Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Det är synd om min gobbo.  (läst 3388 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • Moderator
  • Guru of spam
  • *****
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
Det är synd om min gobbo.
« skrivet: 2009-01-27, 09:24:52 »
Han låg död framför ett keep redan innan de började nöta på lorden. Trots flera rop i chatten blev han inte ressad och när jag väl tryckte på release för att springa tillbaka med honom kom jag 5 sekunder försent för att hinna loota... Just det - en MASSIVE loot bag.

:rythm

Utloggad Tahlanos

  • Gameoholic
  • =[OG]=Medlem
  • Posting predator
  • *****
  • Antal inlägg: 4 698
  • mmm.....
    • OG
SV: Det är synd om min gobbo.
« Svar #1 skrivet: 2009-01-27, 10:14:58 »
Och allt detta för att Tahlanos inte var med o ressade dig...
AVAST CLEARED !

guest1902

  • Gäst
SV: Det är synd om min gobbo.
« Svar #2 skrivet: 2009-01-27, 12:24:07 »
Sömnlös natt sen? :doubt

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • Moderator
  • Guru of spam
  • *****
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Det är synd om min gobbo.
« Svar #3 skrivet: 2009-01-27, 12:54:21 »
mjo... men så hade jag spelat rätt mycket också, så det blev lite oroligt.

Utloggad Johnny Hazard

  • Moderator
  • The God of posting
  • *****
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
SV: Det är synd om min gobbo.
« Svar #4 skrivet: 2009-01-27, 17:42:25 »
*Host host*

Vete faan om det är synd om dig din kanalj. Du glömde att tala om vad du hade fått i det Keep vi tog strax innan detta hände!

Tala nu om o ljug nu inte!  :doubt (försökte hitta en emot med en sträng å barsk uppsyn men hitta ingen).


- Denna blev ju lagom vrång eller hur?
« Senast ändrad: 2009-01-27, 18:14:20 by Johnny Hazard »


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

Utloggad Johnny Hazard

  • Moderator
  • The God of posting
  • *****
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
SV: Det är synd om min gobbo.
« Svar #5 skrivet: 2009-01-27, 19:13:48 »
Nå eftersom pojkvaskern väljer att tiga så kan jag berätta ett den lille rackaren lyckades komma 1:a i keeprollen i borgen innan. Hans bidrag i kampen - han slog 2 slag på dörren! Så nån slags gudomlig rättvisa finns det!  :quiet









:D

Hehe jag glömde en liten sak till ... det var tier2 och våra gubbar var 9-11 när vi började så det mesta var ont och elakt rött för oss. Ganska komiskt att vi ändå lyckades så bra!
« Senast ändrad: 2009-01-27, 19:16:10 by Johnny Hazard »


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • Moderator
  • Guru of spam
  • *****
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Det är synd om min gobbo.
« Svar #6 skrivet: 2009-01-27, 20:07:16 »
Ärsch... vadådå? ;)

Utloggad Johnny Hazard

  • Moderator
  • The God of posting
  • *****
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
SV: Det är synd om min gobbo.
« Svar #7 skrivet: 2009-02-09, 10:00:45 »
Körde min grabbs tjossan igår i t2 keep taking. Låg 2:a innan rollen och kom efter den 1:a. Hurra en guldpåse. Problemet var att jag låg död i lorden rum, inga fi kvar o folk stod bara å väntade. Bad flera gånger om en res, snällt och vänligt men självklart blev jag inte ressad. Snacka om man blir förbannad. Lämnade wb och hoppades att alla deras inkompetenta helar skulle få elaka vårtor på ollonet - dvs tyst för mig själv.

Undrar nu hur svårt kan det vara? Och vad gör en healare för att få RP-poäng? Spelar ju själv en shammy och när jag nått t2 insåg jag vad han var bra på och som gav mig byst med renown, nämligen att hela och att ressa och ingenting annat. Dvs om jag inte vill dö väldigt fort och själv behöva tigga om en res.

Ärligt talat dem måste fixa tiden för keepsen. Dog i Trollstone keep och finns inte en sportslig att man ska hinna från Ostlands wc. Jo om man binder sig i Felde kanske, men där finns ju ingen flypelle. 30 sekunder är alldeles för lite. Eller så kan dem skicka lootbagen direkt i ryggan.

Usch vad arg jag var igårkväll. :rythm


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

guest2112

  • Gäst
SV: Det är synd om min gobbo.
« Svar #8 skrivet: 2009-02-16, 00:38:58 »
ja tycker att helaers i t4är riktigt bra på att både ressa och hela både i orvr och sc kanske bara ja som haft tur men det värkar som healers äntligen börjat fatta va detgår ut på (:
fast ja kan förstå healers lite med det är alltid dom som får skiten om det går dåligt och alla tjatar om ress hela tiden folk kanske borde börja ta lite eget ansvar ta healing potts på cd hela tiden och inte springa och börja slå på champs och hero innan healers ens kommit upp för trappan nu pratar ja bara om egen erfaren het hehe (:
ja uppmuntrar healers så mycket ja kan om ja får heals så tackar ja och pottar så mycket ja. Tackar ochså varje gång ja blir ressad det har funkat fint en så länge (:

guest2112

  • Gäst
SV: Det är synd om min gobbo.
« Svar #9 skrivet: 2009-02-16, 00:46:48 »
hmm..

det ja skulle säja var att loot tiden på kistor i keep kommer bli längre och det kommer droppas 12 gold bags och det kommer även kunna droppa samma saker som den gearen om fins i endgame instacer i t4 om ja fatta nya petche rätt

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • Moderator
  • Forum resident
  • *****
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Det är synd om min gobbo.
« Svar #10 skrivet: 2009-02-17, 08:02:16 »
Det verkar ju vettigt faktiskt. Ironiskt nog är det ju idag på vår server lättare att få Invaders än Conquerors, eftersom Order farmar IC 3 gånger i veckan, och vi i destruction inte anfallit ett fort sedan december. . .


 

Senaste inlägg