Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Sorgligt  (läst 2032 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest17

  • Gäst

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Sorgligt
« Svar #1 skrivet: 2010-03-19, 07:05:19 »
:(

Utloggad Enos Pork

  • Old Gent
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 455
  • Snygg kan du vara själv!
SV: Sorgligt
« Svar #2 skrivet: 2010-03-19, 07:45:06 »
Inga spel kommer undan :(

Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is; never try.

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Sorgligt
« Svar #3 skrivet: 2010-03-19, 15:28:05 »
Men det förklarar en hel del. Jag visste att det var något lurt med snajpers.

Vad är det för fusk? Aimbot? Osynlighet? Wallhack? Speedhack?


guest17

  • Gäst
SV: Sorgligt
« Svar #4 skrivet: 2010-03-19, 15:58:39 »
Ser ut som en combo av skinning, wallhack och aim. Kombinera det med en sniperklass som hat tillgång till one shot one kill vapen och festen är på.

Utloggad rav

  • aka Ravage
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 234
  • Rock on!
SV: Sorgligt
« Svar #5 skrivet: 2010-03-19, 18:10:43 »
Sånt här är alltid lika tragiskt.
 :puke

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Sorgligt
« Svar #6 skrivet: 2010-03-19, 19:28:10 »
skinning? Är det det som gör att han ser gubbarna igenom väggar? Det ser ju också ut som att flera av motståndarna inte ser honom. Precis som det brukar vara för mig. Döden kommer från ingenstans :(

guest17

  • Gäst
SV: Sorgligt
« Svar #7 skrivet: 2010-03-20, 12:35:09 »
Jag kommer ihåg när jag drev CS-Communityt www.ducknet.se att det fanns dessa kontrasterande skinns så man alltid såg Fi tydligt mot terrängen. Vad jag kan se på filmen så har man utvecklat konceptet som nu även byter färg mellan rött=dold, gul=träffbart. Vilket alltså innebär att den satans fuskaren inte ens behöver ta reda på om målet är dolt och han därmed sitter och skjuter rakt in i en slät tegelvägg till sina medspelares undrande blickar.

Jag blev bara så attans förvånad att Punkbuster fortfarande efter 10 år på marknaden tydligen är lika betydelselöst som antifuskverktyg. Precis som på CS-tiden så verkar framgången för en spelserver snarare hänga på hårt arbetande serveradmins än på PB.

Jag frågar mig även varför PB tog bort screenshot-funktionen där admins kunde kolla hur spelarnas skärm såg ut med jämna mellanrum? Förutom vanlig manuell player-stalking inne på servern för att kolla beteende så var det den PB funktionen som gav mest bevis. Att PB skulle hitta och autokicka fuskare på egen hand är lika troligt som att jag skulle lyckas lösa en Rubiks kub med brailleskrift och förbundna ögon.

guest319

  • Gäst
SV: Sorgligt
« Svar #8 skrivet: 2010-03-21, 20:38:25 »
Nu har jag inte Bad company utan bara BF2. Erfarenheten är att denna typ av "annons" visar single player eller demot och inte det slutgilltiga onlinespelet.

Sen har PB uppdateringar ganska ofta och cheats av olika slag är gaska kortlivade.

Sen är ju BF ett spel som inte vinns av EN spelare utan av teamet....

 

Senaste inlägg