Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Ledsen, men tiden räcker inte till för mig... :(  (läst 2363 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest1482

  • Gäst
Ledsen, men tiden räcker inte till för mig... :(
« skrivet: 2007-08-29, 20:58:27 »
Jag funderar på att lämna det här spelet... Har tyvärr inte så mycke tid längre...  :cry En funderan är om någon i alliansen behöver trupper eller om nån är villig att ta över mitt konto, så skicka ett ingame meddelande då till mig.... Om ni behöver trupper så skicka kordinater och hur mycke trupp som ni behöver till den byn som behöver dom så skickar jag över det, ledsen att jag lämnar men har tyvärr inte mer tid... :( Ska ta bort fällorna nu så att om ingen vill ta över mitt konto så kan ni åtminstone få lite råvaror.... Tack för den här tiden hos er , jag har haft mycke roligt och är glad att ha fått träffa er alla... må gott i livet så kanske vi hörs i framtiden igen... vem vet ???  :cheers

Utloggad RythmDivine

  • Fucking Legend
  • Moderator
  • Posting predator
  • *****
  • Antal inlägg: 4 907
  • =[OG]= For life
SV: Ledsen, men tiden räcker inte till för mig... :(
« Svar #1 skrivet: 2007-08-29, 22:37:51 »
IRL är viktigare än spel, så är det. Det var trevligt att ha dig här och vi hoppas se dig igen i någon inte alltför avlägsen framtiden. Du kan ju prova World of Warcraft t ex, tar sällan mer än någon enstaka minut att spela  :flirt :innocent

guest1482

  • Gäst
SV: Ledsen, men tiden räcker inte till för mig... :(
« Svar #2 skrivet: 2007-08-29, 22:58:53 »
Ha ha, min granne spelar de och är inbiten , men det kostar också pengar,,,,, ;) Tror inte jag kommer spela WoW tyvärr men jag har sett hur man spelar de , så jag vet att de inte riktigt är nåt för mig precis...  men nu tillbaks, OM det är nån som behöver trupper så har jag ganska många till förfogande så det är bara att ropa till vart ni behöver dom... ;)

guest612

  • Gäst
SV: Ledsen, men tiden räcker inte till för mig... :(
« Svar #3 skrivet: 2007-08-30, 08:32:36 »
Trist att du slutar Gutchen :(
Men räcker inte tiden till så gör den inte.

Ha det gott irl  :thumb

guest1482

  • Gäst
SV: Ledsen, men tiden räcker inte till för mig... :(
« Svar #4 skrivet: 2007-08-31, 00:00:11 »
Svar önskas om nån behöver trupper som förstärkning ??  :help
Har en del falanxer,bllixtar haeduaner oh så, så om nån behöver trupp hos sig skicka ett medd. eller skriv de här, och kordinater till byn som behöver,
jag skickar så fort jag har fått info, SEN när mina trupper är borta så är e bara för mig att gå ur alliansen och ni kan raida mig och få lite råvaror... :)  :supporter

Tycker det är tråkigt att lämna men som jag sagt tidigare så finns inte riktigt tiden för att fortsätta bygga upp de här...  :cry

Utloggad RythmDivine

  • Fucking Legend
  • Moderator
  • Posting predator
  • *****
  • Antal inlägg: 4 907
  • =[OG]= For life
SV: Ledsen, men tiden räcker inte till för mig... :(
« Svar #5 skrivet: 2007-08-31, 00:04:29 »
kan du undvara 5 haeduaner till snappby (228|31)
Samt 100 falanxer till Insterburg (28 | 7) samt 100 dito till Gumbinnen (392|400) slulle jag vara tacksam.

även 100 falanxer till  Draconia (107|71) vore bra.

 

Senaste inlägg