Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: GW2 - Speculators Corner  (läst 1470 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest1645

  • Gäst
GW2 - Speculators Corner
« skrivet: 2010-07-27, 08:47:15 »
Tänker försöka hålla den gamla GW2 tråden till enbart information. Men eftersom det är kul att spåna, så öppnar jag en sådan tråd.
Fritt fram för spekulationer, oavsett hur osannolika eller drömlika de är! :)

guest1645

  • Gäst
SV: GW2 - Speculators Corner
« Svar #1 skrivet: 2010-07-27, 09:06:28 »
Tänkte börja med min tanke om nästa yrke.
Har läst och lyssnat till lite olika spekulationer om detta och jag tror att nästa blir mesmer. ANet har sagt att de kommer avslöja en till klass innan GamesCom och PAX.

Eftersom jag inte tror de kommer avslöja de nya yrkena förrän sist, vi kommer få två helt nya yrken, så går de bort. Det ger sex gamla, där vi redan fått se tre. De andra tre tror jag är mesmer, necro och assassin.
De flesta tror att det blir assassin istället för dervish, mycket på grund av denna concept art:
http://img100.imageshack.us/img100/2517/gw2classeswithele.jpg
Eftersom det är sagt att vi kommer få tre scholars, tre adventurers och två soldiers så går ritualist bort (ele, mesmer och necro) och vem vill ha paragon tillbaka? Helt ärligt...

I alla fall, av de tre mesmer, necro och assassin går necro bort. Tror inte de är färdiga med minion-systemet än (they will blow our minds), assassin känns som rangers närstridssystem och då har vi mesmern kvar.
Då blir det en dps, en tank, en pethandler och en interrupter att testa på Gamescom och PAX.

Ja, jag vet att det inte verkar vara någon necro i screenshotsen, men dock en paragon. Men hoppas att det bara är en temporär glitch och inget annat. ;)

 

Senaste inlägg