Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Dark Souls III  (läst 2487 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Elunyx

  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 090
Dark Souls III
« skrivet: 2016-04-12, 18:39:31 »
Äntligen! Installerar.... en iiiiskall cola ligger å väntar :)
TERRIBLE, TERRIBLE DAMAGE!!!

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Dark Souls III
« Svar #1 skrivet: 2016-04-12, 21:30:51 »
Jag har par st som lagt upp release bilder under dagen i former facebooks andra sociala medier, Alla verkar ha  bunkrat upp med chips och piroger dricka inför kommande dagarnas gaming =)...

Hade en tjej i min klass som skrev att hon var sjuk  "Host host " hahaha,  förvidare se hennes update  "DARKSOULS3   :rotflmao

« Senast ändrad: 2016-04-12, 21:36:28 by Baldi »
Dyslexi betyder svåra ord på latin

Utloggad Elunyx

  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 090
SV: Dark Souls III
« Svar #2 skrivet: 2016-04-12, 23:06:54 »
Hehe aja. Jag behöver inte vara "sjuk" för att spela. Tycker inte att DS är nått man ska spela i långa sittningar, det är alldeles för blodtryckshöjande för det :)

Jag är än så länge helt nöjd med mitt köp i alla fall. Tyvärr ska det finnas en otäck bugg i PC-versionen, men det kommer säkert en patch snart. Buggen går att undvika om man gör vissa val, så för mig har det inte buggat ännu. Mus/keyboard funkar förvånandsvärt bra i trean. Ska försöka spela ut spelet utan att byta till pad.

Om man inte bryr sig om att få bossarna spoilade så kan jag rekommendera att kolla på fighten Gamespot gör med Dancer of the Frigid Valley. Jag gillar verkligen hur dom har fått till animationen på henne (ja det är en hon). Ska bli riktigt kul att komma dit. Eller snarare.... om  :scared  :D


https://www.youtube.com/watch?v=imdkPyXteGY

« Senast ändrad: 2016-04-12, 23:24:06 by Elunyx »
TERRIBLE, TERRIBLE DAMAGE!!!

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Dark Souls III
« Svar #3 skrivet: 2016-04-12, 23:47:30 »
Jag pratade med henne nu på fejan, hon var helt nöjd också, men hon tyckte spelet var svårt?  nu vet jag inte hur mycket hon spelat tidigare etc, men låter positivt i mina öron =)..
Jag brukar få svåra spel hanskas med känns som... Börjar klia i fingrarna för prova de, der brutalt snyggt ut, jag gillar skarpt atomsfären  :thumb! jaa jag tar tillbaks de sa förut om de..
Dyslexi betyder svåra ord på latin

Utloggad Elunyx

  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 090
SV: Dark Souls III
« Svar #4 skrivet: 2016-04-13, 00:46:23 »
Dark Souls-serien har i princip blivit en symbol för svåra, oförlåtliga spel. Mycket tålamodsprövande kan man säga. DS är absolut inte det svåraste spelet, men det är tillräckligt svårt. Det har inte permadeath som i Diablo HC, men döden kann bli riktigt kännbart i detta spel, speciellt om man inte lyckas ta sig till sin kropp. Svårighetsgraden är också tjusningen med det. Det roliga är att klara av det. Att bli bättre. Att hela tiden försöka med något nytt. Att till slut slå bossen som tagit död på en hundra gånger. DET är Dark Souls (och Bloodborne).
TERRIBLE, TERRIBLE DAMAGE!!!

 

Senaste inlägg