Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Sluta snusa......  (läst 21213 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest1566

  • Gäst
SV: Sluta snusa......
« Svar #105 skrivet: 2008-04-02, 09:25:39 »
en gång rökte jag och de var pga stressen på jobbet, sen så gick jag över på att vara bäst på att få ner mest kartonger i en tunna. De var ju fullt sa de, ni testade verkligen inte att hoppa ner kartongerna förstår jag. så för mycke stress så blir de ilska, eller leka löjlig budda. ohh för mycke info.

kämpa på ni alla, ni gör de så bra.  :thumb

Utloggad Enos Pork

  • Old Gent
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 455
  • Snygg kan du vara själv!
SV: Sluta snusa......
« Svar #106 skrivet: 2008-04-02, 09:57:20 »
Gav mitt snus kall kalkon oktober 2007 och har klarat mig sedan dess. Men man ska inte tro det var lätt.  :cartman

Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is; never try.

Utloggad deathdealer

  • Old Skipper
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 391
  • frustra laborat qui omnibus placere studet
    • http://www.deathstar.se
SV: Sluta snusa......
« Svar #107 skrivet: 2008-04-02, 10:09:31 »
Gud va ni är duktiga - hela högen! Bravo!!!

Jag snusar, ca 1 dosa på 4 dagar/3dagar men jag kommer ALDRIG sluta! Min kompanjon har varit snusfri i 6 månader...eller är det snart ett år, men hananvänder det däringa Non-leathal-nicotin-free-gjort-på-majs tugget...LIK Amycket som vanligt snus....och det är ju helt ofarligt....eller???

Nepp, han har inte upptäckt några positiva effekter av att sluta dvs inte piggare, mindre sjuk, mindre mottaglig mot skräp och allt va det nu kan vara...vilket enligt honom är mycket förgrymmande (ska tillägga att killen nästan aldrig nyttjar alkohol, äter 4-6 burkar tonfisk om dagen, 18 ägg, tränar 2 pass om dagen  osv osv så han är en renlevnadsmänniska)..

Så - jag vill inte sluta...snusa, men jag vill bli glad igen....vilket är svårt!!!!

DD - kämpa på mina duktiga....duktiga.....vänner :supporter


Jag förlorade oskulden när jag vart 13....men fick tillbax den när jag gift mig.....

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Sluta snusa......
« Svar #108 skrivet: 2008-04-02, 10:21:38 »
Hej alla - Nu ska jag forma alla min framtida beslut på subjektiva upplevelser från en enda individ, det blir lättast så. :) De positiva effekterna med att sluta snusa:

1. Du blir inte sned i nyllet som DD
2. Huden på undersidan av läppen påminner inte om ett drunkningsoffer.
3. Det blir avgjort mer hånglat.
4. Man spar in på en onödig utgift

Sen ett avslutningens ord: Kärlsjukdomar brukar inte kännas innan det blir försent... Men det är ingen fara för dig Stefan. Det hade vart värre om du jobbat i en stressig branch som reklambranchen, hållt kalorisnål diet och varvat ner på helgerna med god mat och rödvin - Nu är det ju inte så, så du kommer att klara dig. :)

Utloggad Looser

  • =[OG]=Medlem
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 427
  • Old Bamba
SV: Sluta snusa......
« Svar #109 skrivet: 2008-04-02, 13:22:32 »
Du glömde att han dessutom aldrig sitter stilla i en stol hela dagarna utan rör sig väldigt mycket.
Loosers dont have time to whine
We allways get killed first

 

Senaste inlägg