Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: LVL 60  (läst 2594 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest628

  • Gäst
LVL 60
« skrivet: 2007-02-21, 23:49:40 »
JA jag vill inte skryta men jag har suttit och hört på er i smyg när ni snackat om era lvlar i Vanguard "Åhh nu är jag äntligen i level 13" eller "Få höra dingsången nu, för snart dingar jag"

Jag har spelat Vanguard sedan det släppts och jag blev för bara några timmar sedan level 60 vilket är max, om någon vill ha hjälp eller så, så kan jag alltid maila svaren (såklart mot en viss summa pengar).

Tills dess Lev väl och  :pistols på!

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: LVL 60
« Svar #1 skrivet: 2007-02-21, 23:54:27 »
:hi :kiss Du vet att man kan bli båtbyggare i Vanguard va?

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • Moderator
  • Guru of spam
  • *****
  • Antal inlägg: 7 216
SV: LVL 60
« Svar #2 skrivet: 2007-02-22, 07:25:19 »
 :lolabove

Räkan:

guest628

  • Gäst
SV: LVL 60
« Svar #3 skrivet: 2007-02-22, 12:27:39 »
Jag har faktiskt en seriös sida med!

SÅ, hur mycket kostar Vanguard i månaden?
Såg att ni rekommenderade 2gb ram minne, är det helt ospelbart med 1gb minne? (2,2Ghz AMDX2, Radeon XT1900GT 256mb)

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • Moderator
  • Guru of spam
  • *****
  • Antal inlägg: 7 216
SV: LVL 60
« Svar #4 skrivet: 2007-02-22, 13:33:14 »
Exakt vad det kostar i svenska kronor vet jag faktiskt inte  :blush, nånstans mellan 105-125 kronor skulle jag tippa på...

Tror det kommer funka väl så bra på ditt system, det är inte ospelbart med 1 gig men då spelet för det mesta verkar ligga på en minnesförbrukning strax över 1 gig, så är nog 2 gig att rekommendera trots allt (det är vad Sigil själva rekommenderar).
Att uppgradera minnet gjorde en del för prestandan på min burk, även om det fortfarande går segt som sirap på sina ställen för att flyta på mycket bra för det mesta ute i vildmarken.

Spelet går på sina ställen fruktansvärt trögt oavsett vad man har för dator, har till dags dato inte läst om någon som påstår att det flyter på helt smärtfritt hela tiden, t.o.m. de med dubbla 8800 GTX i SLI, 4 gig ram och det senaste i processorväg har problem...

 

Senaste inlägg