Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Patch of Exile  (läst 79968 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Elunyx

  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 090
SV: Patch of Exile
« Svar #30 skrivet: 2011-12-19, 18:43:17 »
Jag har problem som någon kanske kan hjälpa mig med?

 registrerade ett nytt konto med ny e-mail adress, på path exile hemsidan  och jag fick invite till betan, men jag glömt lösenordet till konto på hemsidan. När jag försöker skriva in min email adress, så säger path of exile hemsida att e-mail adressen finns inte i deras register? märkligt då sitter med beta invite med samma email adress?? Skumt.

Får vi igång den, då har jag 2 nycklar ge bort, de går första hand till er i OG  :thumb

Kolla att du har verifierat din registrering för den nya email-adressen. Man måste klicka på en länk från mailet man får, annars gills kontot inte.

Hur du glömt ditt lösen på PoE så kan du nollställa lösenordet och få ett nytt via mail, men då måste vara helt säker på att kontot är reggat på just den email-adressen.
TERRIBLE, TERRIBLE DAMAGE!!!

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Patch of Exile
« Svar #31 skrivet: 2011-12-19, 23:59:17 »
Jag har problem som någon kanske kan hjälpa mig med?

 registrerade ett nytt konto med ny e-mail adress, på path exile hemsidan  och jag fick invite till betan, men jag glömt lösenordet till konto på hemsidan. När jag försöker skriva in min email adress, så säger path of exile hemsida att e-mail adressen finns inte i deras register? märkligt då sitter med beta invite med samma email adress?? Skumt.

Får vi igång den, då har jag 2 nycklar ge bort, de går första hand till er i OG  :thumb



Kolla att du har verifierat din registrering för den nya email-adressen. Man måste klicka på en länk från mailet man får, annars gills kontot inte.

Hur du glömt ditt lösen på PoE så kan du nollställa lösenordet och få ett nytt via mail, men då måste vara helt säker på att kontot är reggat på just den email-adressen.

Tack men de gick inte tyvärr. Kanske känner sidan av samma ip adress. Jag försökt trycka på länken men, de står bara försök en gång till din email adress inte kunde hittas.
Dyslexi betyder svåra ord på latin

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Patch of Exile
« Svar #32 skrivet: 2011-12-23, 18:09:01 »
Kom en patch igår 0.9.5 och äntligen kan man sälja items i vendors =)).

Added two new world areas, currently called the "Ancient Pyramid" and the "Old Fields Cave".
 Ska bli spännande var de snickrat ihop =)
Dyslexi betyder svåra ord på latin

Utloggad Elunyx

  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 090
SV: Patch of Exile
« Svar #33 skrivet: 2011-12-23, 21:14:03 »
Var är dom nya områderna? Har dom samma texturer som någon annan region?  Jag har snubblat över ett nytt område i början av spelet men det är bara samma strand-texturer som vanligt.
TERRIBLE, TERRIBLE DAMAGE!!!

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Patch of Exile
« Svar #34 skrivet: 2011-12-24, 14:33:37 »
Var är dom nya områderna? Har dom samma texturer som någon annan region?  Jag har snubblat över ett nytt område i början av spelet men det är bara samma strand-texturer som vanligt.

Jag försökte spela igår, men de så jäkligt tråkigt lira själv. Kom till Lower prison sen gav jag upp haha... Poe måste lägga in public instancer, annars kommer spelet självdö..
De har ju de under sitt betamanifesto, men undrar när de hade tänkt dra igång det.

Jag har inte lirat dem nya områdena, men de lär väl vara samma som Act2 grönlandskap.
Dyslexi betyder svåra ord på latin

Utloggad Elunyx

  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 090
SV: Patch of Exile
« Svar #35 skrivet: 2011-12-24, 17:04:53 »
Jag spelade också igår för mig själv..  :doh

Min ranger är level 26. Ska kanske testa någon annan figur också.
TERRIBLE, TERRIBLE DAMAGE!!!

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Patch of Exile
« Svar #36 skrivet: 2011-12-25, 12:48:12 »
Jag spelade också igår för mig själv..  :doh

Min ranger är level 26. Ska kanske testa någon annan figur också.

Hojta till jag har en level 11 marauder..
Dyslexi betyder svåra ord på latin

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Patch of Exile
« Svar #37 skrivet: 2012-01-07, 18:30:11 »
Jag lagt de här betan åt sidan ett tag. Är ni sugna på spela så hojta till så får ni låna mitt konto om ni vill =).

De gäller bara OG medlemmar  :thumb
Dyslexi betyder svåra ord på latin

Utloggad Elunyx

  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 090
SV: Patch of Exile
« Svar #38 skrivet: 2012-01-07, 19:35:35 »
Spelas det nått annat istället? Jag kollar in SWToR, men ska väl kunna hinna med lite PoE nån gång också.
TERRIBLE, TERRIBLE DAMAGE!!!

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Patch of Exile
« Svar #39 skrivet: 2012-01-07, 21:32:06 »
Spelas det nått annat istället? Jag kollar in SWToR, men ska väl kunna hinna med lite PoE nån gång också.

Jag tänkte inhandla SWTOR imorn, =)
Dyslexi betyder svåra ord på latin

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Patch of Exile
« Svar #40 skrivet: 2012-02-08, 12:02:57 »
Jag lirade par dagar sen, och shit vad Act2 blivit stort hahaha, Crossing river ganska så kort sträcka förut, nu är de som 5 areas in Act1 en samma område.

Jag hoppas kommer intressant lore snart eller form röd tråd man följer, varför man dödar monster på löpande band. Just nu är bara döda monster för få bättre items.
Dyslexi betyder svåra ord på latin

Utloggad Elunyx

  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 090
SV: Patch of Exile
« Svar #41 skrivet: 2012-02-08, 20:42:06 »
Har inte spelat på flera veckor nu. Det verkar som om spelet håller på att bli en grajndfest eftersom dom gör områdena större utan intressant innehåll i form a quester och dynamiska händelser.
TERRIBLE, TERRIBLE DAMAGE!!!

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Patch of Exile
« Svar #42 skrivet: 2012-02-09, 14:29:03 »
Har inte spelat på flera veckor nu. Det verkar som om spelet håller på att bli en grajndfest eftersom dom gör områdena större utan intressant innehåll i form a quester och dynamiska händelser.

Instämmer med dig.

 Jag lirade igår och ggg teamet har lagt in en karta på acterna, mycket efterlängtat. Dessutom kan man sälja items i vendors också =).


Hittade här för en stund sen  "Story/Dialogue"

Little of the eventual dialogue is in-game yet, and none of it is voice acted yet. In the short term we plan to make the start of the game more engaging, so that the player has more direction and understanding of what’s going on. Kan verkligen behövas =)
« Senast ändrad: 2012-02-09, 14:37:20 by baldi »
Dyslexi betyder svåra ord på latin

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Patch of Exile
« Svar #43 skrivet: 2012-02-09, 15:27:16 »
Om du kollar kontot Elunyx så har du fått beta key garanterat  :thumb

Dyslexi betyder svåra ord på latin

Utloggad Elunyx

  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 090
SV: Patch of Exile
« Svar #44 skrivet: 2012-02-09, 18:32:31 »
Jag har en extranyckel som jag inte vet vad jag ska göra med, men den har jag haft ganska länge. Ska det ha dykt upp en till? Ser bara den gamla.
TERRIBLE, TERRIBLE DAMAGE!!!

 

Senaste inlägg