Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: VAL AV RUSTNING - Är jag fånigt fåfäng?  (läst 4331 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad E-doT

  • Old bitter grogghagga
  • Global moderator
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 047
    • www.femuglor.se
SV: VAL AV RUSTNING - Är jag fånigt fåfäng?
« Svar #15 skrivet: 2007-07-04, 09:20:12 »
Hahaha! Jag förstår precis! Själv låter jag för närvarande mina karaktärer samla material till de armors de ska få om det inte finns några snygga i GWEN, men de får allt vänta och se innan de går till affären!  :)

Annars hoppas jag mest att det ska komma någonting som passar en prydlig och väl påklädd necroflicka som inte gillar tänder och spikar och trasiga nät... Hon är sannerligen inte lätt att ha att göra med.  ;)

Utloggad Formy_C

  • =[OG]= Formy Zee
  • Global moderator
  • Insane poster
  • *****
  • Antal inlägg: 3 038
SV: VAL AV RUSTNING - Är jag fånigt fåfäng?
« Svar #16 skrivet: 2007-07-04, 10:26:54 »
Iom att du inte har tid att farma material o guld, borde du kanske vänta och kolla in urvlaet först =)
Lite retligt om du köper en nu bara för att hitta "dreamarmor" i gwen och stå utan möjligheter att handla :)
Alternativt kolla nätet efter gwen armors (om de finns ute) och avgöra biffen på så sätt.

Just because YOU're offended, doesn't mean you're right.
----------------------------------------------
=Format_C:\Swe= | =Formy Zee=
----------------------------------------------

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • Moderator
  • Forum resident
  • *****
  • Antal inlägg: 6 602
SV: VAL AV RUSTNING - Är jag fånigt fåfäng?
« Svar #17 skrivet: 2007-07-04, 10:35:08 »
Jo, och sen vill man ju inte vara "som alla andra" heller, och den armour jag nu har till min Ranger (15k dracescale) har jag faktiskt bara sett en enda spelare ha. :hm

Men å andra sidan är jag rätt sugen på att börja spela min älskling mesmer-Zaida igen, och då skall ju hon ha GWEN-armour kanske. . .

:cartman


 

Senaste inlägg