Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Önskas - någon som kan hjälpa till med SQL/PHP-programmering  (läst 3011 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest3

  • Gäst
Jag är på jakt efter någon som kan hjälpa till med att göra om ett befintligt match-system så det fungerar med vår nuvarande OG-forum-databas. Jag klarar det tyvärr inte själv, och Shadowskimmer har för mycket annat att göra.

Det är helt idéellt men jag hoppas denne någon kan tänka sig offra lite tid för att hjälpa för alla FPS-spelande OG-medlemmar.

Jag kommer göra klara instruktioner vad som ska göras, så är det bara att meka på.

HJÄLP :respect :poke

Utloggad Hellacopter

  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 157
    • Speedfreaks
SV: Önskas - någon som kan hjälpa till med SQL/PHP-programmering
« Svar #1 skrivet: 2006-08-16, 20:52:26 »
Är det MySQL eller? Är lite dålig på den dialekten då jag är inkörd på MS Transact SQL. :cartman

Men om någon tar hand om PHP delen och talar om vad som behövs från databasen så ska man väl kunna fixa till det... :)
För att skapa musik krävs en bra musiker, för att "spela" hiphop behövs bara en dåligt uppväxt

guest3

  • Gäst
SV: Önskas - någon som kan hjälpa till med SQL/PHP-programmering
« Svar #2 skrivet: 2006-08-18, 00:12:38 »
Det är MySQL men det blir lika mycket att pilla med php-programmering som att peta i SQL-en. Det är ju en färdig mod med en egen databas, men jag behöver den integrerad i vår nuvarande.

guest3

  • Gäst
SV: Önskas - någon som kan hjälpa till med SQL/PHP-programmering
« Svar #3 skrivet: 2006-08-22, 11:28:25 »
Ingen?
Det innebär att allt blir ytterligare försenat eftersom jag och Shadowskimmer måste göra även detta.

Utloggad Hellacopter

  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 157
    • Speedfreaks
SV: Önskas - någon som kan hjälpa till med SQL/PHP-programmering
« Svar #4 skrivet: 2006-08-22, 11:44:57 »
Måste det vara en och samma person som gör det? Duger det inte med en som gör php och en som gör sql delen?
För att skapa musik krävs en bra musiker, för att "spela" hiphop behövs bara en dåligt uppväxt

guest3

  • Gäst
SV: Önskas - någon som kan hjälpa till med SQL/PHP-programmering
« Svar #5 skrivet: 2006-08-22, 11:45:50 »
Jo iofs.

 

Senaste inlägg