Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: -=Guild Wars Spam=-  (läst 343823 gånger)

0 medlemmar och 6 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad Ceder

  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 808
  • Ninjalooter
    • http://www.vet.inte.nån.nu
SV: -=Guild Wars Spam=-
« Svar #1605 skrivet: 2012-09-12, 15:18:48 »
cdon verkar ju ha den hemma iaf..

Utloggad Bustacruz

  • AKA Deathartas
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 806
SV: -=Guild Wars Spam=-
« Svar #1606 skrivet: 2012-09-12, 15:52:10 »
Wow....det måste vara den mest "oinformerande" gametrailer jag nånsin sett.  :hm
Kan bara instämma i de 2297 dislike den fått.

Det är som att filma en brödrost i 2 minuter med avsikt att sälja ett Stiga pingisbord..
Totalt obegripligt.
:stupid

Sen får vi inte glömma... det kanske är en Dynamisk Trailer?  :lil :rotflmao


BattleTag: Bascha#2493

Utloggad Kuling

  • Old Shiny Ball
  • =[OG]=Medlem
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 300
SV: -=Guild Wars Spam=-
« Svar #1607 skrivet: 2012-09-12, 17:49:22 »
Wow....det måste vara den mest "oinformerande" gametrailer jag nånsin sett.  :hm
Kan bara instämma i de 2297 dislike den fått.

Det är som att filma en brödrost i 2 minuter med avsikt att sälja ett Stiga pingisbord..
Totalt obegripligt.
:stupid

Sen får vi inte glömma... det kanske är en Dynamisk Trailer?  :lil :rotflmao

Oavsett hur mycket du bashar gw2 så kommer vi inte och spelar ditt hemliga spel med dig:)

guest1645

  • Gäst
SV: -=Guild Wars Spam=-
« Svar #1608 skrivet: 2012-09-12, 19:36:23 »
Wow....det måste vara den mest "oinformerande" gametrailer jag nånsin sett.  :hm
Kan bara instämma i de 2297 dislike den fått.

Det är som att filma en brödrost i 2 minuter med avsikt att sälja ett Stiga pingisbord..
Totalt obegripligt.
:stupid

Sen får vi inte glömma... det kanske är en Dynamisk Trailer?  :lil :rotflmao

Oavsett hur mycket du bashar gw2 så kommer vi inte och spelar ditt hemliga spel med dig:)
Hemligt spel?
Ah, du menar det där man måste plugga morsekod, gamla sumeriska texter och konspirationsteorier från 4chan för att ens komma ur startområdet?
Jag spelar för att koppla av och ha en stunds avkoppling, men man gör ju vad man har tid och ork till.  :p :cartman
Love you too Busta.  :kiss

guest1645

  • Gäst
SV: -=Guild Wars Spam=-
« Svar #1609 skrivet: 2012-09-12, 22:22:11 »
En sak jag funderat över och med tanke på hur mycket jag är in-game ställer jag frågan här:
Enligt utsago har vi guildbank och guild emblemer och liknande. Var hittar jag dessa? :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: -=Guild Wars Spam=-
« Svar #1610 skrivet: 2012-09-12, 22:51:54 »
guildbanken bör finnas bla i ditt startområde

Utloggad Ceder

  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 808
  • Ninjalooter
    • http://www.vet.inte.nån.nu
SV: -=Guild Wars Spam=-
« Svar #1611 skrivet: 2012-09-13, 00:33:34 »
Vet att guildbanken för norn ligger där den vanliga banken är..

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: -=Guild Wars Spam=-
« Svar #1612 skrivet: 2012-09-13, 07:24:18 »
Lite tips för fällhantering i charr dungan vi kört några kvällar nu:

Den som springer och drar i kedjorna buffas med swiftness, regen + möjligtvis protection. Använd dodge ffs! Två rullningar så är man ju mer än halvvägs framme vid kedjan. Eller spring en bit, sen dodge, dodge, framme.

Dagens lilla tips: Bind dodge, V, till musknapp 3 eller motsvarande, så j-a lätt att snabbt dodga då, betydligt bättre än dubbeltap på tangetbordet. ;) :D


Utloggad Formy_C

  • =[OG]= Formy Zee
  • Global moderator
  • Insane poster
  • *****
  • Antal inlägg: 3 038
SV: -=Guild Wars Spam=-
« Svar #1613 skrivet: 2012-09-13, 07:24:40 »
Där det finns en bank gubbe står även en guildbank gubbe.
iaf stämmer detta i Divinity & L.A.. samma gäller med guild armorer de är i närheten.
I Divinity är de i samma rum, i L.A står de o lurar på bank balkongen om jag inte minns fel.
Just because YOU're offended, doesn't mean you're right.
----------------------------------------------
=Format_C:\Swe= | =Formy Zee=
----------------------------------------------

Utloggad Bustacruz

  • AKA Deathartas
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 806
SV: -=Guild Wars Spam=-
« Svar #1614 skrivet: 2012-09-13, 08:55:06 »
Wow....det måste vara den mest "oinformerande" gametrailer jag nånsin sett.  :hm
Kan bara instämma i de 2297 dislike den fått.

