Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Server SE ?  (läst 2679 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Bråthen

  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 509
  • Old Barista
    • Brôten
Server SE ?
« skrivet: 2013-01-10, 11:20:26 »
Jag försökte hitta ett antal av de gamla servrarna igår men misslyckades och hamnade på SE3 till slut.

Är det www.zombies.nu som gäller för er som fortfarande spelar? Jag har precis fått nytändning på DayZ och inför det kommande ny-släppet tänkte jag värma upp zobierna lite. :)
- BattleTag - Bråthen#1401

- WoW -
Arkalos - lvl 85 Mage (Outland)
Asaldor - lvl 60 Paladin (Outland)
Fugglie - lvl 10 Hunter - Just an uggly goblin doing stupid things on RP-server Argent Dawn

- SWToR -
Bråten is scattered all over the galaxy ATM! :)

Utloggad Kuling

  • Old Shiny Ball
  • =[OG]=Medlem
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 300
SV: Server SE ?
« Svar #1 skrivet: 2013-01-10, 12:41:43 »
Jag försökte hitta ett antal av de gamla servrarna igår men misslyckades och hamnade på SE3 till slut.

Är det www.zombies.nu som gäller för er som fortfarande spelar? Jag har precis fått nytändning på DayZ och inför det kommande ny-släppet tänkte jag värma upp zobierna lite. :)

Japp vi spelar på zombies.nu servarna. Logga dig på deras forum finns de hjälp hur du installerar. De har en uppgraderad dayz version som heter dayzero som är skoj. Annars hugg mig på ts så ska jag hjälpa dig

Utloggad Bråthen

  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 509
  • Old Barista
    • Brôten
SV: Server SE ?
« Svar #2 skrivet: 2013-01-10, 13:38:13 »
Gött mos! Ska fixa när jag får tid sen när jag kommit hem så blir det ev. lite lir ikväll igen. :)
- BattleTag - Bråthen#1401

- WoW -
Arkalos - lvl 85 Mage (Outland)
Asaldor - lvl 60 Paladin (Outland)
Fugglie - lvl 10 Hunter - Just an uggly goblin doing stupid things on RP-server Argent Dawn

- SWToR -
Bråten is scattered all over the galaxy ATM! :)

 

Senaste inlägg