Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Hattrick.org - allmänt babbel  (läst 122363 gånger)

0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad davs

  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 896
Hattrick.org - allmänt babbel
« Svar #105 skrivet: 2004-06-01, 09:09:30 »
jag fick fullsatt trots ösregn  :fu heheh kan berott på att de va just seriefinal.


Citat från: Cartman
Nu ska jag satsa all min lediga tid på att hjälpa Ceder dominera på söndag. :oldie


ja jag hjälpte fram honom till första vinsten så du kan inte vara sämre du ;)

guest3

  • Gäst
Hattrick.org - allmänt babbel
« Svar #106 skrivet: 2004-06-01, 09:22:32 »
:rythm Vadå? Jag var väl med på ett hörn i Ceders vinst åsså. ;)

Nädå. Det är Ceders egen förstjänst. Friskt vågat, allt vunnet.

Utloggad davs

  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 896
Hattrick.org - allmänt babbel
« Svar #107 skrivet: 2004-06-01, 09:49:07 »
närå, mena bara att jag fick ta hand om alla sistaminutenfrågor.  :help
men de va helt lugnt för jag satt typ hela helgen o funderade/planerade/oroade mig över min match

Cartis: har du någon vecka smo passar dig bäst/sämst för träningsmatch, för mig passar nästa vecka eller veckan efter det bäst.

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
Hattrick.org - allmänt babbel
« Svar #108 skrivet: 2004-06-01, 09:51:37 »
Sur helg.....

Jag spelade utan 3(!) ordinarie spelare pga röda kort och skador. Drog dessutom till ordentligt och spelade SVM eftersom jag verkligen ville stjäla möjligheten till en hel säsong utan förlust av PGIF. Lyckades dessvärre endast med att åstadkomma 4-4 vilket innebär att jag trots allt kan missa att gå upp i VI:an. Kravet för detta är förlust i sista, vinst för Böksholm, samt att jag tappar med mer än 4 i målskillnad mot Böksholm. Jag spelar min sista match mot det enda andra lag i serien som faktiskt har kommit igång på allvar och spelar uppåt 25*, vilket möjligen kan räcka då jag som sagt redan kört SVM och dessutom har fortsatta problem med skador och utvisningar.

Jag kommer iallafall att dominera mittfältet. Det får bli min smala lycka. Vinst eller oavgjort = avancemang.

Wish me luck.......


Och just det: Grattis till första segern Ceder! En i raden av många!
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

guest3

  • Gäst
Hattrick.org - allmänt babbel
« Svar #109 skrivet: 2004-06-01, 10:04:04 »
@davs: Träning nästa vecka är olämpligt. Då bör jag köra med mitt B-lag bara för formens skull (även om jag tränar frisparkar). Jag föreslår därför att vi kör veckan efter det. :)

@Loophole: Oj, det där låter allvarligt. Det är livsfarligt att köra SVM under pågående säson. Du får försöka jobba hårt för att vinna sista nu då. Hur har motståndet gjort med SVM/TDL i senaste då tror du?

Utloggad davs

  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 896
Hattrick.org - allmänt babbel
« Svar #110 skrivet: 2004-06-01, 10:10:29 »
Citat från: Cartman
@davs: Träning nästa vecka är olämpligt. Då bör jag köra med mitt B-lag bara för formens skull (även om jag tränar frisparkar). Jag föreslår därför att vi kör veckan efter det. :)


aah ja visste att de va nån anledning till att jag inte borde köra då men kunde bara inte komma på den, men självklart ska mina B-lirare oxå luftas då så veckan efter duger finfint!

guest3

  • Gäst
Hattrick.org - allmänt babbel
« Svar #111 skrivet: 2004-06-01, 10:11:26 »
Jag ångrar mig.
Detta var den bästa helgen någonsin!!!!
Min viktigaste spelare gjorde äntligen det han skulle.

:toot Mitt tränarämne gick upp till enastående i rutin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :toot

Detta måste firas. Rulla fram bärsen. :alcoholic

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
Hattrick.org - allmänt babbel
« Svar #112 skrivet: 2004-06-01, 10:11:42 »
Hmmmm.... fan vet.....

Kanske SVM eftersom det är säsongens sista match och han behöver oavgjort eller bättre för att vara garanterad att stanna kvar i VII:an. Samtidigt har han en målskillnad på 14 jämfört med laget som hotar underifrån... Sannolikt blir det nog SVM från motståndaren....

Skitsamma. Går det så går det, annars har jag ju chansen att spela mot Er grabbar nästa säsong :=)

Å andra sidan borde min ena försvar/ypp SU off innerback vara frisk till söndag, och min ordinarie mf:are är fri från avstängning. Det största aber som finnes är min unga ypp anfallare som är i usel from, och jag har inget bra byte eftersom min ordinarie anfallare är skadad.


