Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Pet controls (med mera) kommer!  (läst 1753 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Crimson

  • Old Klottrare
  • Moderator
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 980
    • Jörn Joghans and his Art
Pet controls (med mera) kommer!
« skrivet: 2007-02-14, 11:11:38 »
Arena Net har nyligen berättat lite om vad som snart kommer att implementeras, och vad de planerar att testa. Däribland:

Citat från: Gaile Gray
Ranger pet adjustments. We're pleased to say we have a rudimentary version of pet controls up-and-running on our test servers. We’re looking forward getting those into the live game as soon as we’ve examined all of the play balance issues this might introduce.

Mer fullödig info här:
http://guildwars.incgamers.com/forums/showthread.php?t=442318


=[OG]= GW Division Coach
---
#OBEY

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Pet controls (med mera) kommer!
« Svar #1 skrivet: 2007-02-14, 11:24:02 »
Men nice! Då kan man ju skaka liv i Acire igen!  :banana

Äntligen! :)

Utloggad Crimson

  • Old Klottrare
  • Moderator
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 980
    • Jörn Joghans and his Art
SV: Pet controls (med mera) kommer!
« Svar #2 skrivet: 2007-02-14, 12:34:34 »
Fler intressanta saker omnämns också i samma paragraf, såsom:

"Bow skills for rangers" - Vad detta innebär vet jag inte riktigt, eftersom det uppenbarligen redan finns bow skills. Vad jag skulle vilja se, är dock vapen baserade på och för beastmastery.

"Good PvE options for Mesmers" - Låter klart intressant, men det slår mig att det är en väldigt vag formulering. Går knappt att kalla för info, eftersom det kan innefatta precis vad som helst som är PvE-orienterat.

Vad gäller kommande övergripande förändringar så är detta den klart trevligaste:

"You can now (de borde ha skrivit "soon") log out to the character selection screen, instead of the log-in screen. No need to enter a password every time you change characters. (I know a few people are going to cheer for the added convenience of this change. ;) )"

 :banana


=[OG]= GW Division Coach
---
#OBEY

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Pet controls (med mera) kommer!
« Svar #3 skrivet: 2007-02-15, 09:42:48 »
Detta låter väldigt intressant! När den här uppdateringen kommer så kommer jag definitivt att börja spela GW igen. Beastmasters ftw! :)

"Bow skills for rangers" - Vad detta innebär vet jag inte riktigt, eftersom det uppenbarligen redan finns bow skills. Vad jag skulle vilja se, är dock vapen baserade på och för beastmastery.

Japp, det vore schysst om även Rangers kunde ha vapen som är baserade på annat än bara Marksmanship, alla andra klasser har ju valmöjligheter i det fallet!
« Senast ändrad: 2007-02-15, 13:09:16 by DeadHead »

 

Senaste inlägg