Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Plötsligt händer dethttp://dayzmod.com/forum/index.php?/topic/67383-hotfix-build-1725-rolling-update/
Hur är det nu då?Körs detta spelet fortfarande, och då menar jag inte bara av ogare...Är där mycket exploits/fusk fortfarande?Har dom börjat med sitt egna spel mer, eller är det något annat spel man ska satsa på för att få den där dayz kicken när man lirar igen?
Fasiken.. Nu blev jag sugen på att börja spela igen. Men min versionär nog hopplöst gammal
Jag säger som Hinken. Suget att börja med DayZ finns men det är ju hopplöst svårt att patcha upp för att börja spela igen..
Citat från: Raft skrivet 2013-06-20, 23:07:12Jag säger som Hinken. Suget att börja med DayZ finns men det är ju hopplöst svårt att patcha upp för att börja spela igen..Nej inge mer, du hämtar hem dayzcommander, så patchar det spelet åt dig. Även du klarar det Raft:)
Citat från: Kuling skrivet 2013-06-21, 00:11:12Citat från: Raft skrivet 2013-06-20, 23:07:12Jag säger som Hinken. Suget att börja med DayZ finns men det är ju hopplöst svårt att patcha upp för att börja spela igen..Nej inge mer, du hämtar hem dayzcommander, så patchar det spelet åt dig. Även du klarar det Raft:)Tveksam..
installerat och klart, mewn hur är det med password och liknande?