Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: -=Guild Wars Spam=-  (läst 346297 gånger)

0 medlemmar och 7 gäster tittar på detta ämne.

guest1645

  • Gäst
SV: Guild Wars Spam
« Svar #780 skrivet: 2008-09-30, 19:42:00 »
Antar Karika är assassin alltså?
http://wiki.guildwars.com/wiki/Assassin_armor - Detta är ett rätt bra ställe att leta armor på. :)

Personligen gillar jag ju Nightfall assassin Ancient armor, men den är inte det billigaste att få tag i. Sedan kan jag ju tycka att en lönnmördare bör ha så smidig klädsel som möjligt så man faktiskt kan smyga sig på någon. Att ha en dräkt som fastnar i ett standardiserat dörrhål känns inte helt hundra... :)

Vilket får mig att tänka på en lång diskussion om Heroes of might and magic 5 som jag hade inför det släppet... Nåja, en annan gång.

Utloggad Crimson

  • Old Klottrare
  • Moderator
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 980
    • Jörn Joghans and his Art
SV: Guild Wars Spam
« Svar #781 skrivet: 2008-09-30, 19:42:08 »
Jag har tittat lite på assassinrustningar, men kan inte hitta något som faller mig i smaken. Det skulle vara Obsidian då...  :help


=[OG]= GW Division Coach
---
#OBEY

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Guild Wars Spam
« Svar #782 skrivet: 2008-10-01, 10:37:18 »
Men vad är det för FEL på dropraten i detta spel!?  :rythm

Nu har jag i par kvällars tid farmat 3-4 olika paragonbossar med en grupp bestående av mig själv plus tre heroes. Jag har bankat vardera bossen minst 30 ggr, och inte fasen droppas det ett enda grönt litet spjut från någon av dem.

WTF!?!?

Är det någon som vet något som ligger bakom detta? Är det mindre än 1% chans att de gröna vapnen ska droppas eller vad är det frågan om?

Förbaskat surt är det hur som helst :(

guest1645

  • Gäst
SV: Guild Wars Spam
« Svar #783 skrivet: 2008-10-01, 13:53:03 »
Men, vi har ju inte spelat ihop... Hur kan du då ha så kass frekvens?
Vi kanske ska testa att slakta tillsammans. Två minus blir ett plus, typ...

guest628

  • Gäst
SV: Guild Wars Spam
« Svar #784 skrivet: 2008-10-02, 20:48:00 »
Men vad är det för FEL på dropraten i detta spel!?  :rythm

Nu har jag i par kvällars tid farmat 3-4 olika paragonbossar med en grupp bestående av mig själv plus tre heroes. Jag har bankat vardera bossen minst 30 ggr, och inte fasen droppas det ett enda grönt litet spjut från någon av dem.

WTF!?!?

Är det någon som vet något som ligger bakom detta? Är det mindre än 1% chans att de gröna vapnen ska droppas eller vad är det frågan om?

Förbaskat surt är det hur som helst :(


Blir inte droprate nästan minimal när man har Heroes med?

guest1645

  • Gäst
SV: Guild Wars Spam
« Svar #785 skrivet: 2008-10-02, 22:09:56 »
Ber om ursäkt jag försvann.
Hade lovat bort mig på annat håll, men trodde klockan var sju... Jaja, sånt är livet.
Men ni är väl på att dra igenom Arachnis Haunt vid annat tillfälle. Insåg själv att det nog är ett snabbt sätt att få tag i Savannahs heat... *and the hunt goes on*

guest1645

  • Gäst
SV: Guild Wars Spam
« Svar #786 skrivet: 2008-10-06, 21:08:47 »
ARG!!!  :pistols

Var ute i Melandrus Hope och fick questen att rensa upp Luxons (var därinne för att hitta Juns prylar), nåja, tänkte jag tar den tillsammans med Charting the forest. Efter ett bra tag har jag då varit på alla platser och fimpat alla Luxons. Kom på att jag skulle ju till Jade Cuarry också som en quest, och då jag var i närheten gick jag in där.
Som ni som kommit betydligt längre än mig redan vet, så försvann fimpa Luxon-questen och 400 Kurzick poäng... :cry
Nu ska jag lägga mig och bita i kudden.

