Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Är det här man ska spy på sin dag ?  (läst 246133 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad MooseMan

  • Old Misconnection
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 188
Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #45 skrivet: 2005-09-09, 19:40:06 »
Bup har det vart förrut funkade ett tag... nu e det snack om en psykolog igen... får se om det hjälper denna gången...

Utloggad tussilago

  • Youngblood
  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 972
Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #46 skrivet: 2005-09-09, 21:33:36 »
Tidsfrister är alltid svåra att hålla som ungdom. Man vill inte dra hem före alla kompisar, eller så är det kanske lite kvarhängande trotsålder.. "Dom ska inte bestämma när jag ska komma hem. Jag är faktiskt vuxen" osv. Man får lära sig att kompromissa. Hon måste få känna att hon är med och bestämmer reglerna. Annars blir det lite sån där skolattityd, "åååh nej nu har vi den där tråkiga lektionen igen". Kan även tänka mej, som sagt, att det beror en del på vilket folk hon hänger med också. Säg det dock inte rätt ut! Det har sällan en bra effekt att hacka ned på dotterns kompisar.

Det löser sig säkert ska du se! Hojta till någon gång om du behöver hjälp med att förstå dej på ungdomarnas krångliga betéende!  :thumb
I was born for the storm, and a calm does not suit me.

guest20

  • Gäst
Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #47 skrivet: 2005-09-09, 23:23:20 »
Citat från: Braxen
Skall sitta i 1st line support och svara på duma användar frågor!


lessen om jag ignorerar allvarligare saker, men jag känner med dig braxen
:(

(å naturligtvis med de allvarligare grejorna)

Utloggad MooseMan

  • Old Misconnection
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 188
Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #48 skrivet: 2005-09-10, 12:22:16 »
det e lugnt crusse... menade inte att dra ner humöret på folket här inne... är väl hyffsat lugnt just nu men man e orolig hela tiden... finns nog risk att när det dra igång igen med skiten så kommer jag någ att hojta till...

Spport e väl kul?

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #49 skrivet: 2005-10-27, 10:10:12 »
Har redan nu 10:09 så tråkigt på jobbet!!!!

Har nu haft tid att läsa om Pelletsbränningens sköna värld! :puke
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

Utloggad Redbeard

  • Old nuclear hazard
  • =[OG]=Medlem
  • Going post(al)
  • *****
  • Antal inlägg: 4 288
Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #50 skrivet: 2005-10-27, 17:37:31 »
Fy fan vilken dag jag har haft!
Har inte ens kunnat ta kaffepaus och fick inta lunchen sittandes vid arbetsplatsen.
Är helt slut i huvudet och ska bara vända hemma för jag har tysklektion ikväll.
Har du supit upp spriten i kompassen - Styr efter topplanternan.

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 602
Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #51 skrivet: 2005-11-07, 09:05:08 »
Hade en härlig dag med ungarna igår. Ensam med tre charmiga tjejer då frun var på SPA. Avslutades med middag på Mackdonkan. Övertrötta barn vägrar sova. 20:30 somnar äntligen nr3, vaknar igen med nattskräck, skriker så hon kräks, somnar om och vaknar var 20:e minut och gallskriker, fram till klockan 01:00 när jag ger upp och lägger henne i min säng. Vaknar 2ggr till under natten och skriker.

Blir väckt 06:00 av barn nr1 som är pigg efter att ha sovig hela natten. Jag mår skit. Hinner inte äta frukost. Skriker mig hes på ett barn som vägrar gummistövlar. Hon slår mig (!) och jag gör mig nästan skyldig till barnmisshandel.

Totalhaveri och 30 minuter försenad till jobbet, med dåligt samvete för att jag är en dålig far, samt irriterad över mina trasiga, silvertejpade glasögon.