Det är som att filma en brödrost i 2 minuter med avsikt att sälja ett Stiga pingisbord..
Totalt obegripligt.
:stupid

Sen får vi inte glömma... det kanske är en Dynamisk Trailer?  :lil :rotflmao

Oavsett hur mycket du bashar gw2 så kommer vi inte och spelar ditt hemliga spel med dig:)
Hemligt spel?
Ah, du menar det där man måste plugga morsekod, gamla sumeriska texter och konspirationsteorier från 4chan för att ens komma ur startområdet?
Jag spelar för att koppla av och ha en stunds avkoppling, men man gör ju vad man har tid och ork till.  :p :cartman
Love you too Busta.  :kiss

Lite hjärngympa har aldrig skadat någon ;) Man utmanas att anstränga sig och valet om man vill göra de svåra questerna är ju ditt :)
Jag behöver inte ett spel som gör allt åt mig och bjuder in till quests..oj jag menar "Hjärtan" hehe.  :tease :love

Och nej jag bashar inte GW2!Verkligen inte! Men det är jävligt kul att jävlas på ett dynamiskt sätt  :D Jag hade inte spelat GW2 om jag inte gillat det right? ;)


BattleTag: Bascha#2493

guest1645

  • Gäst
SV: -=Guild Wars Spam=-
« Svar #1615 skrivet: 2012-09-13, 09:03:53 »
Lite hjärngympa har aldrig skadat någon ;) Man utmanas att anstränga sig och valet om man vill göra de svåra questerna är ju ditt :)
Jag behöver inte ett spel som gör allt åt mig och bjuder in till quests..oj jag menar "Hjärtan" hehe.  :tease :love

Och nej jag bashar inte GW2!Verkligen inte! Men det är jävligt kul att jävlas på ett dynamiskt sätt  :D Jag hade inte spelat GW2 om jag inte gillat det right? ;)

Jag hade säkerligen spelat TSW om det inte var för att jag har på min höjd 3 timmar speltid totalt under veckorna.
Jag ser då gärna att underhållningen serveras på silverfat och är lika lättsmält som chokladpudding. :cartman

Utloggad Bustacruz

  • AKA Deathartas
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 806
SV: -=Guild Wars Spam=-
« Svar #1616 skrivet: 2012-09-13, 09:06:13 »
Lite hjärngympa har aldrig skadat någon ;) Man utmanas att anstränga sig och valet om man vill göra de svåra questerna är ju ditt :)
Jag behöver inte ett spel som gör allt åt mig och bjuder in till quests..oj jag menar "Hjärtan" hehe.  :tease :love

Och nej jag bashar inte GW2!Verkligen inte! Men det är jävligt kul att jävlas på ett dynamiskt sätt  :D Jag hade inte spelat GW2 om jag inte gillat det right? ;)

Jag hade säkerligen spelat TSW om det inte var för att jag har på min höjd 3 timmar speltid totalt under veckorna.
Jag ser då gärna att underhållningen serveras på silverfat och är lika lättsmält som chokladpudding. :cartman
:lolabove

Håller med om både speltid och lättsmällt! Därför jag kör GW2 ibland. Man behöver både bitarna tror jag :)


BattleTag: Bascha#2493

Utloggad Tiny

  • V.I.P.
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 615
SV: -=Guild Wars Spam=-
« Svar #1617 skrivet: 2012-09-13, 10:32:37 »
Nu går det att köpa GW2 online igen. Arenanet hade försäljningsstopp för att minska trycket på starter-områdena - men nu är det påsläppt igen. :)

(Kan vara bra att påminna andra vänner som inte skaffat GW2 än.)
/Tiny  :lolright
Varning för vaktgrodan! Ett välriktat bett kan fälla en fullvuxen elefant.

guest1645

  • Gäst
SV: -=Guild Wars Spam=-
« Svar #1618 skrivet: 2012-09-14, 00:45:05 »
Nu är jag lvl 302 jeweler till min plånboks stora sorg.
Detta innebär också att jag har en bunke halsband och några ringar med levelkrav från 35 till 65 och med olika stats. Skrik till om intresse finns.

Vill man special-beställa kan jag berätta vilka material som behövs, får jag dem får ni resultatet.

Utloggad Ceder

  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 808
  • Ninjalooter
    • http://www.vet.inte.nån.nu
SV: -=Guild Wars Spam=-
« Svar #1619 skrivet: 2012-09-14, 13:41:29 »
Tar gärna ringar runt lvl 55+ som är +condition dmg alt. power :D


 

Senaste inlägg