Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Attacker - Travian  (läst 3334 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest168

  • Gäst
Attacker - Travian
« skrivet: 2007-03-23, 22:37:09 »
Då vi under kvällen har haft upprepade attacker mot Cruentus från alliansen Upendo, har jag skickat följande ultimatium till deras ledare:


Hej,

jag skriver till dig som krigsminister för =[OK]=. Två av era medlemmar har upprepade gånger anfallit en av mina alliansfränder Cruentus. Vi kommer inte att tillåta att dom fortsätter med detta, som jag ser det finns bara två alternativ.

1. Du tar kontakt med Gurkmaskin och Paz och ber dom sluta med dessa nesliga attacker.

2. Vi genomför en straffexpedition mot nämda medlemmar av er allians.

Det sista vore ju beklagligt då det kunde framkalla ett fullskaligt krig mellan oss.

Det vore mycket bättre om vi kunde ha ett fredligt samarbete för att gemensamt växa oss starka. Jag skulle vilja att ni tog kontakt med Davs som är vår diplomat för att diskutera detta.


/Ace

guest168

  • Gäst
SV: Attacker - Travian
« Svar #1 skrivet: 2007-03-23, 22:42:25 »
Höken som vid upprepade tillfällen anfallit Max har nu blivit straffad av mig, Terofin och Raft. Lär han sig inte av detta har jag fler Ess i ärmen för honom.

/Ace

guest168

  • Gäst
SV: Attacker - Travian
« Svar #2 skrivet: 2007-03-23, 22:44:31 »
Josefin som startade krig emot först Raft och sedan mig har nu fråntagits alla möjligheter att fortsätta kriget efter några riktade attacker från mig och Raft :).

/Ace

guest168

  • Gäst
SV: Attacker - Travian
« Svar #3 skrivet: 2007-03-23, 23:26:51 »
Då vi under kvällen har haft upprepade attacker mot Cruentus från alliansen Upendo, har jag skickat följande ultimatium till deras ledare:


Hej,

jag skriver till dig som krigsminister för =[OK]=. Två av era medlemmar har upprepade gånger anfallit en av mina alliansfränder Cruentus. Vi kommer inte att tillåta att dom fortsätter med detta, som jag ser det finns bara två alternativ.

1. Du tar kontakt med Gurkmaskin och Paz och ber dom sluta med dessa nesliga attacker.

2. Vi genomför en straffexpedition mot nämda medlemmar av er allians.

Det sista vore ju beklagligt då det kunde framkalla ett fullskaligt krig mellan oss.

Det vore mycket bättre om vi kunde ha ett fredligt samarbete för att gemensamt växa oss starka. Jag skulle vilja att ni tog kontakt med Davs som är vår diplomat för att diskutera detta.


/Ace

Har nu fått svar ifrån deras ledare:

Ave
Hälsad Krigsminister acemicken.
Jag förstår er situation, jag har tagit kontakt med er diplomat och fortsätter diskussionen där.
Lycka till.

Shabo, Konung av Upendo et Terra Firma





Utloggad RythmDivine

  • Fucking Legend
  • Moderator
  • Posting predator
  • *****
  • Antal inlägg: 4 907
  • =[OG]= For life
SV: Attacker - Travian
« Svar #4 skrivet: 2007-03-24, 01:21:07 »
Även jag har tryckt på hos Upendo och lagt några morötter och piskor  :thumb

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Attacker - Travian
« Svar #5 skrivet: 2007-03-24, 07:40:20 »
Va ni hinner kriga!
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

guest168

  • Gäst
SV: Attacker - Travian
« Svar #6 skrivet: 2007-03-25, 10:57:50 »
dave_3000 har anfallit Airam så jag skickade ett mess till deras ledare:

Hej,

jag skriver till dig som krigsminister för =[OK]=. En av era medlemmar dave_3000 har anfallit en av mina alliansfränder Airam. Detta är helt oacceptabelt och vi kommer inte att tillåta att han fortsätter med detta, som jag ser det finns bara två alternativ.

1. Du tar kontakt med dave_3000 och ber han sluta med dessa nesliga attacker.

2. Vi genomför en straffexpedition mot dave_3000.

Det sista vore ju beklagligt då det kunde framkalla ett fullskaligt krig mellan oss.

Det vore mycket bättre om vi kunde ha ett fredligt samarbete för att gemensamt växa oss starka. Jag skulle vilja att ni tog kontakt med Davs som är vår diplomat för att diskutera detta.


/Ace


Inväntar svar från dom innan jag gör något annat.

Utloggad Airam

  • Old Genta
  • Global moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 304
SV: Attacker - Travian
« Svar #7 skrivet: 2007-03-25, 11:01:42 »
Kan meddela att mina trupper tog ner hans trupp totalt och han fick därmed inte några råvaror alls... :)

Av ren nyfikenhet har skickat en scout för att se om han har fler trupper som kan ligga och vänta.

 

Senaste inlägg