:cry

Utloggad deathdealer

  • Old Skipper
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 391
  • frustra laborat qui omnibus placere studet
    • http://www.deathstar.se
Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #52 skrivet: 2005-11-07, 09:24:56 »
Du ÄR en bra pappa DLL! :thumb

Måndag, vet att jag idag ska konfrontera en "kompis/kund" som jag lagt ner ca 80 timmars arbete på under förutsättningarna att vi ska sköta detta projekt på MITT sätt. Efter att ha skänkt dryga 50.000:- (lätt) i utdebiteringsbartid  :scared , och projektets viktiga fas ska igång, efter att ha dragit i alla mina kontakter på den sidan som berör denna person, och bara ska igång.....får man reda på att denna delen är för dyr... FÖR DYR?!?!?!?!?

Herre jävlar, jag har ju redan betalt eländet!!! :alcoholic

Folk är så förbaskat naiva, så dom tror att man kan förvandla 10.000 till 1.000.000 bara genom att knäppa med fingrarna....Sätt in pengarna på banken och vänta ett år, gå sedan tillbax och kolla hur mycket din förmögenhet har vuxit.....tja....300:- spänn...TOPS!!!

Sen är det förberedelser inför ett anförande inför 90 butiksägare i morgon....som i bebruari blir 1200 personer som man oxå ska gallfa framför..... :headbang

Trött fru, glada barn...och själv är manflintskallig.....livet är UNDERBART gubbar!

DD  :cheers


Jag förlorade oskulden när jag vart 13....men fick tillbax den när jag gift mig.....

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #53 skrivet: 2005-11-29, 21:03:54 »
:ripped

Skulle till att betala räkningar idag och blev milt förvånad när jag upptäckte att någon Brasilianare hade passat på att ta ut 25000 från mitt konto dagen efter jag lämnat landet. Vi får se vad SEB-kort har att säga om saken. :rythm
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

Utloggad MooseMan

  • Old Misconnection
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 188
Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #54 skrivet: 2005-11-29, 22:19:22 »
:stupid That SUCKS !

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #55 skrivet: 2005-11-30, 08:09:44 »
Jag sitter ute hos en kund i Västerås ca 6,5 mil hemifrån mig. Nu på fredag skall min son till tandläkaren kl 10.00. Då mina arbetstider hos kunden är 0800-1630 så vill kund fan att jag skall vara hos dem mellan 08-09 för att sedan åka 6,5 mil för att hämta min son och åka till tandläkare för att sedan lämna honom på skolan och åka tillbaka till jobbet (dock bara 4½ mil).

Det SUGER att vara konsult!
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

Utloggad Ruskprick

  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 241
Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #56 skrivet: 2006-02-02, 17:59:31 »
*BEEP*PIIP*BEEP*PIIP*BEEP*PIIP*BEEP*PIIP*

... låter en dator här hemma. Minnesdelen på moderkakan tycks självdött. :headbang

Utloggad shadowskimmer

  • Old Little Ninja
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 760
Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #57 skrivet: 2006-02-13, 12:10:04 »
Allvarligt... Kan någon komma hit och skjuta, bunta ihop och skicka iväg vikaren till föreläsare vi har idag?

Strul och problem, och han kan inte Visual Studio 2005 som vi jobbar i... "Såhär är det inte i 2003" säger han hela tiden...

OM man är föreläsare och konsult, ska man inte kunna verktygen man jobbar med?

Heeeeelllveteeeee

Jag lånar pengar för att gå här, då är detta inte rätt sätt att undervisa.
I DO NOT BUILD NATIONS - I DESTROY VILLAGES!
AND IN SOME RARE CASES I GET TOTALLY OWNED

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #58 skrivet: 2006-02-24, 10:59:30 »
Då har man äntligen fått läkartid till 1245 idag.
Har haft ont i magen i 3 dygn och Novalucol od har inte hjälpt. :(
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

Utloggad Lasse i ledet

  • Old B-Team Leader
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 558
Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #59 skrivet: 2006-02-24, 11:05:54 »
:(
"Jag tar rygg på Letalis"

 

Senaste inlägg