Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Call of duty2 !!!!!!!  (läst 1999 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Gunslinger

  • =[OG]=Medlem
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 161
Call of duty2 !!!!!!!
« skrivet: 2005-11-03, 15:01:05 »
:thumb Detta spel var det roligaste jag spelat på länge. Det är intensivt, stökigt och har ett underbart sound. Visst känner man igen en del från det första spelet, men här finns det mycket nytt också.
Än så länge har jag inte provat multiplayer, men om det håller i klass så kommer jag nog att spela det här spelet ett bra tag framöver  :cheers

Striker

  • Gäst
Call of duty2 !!!!!!!
« Svar #1 skrivet: 2005-11-03, 15:50:04 »
Ja spelet är helt okej ... spelar gärna ett par rundor MP lir för att få mer känsla

Utloggad Hellacopter

  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 157
    • Speedfreaks
Call of duty2 !!!!!!!
« Svar #2 skrivet: 2005-11-03, 17:27:22 »
:banana  :thumb

Låg innanför dörren när jag kom hem, måste installeras och testas ikväll. SP alltså... :)
För att skapa musik krävs en bra musiker, för att "spela" hiphop behövs bara en dåligt uppväxt

guest373

  • Gäst
CoD 2
« Svar #3 skrivet: 2005-11-05, 22:32:19 »
Tog mig i kragen och laddade ner DEMOT en kväll, tre timmar tog det!  
 :rythm (Jag vill ha snabbare internet!)

Har spelat igenom det två gånger nu och måste säga att jag inte är så värst imponerad, känns som om man har spelat det förut. Inget nytt bara lite snyggare. Det är nästan så man drar paralleller till sportspelen där samma spel kommer varenda år med en uppdatering av grafiken. Jag vet inte, kanske är jag lite hård men det här demot grep inte tag i mig på samma sätt som andra demon till spel i genren har gjort. Tror inte jag kommer lägga mina pengar på Call of Duty 2 ..

väntar nog in Starship Trooper istället eftersom det är sagt att spelet
skall ha COOP stöd ... något som BG18 favoriserar framför allt ...

 

Senaste inlägg