-grenen i en av posterna ovanför...  :tease

Jag var INTE alls fin i kanten, Forumet bestämde sig för att censurera mig   jag skrev "R ö v" och "R ö v h å l"  :D


skyll på det.  :nono

jag tror snarare att du börjar bli lite fin i kanten. har inte din mamma lärt dig att det är fult att skylla på döda ting?


;)

guest1327

  • Gäst
SV: Streams och annat sköj
« Svar #1310 skrivet: 2006-10-26, 17:48:09 »
Hmm, fin i kanten,,,,  det finns inte många kanter kvar på mig ju :)  mest jämmtjock

Utloggad Airam

  • Old Genta
  • Global moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 304

Utloggad Ruskprick

  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 241
SV: Streams och annat sköj
« Svar #1312 skrivet: 2006-10-30, 13:08:51 »

guest253

  • Gäst
SV: Streams och annat sköj
« Svar #1313 skrivet: 2006-10-30, 14:12:19 »
SNÄLLA, titta på den här videon och lämna jättegärna en kommentar och ännu hellre, SPRID LÄNKEN VIDARE!
Det är en av mina vänner som har gjort låten (Samma kille som sjunger), och det är ett drös av mina polare som har gjort videon, även om det är främst två som varit mest involverade. Dessutom är tjejen som är med min bästa vän och just nu inneboende hos mig. Jag hjälpte till litegrann en av inspelningsdagarna.

Jag är grymt imponerad av slutresultatet, trots att jag känner dem!

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=1352475970

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
SV: Streams och annat sköj
« Svar #1314 skrivet: 2006-10-30, 14:56:02 »
Inte min musik riktigt, men videon är ju grymt välhgjord :thumb Det enda som störde mig var ciggen han häll när han sjöng, den fick mig att inte ta det på allvar. Be honom droppa den nästa gång så ökar genomslaget i min singelpersonsfokusgrupp.
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

Utloggad Ruskprick

  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 241
SV: Streams och annat sköj
« Svar #1315 skrivet: 2006-10-30, 15:37:16 »
Hiphopbönder :D

Utloggad Airam

  • Old Genta
  • Global moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 304
SV: Streams och annat sköj
« Svar #1316 skrivet: 2006-10-30, 16:33:54 »
jag håller med loppan, be han droppa ciggen till nästa gång.

inte min musiksmak alls men det jag tyckte var bra var att det inte var en video där grabben står omgärdad av ett gäng brudar i minimala kläder ("trofeér/statusförhöjare") och som trycker sig upp emot honom. jag tycker också att det var bra att det inte heller var en massa extrema närbilder på sångaren som står och försöker sätta upp en stor attityd (du vet, såna där som det brukar vara när 50cent och dom där grabbarna gör videos). sånt fixar inte jag - så därför tyckte jag det var bra att det inte var nåt sånt i den här videon...  :thumb

Utloggad tussilago

  • Youngblood
  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 972
SV: Streams och annat sköj
« Svar #1317 skrivet: 2006-10-31, 07:56:15 »
Haha svenska tjej it's the grej! http://bildligttalat.com/?p=1285

EDIT: Angående videon som CyberLizard postade så är det inte riktigt min musiksmak heller, just nu iaf. Jag har ju mina perioder ;) Men diggade den skarpt ändå, även om vissa saker kanske kunde gjorts lite bättre som att INTE hålla i en cigg! :P Sen skulle han behöva träna lite på sitt engelskauttal, förutom det så var det riktigt bra!
« Senast ändrad: 2006-10-31, 08:05:06 by tussilago »
I was born for the storm, and a calm does not suit me.

Utloggad Ceder

  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 808
  • Ninjalooter
    • http://www.vet.inte.nån.nu
SV: Streams och annat sköj
« Svar #1318 skrivet: 2006-10-31, 11:47:39 »
 :lolabove Swenska Tjej its the Grej!

guest253

  • Gäst
SV: Streams och annat sköj
« Svar #1319 skrivet: 2006-10-31, 12:03:24 »
Ok, ciggen har jag inte ens sett, faktiskt! :D Jag är väl mest hårdrockare av någon fortmde, smen bra hiphop kan jag uppskatta. Det Ante (sångaren) sjunger om är sitt eget liv. Den unga killen som blir slagen av sin far är Antes riktiga lillebror, och det ska föreställa Antes uppväxt. (Fadern är f.ö. min gamla chef från när jag jobbade på TV) Och med tanke på att videons budget har varit 0:- så måste man bli liiiite impad iaf. Den är gjord av folk som inte är proffesionella (DVS aldrig fått betalt för det dom kan) utan bara glada, om än skickliga amatörer.

Btw, 50Cent gör inte HipHop (Vad han än säger), han gör R n' B. Eminem gör hiphop, och det är ganska STOR skillnad i dessa två olika stilars videos.

 

Senaste inlägg