Utloggad E-doT

  • Old bitter grogghagga
  • Global moderator
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 047
    • www.femuglor.se
SV: Guild Wars Spam
« Svar #787 skrivet: 2008-10-06, 22:42:41 »
Typiskt, det är ju inte skoj. Men vi har nog lyckats med liknande, de allra flesta av oss, om det är till någon tröst... ;)

Utloggad Roffo

  • =[OG]=Medlem
  • 50-årskris
  • ****
  • Antal inlägg: 356
  • - inte en karl men ett moln i byxor!
SV: Guild Wars Spam
« Svar #788 skrivet: 2008-10-07, 14:27:29 »
Jo jag tycker det låter ganska bekant......

guest1645

  • Gäst
SV: Guild Wars Spam
« Svar #789 skrivet: 2008-10-08, 06:44:27 »
* Double Luxon and Kurzick title points -- 10 October 2008
Starting at Noon Pacific (-7 GMT) this Friday, you will receive double points for exchanging 1,000 faction for Jadeite or Amber, for exchanging 3,000 faction for an alliance skill, and for transferring 5,000 faction to raise your alliance's reputation. This bonus will last through 11:59 PM Pacific (-7 GMT) on Sunday.
 :ripped
Jag trodde ju att det var dubbla poäng på sånt man gjorde... Hade jag behövt nu när jag måste dra land och rike runt för att bli polare med fanskapen...
Jaja, då är det väl bara att gå tillbaka till grind grind grind...

Btw: Vad skedde igår? Gjorde ni något av intresse?

Utloggad E-doT

  • Old bitter grogghagga
  • Global moderator
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 047
    • www.femuglor.se
SV: Guild Wars Spam
« Svar #790 skrivet: 2008-10-08, 10:37:03 »
Oh, vi hade sååå skoj - Taq och Kadya vanquishade Bahdok Caverns i Nightfall... ;)

guest1645

  • Gäst
SV: Guild Wars Spam
« Svar #791 skrivet: 2008-10-10, 18:05:24 »
Snabb fråga, någon som kommer vara inne på söndag mellan ca 9:00 och 12:00?

Utloggad Crimson

  • Old Klottrare
  • Moderator
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 980
    • Jörn Joghans and his Art
SV: Guild Wars Spam
« Svar #792 skrivet: 2008-10-10, 19:06:15 »
Njäeeee... sannolikt plockar vi svamp.  :thumb


=[OG]= GW Division Coach
---
#OBEY

Utloggad Roffo

  • =[OG]=Medlem
  • 50-årskris
  • ****
  • Antal inlägg: 356
  • - inte en karl men ett moln i byxor!
SV: Guild Wars Spam
« Svar #793 skrivet: 2008-10-10, 20:23:08 »
Ytterst tveksamt då jag ska på kopojksfest imorgon.....

guest1645

  • Gäst
SV: Guild Wars Spam
« Svar #794 skrivet: 2008-10-11, 09:38:57 »
Jag hatar Guild Wars Factions. :cry
Först förlorar jag 400 poäng för att jag inte vill korsa en hel karta två gånger utan tror i min enfald att jag kan få cred för min quest genom att hoppa tillbaka till questgivern, som man normalt gör.
Så idag... Samlat ihop 9950 kurzick utav de 10000 jag behöver och ser att jag har en quest kvar att bara plocka mina poäng för. Great! Så jag tror att jag håvar in 750 mer poäng. Ack nej... Det är ett tak på 10000! Förlorat ytterligare 700 poäng!!! WTF!!!!
1100 poäng jag kunde utnyttjat nu i helgen när det är dubbelt upp. Men neeeeeej då... *suck*

 

Senaste inlägg