Det skall nog gå vägen... trots allt....
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

guest3

  • Gäst
Hattrick.org - allmänt babbel
« Svar #113 skrivet: 2004-06-01, 10:14:14 »
Citat från: Loophole
Kanske SVM eftersom det är säsongens sista match och han behöver oavgjort eller bättre för att vara garanterad att stanna kvar i VII:an. Samtidigt har han en målskillnad på 14 jämfört med laget som hotar underifrån... Sannolikt blir det nog SVM från motståndaren....

Nej, jag frågade hur han gjort. Alltså i förra matchen.
Om ni bägge körde SVM så kvittar det ju. Men om han körde TDL... :quiet

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
Hattrick.org - allmänt babbel
« Svar #114 skrivet: 2004-06-01, 10:18:19 »
Team Ziccola
Spelarbetyg och laguppställning
Inställning: (Visas ej)


Ser alla om man kört SVM eller TDL?
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

Utloggad davs

  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 896
Hattrick.org - allmänt babbel
« Svar #115 skrivet: 2004-06-01, 10:22:51 »
kolla om han hade extra bra mittfält, eller extra dåligt. hade han hemma plan coh dåligt mittfält kan du utgå från att han TDLa

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
Hattrick.org - allmänt babbel
« Svar #116 skrivet: 2004-06-01, 10:31:09 »
Hemmaplan och hyfsat mittfält, vilket motsvarar det bästa han presterat tidigare. Således inte TDL, men tveksamt om SVM. Å andra sidan spelade han mot sin bittraste konkurent om platsen i serien... Han kör genomgående APK, vilket jag inte riktigt vet hur jag skall kontra, eftersom jag själv kör 3-5-2 med assymetriskt försvar baserat på motståndarnas speltyp.

Kollade lite noggrannare: han spelar nästan alltid med bättre anfall på vänsterkanten, så det lär väl bli till att koncentrera sig där. Fasen vad tid det tar att kolla igenom sådant när man inte har HAM.

Han har som sagt aldrig haft bättre än hyfsat mittfält och jag ligger och pendlar mellan ypperligt och enastående i dagsläget, så den delen lär jag väl kunna hålla.
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

guest3

  • Gäst
Hattrick.org - allmänt babbel
« Svar #117 skrivet: 2004-06-02, 15:48:06 »
Kollade Ceders lags historia, eftersom han hade så lågt nummer på klubben.
Har varit med i 3,5 år. Jag hittade detta: :)

2004-05-28 Klubben fick en ny ägare när C3d3r tog över och döpte om den till Ceder Stars
2004-03-24 Klubben fick en ny ägare när boddit tog över och döpte om den till Palmic Terror
2004-02-15 Sporting Milsten kom 7:a i serie VII.450 säsong 21
2003-10-26 Sporting Milsten kom 5:a i serie VII.450 säsong 20
2003-07-06 Sporting Milsten kom 6:a i serie VII.450 säsong 19
2003-03-16 Sporting Milsten kom 7:a i serie VI.441 säsong 18
2002-11-24 Sporting Milsten kom 5:a i serie VI.441 säsong 17
2002-08-04 Sporting Milsten kom 8:a i serie V.728 säsong 16
2002-05-01 Laget blev utslaget i Cupens 1:e omgång säsong 16
2002-04-14 Sporting Milsten kom 5:a i serie V.728 säsong 15
2002-01-09 Laget blev utslaget i Cupens 1:e omgång säsong 15
2001-12-23 Sporting Milsten kom 2:a i serie V.728 säsong 14
2001-09-19 Laget blev utslaget i Cupens 1:e omgång säsong 14
2001-09-02 Sporting Milsten kom 5:a i serie V.728 säsong 13
2001-06-18 Klubben fick en ny ägare när Jimpa78 tog över och döpte om den till Sporting Milsten
2001-05-30 Laget blev utslaget i Cupens 1:e omgång säsong 13
2001-05-13 Schpångdahls FC kom 3:a i serie V.728 säsong 12
2001-01-27 Schpångdahls FC kom 4:a i serie V.728 säsong 11
2001-01-22 Klubben fick en ny ägare när IKSUX tog över och döpte om den till Schpångdahls FC
2000-11-28 Klubben fick en ny ägare när airborne tog över och döpte om den till Kongo Boys

Utloggad davs

  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 896
Hattrick.org - allmänt babbel
« Svar #118 skrivet: 2004-06-02, 23:03:36 »
jag tycker det är lite speciellt att ha fått ett helt nytt lag, de e mittmittmitt o ingen har pillat på det, allt det har gjort har jag gjort, oså gör det de säkert ännu svårare att nån dag lägga ner laget :9

fick för övrigt mitt högsta lagdelsbetyg idag, oförglömligt mittförsvar efter maximering med båda yttrarna IIM. hade jag kört A-lag hade den nog stigit ett steg till!

guest3

  • Gäst
Hattrick.org - allmänt babbel
« Svar #119 skrivet: 2004-06-02, 23:58:09 »
:D Kanon, davs.

Jag noterade idag, efter att ha tjötat med folk på TS att det är flera som är lite halvsugna på Hattrick, men som tycker det verkar krångligt.

Det är problemet när vi matar ut så mycket info i våra trådar. Då tror folk att allt måste vara svårt.

 

Senaste inlägg