Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Counter Strike och De överiga CS spelen  (läst 12514 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest57

  • Gäst
Counter Strike och De överiga CS spelen
« Svar #15 skrivet: 2006-04-06, 15:39:52 »
Vi har blåhimmel och varmt i luften i Gävle. Jag känner pirret sakta smyger sig på mig, tränger in i mitt skal.

Kanske dax att ömsa skinn.


guest654

  • Gäst
Counter Strike och De överiga CS spelen
« Svar #16 skrivet: 2006-04-06, 18:16:58 »
:lolabove
Har hela tiden tyckt att du skall komma ut!
Var inte rädd, många har gått den vägen.

Ps
jaques "postal" chirac hälsar

puss på dig kippos

Utloggad Rhowdy

  • Old Lead Foot
  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 719
Counter Strike och De överiga CS spelen
« Svar #17 skrivet: 2006-04-09, 07:56:36 »
Måste ju skriva lite...    HAr fått lite bakgrundsupplysning angående CS och OG:are samt AK:are..  Vilket jag inte hade när jag skrev frågan.

Ni som känner att tempot är lite högt så har jag faktis endel servar där det är 25+ även 30+ vilket ger en lungnare tempo och roligare kvällar där man faktist har en god chans att ligga bland toppen... En server som jag själv gillar och jag är runt 30 om jag så måste medge det så är faktisk servrarna [SWE30+] några av de bättre. Kommer man in en kväll sugen på att spela CS, CZ eller CSS och det är några från klanen [swe30+] med så har man faktist godchans att vara bland dem bättre om man har lirat spelet något så när men blir ägd av 13 åringar som smyger upp bakom en med en kniv i handen och lyckas med 1 hugg sänka mig ner och glo in i skärmen och tänka VAD GÖR JAG HÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!   :)     Men det är riktigt roligt när man befinner sig i en skara runt samma ålder och inte känner att man inte hinner med i tempot. (Egen Erfarenhet)

Rhowdy

guest566

  • Gäst
Counter Strike och De överiga CS spelen
« Svar #18 skrivet: 2006-04-09, 08:08:27 »
Ett tips bara där, [SWE30+] håller hårt i språkbruk i chatten och hövlighet i spelet - MEN det borde ju inte vara ngt problem för en OG ;) :D

Jag hänger gärna med på en runda CZ:ande en kväll

guest3

  • Gäst
Counter Strike och De överiga CS spelen
« Svar #19 skrivet: 2006-04-09, 13:34:32 »
Om man önskar dra ihop ett gäng CS-lirare så finns det nog klaner som är vettigare att vända sig till.
Hade du skrivit SF så hade jag varit på, och troligen många med mig.

Alla klaner har inte sitt ursprung i CS. Vi tillhör minoriteten.

Personligen får jag allergiska utslag av bunnyhoppande CS.

Utloggad MooseMan

  • Old Misconnection
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 188
Counter Strike och De överiga CS spelen
« Svar #20 skrivet: 2006-04-09, 16:22:23 »
faktiskt mer bunnyhoppande i BF2 än i cs....

guest129

  • Gäst
SV: Counter Strike och De överiga CS spelen
« Svar #21 skrivet: 2006-11-28, 12:44:36 »
CSS Jo det lirar även jag ibland, det är ett kul spel. Skulle vara skoj om vi fick ihop ett gäng.

Utloggad Rhowdy

  • Old Lead Foot
  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 719
SV: Counter Strike och De överiga CS spelen
« Svar #22 skrivet: 2007-03-24, 12:01:30 »
Se där det kommer fram lite folk som faktiskt skulle kunna tänka sig att spela CS, CZ eller CSS vilket är possitivt.  Tycker då jag... Dock har jag allt för att kunna hänga på en kväll i CSS men tyvärr så är det någe knas med Voicen då vilket är irriterande så då blir det utan voice com.. Men det går kanske ändå ;) 

Hursom SF vad det nu kan vara vet jag dock inte en liten förklaring kanske?? 

Men som sagt det är kul att höra att det kan faktist bli av att en kväll dra på sig lurarna och leka lite som Polis och Antiterrorist på någon bra server...   Bara hojta till så hänger jag med om jag är ledig och det är ok men Fru och barn ;)  Kanske kan få frugan att vara med oxå ;)


 :banana

Rhowdy

Utloggad Ceder

  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 808
  • Ninjalooter
    • http://www.vet.inte.nån.nu
SV: Counter Strike och De överiga CS spelen
« Svar #23 skrivet: 2007-03-24, 12:24:07 »
Jag brukar lira lite grann på en server som heter FF$ och där är det lite äldre folk som inte är så där überbra... Jag ligger väl i mitten nånstans där och jag kan säga så här... jag är väääärdelös på css

guest687

  • Gäst
SV: Counter Strike och De överiga CS spelen
« Svar #24 skrivet: 2007-03-25, 12:37:42 »
Jag leker gärna "skjuta folk i huvudet"!

 :pistols

guest566

  • Gäst
SV: Counter Strike och De överiga CS spelen
« Svar #25 skrivet: 2007-03-26, 22:23:23 »
Jisses va skoj, det finns folk som lirar cs-spelen!

Värmer hjärtat på en gammal cs-räv som jag  :thumb :pistols

btw. Ceder posta gärna adressen till servern samt om du heter Ceder i css med?
Ser du en Snooze^ inne där så är det nog antagligen jag - ska installera upp css imorgon igen.

Utloggad sniperroy

  • Börjat gymnasiet
  • ***
  • Antal inlägg: 112
    • http://big.park.se/nuke2/
SV: Counter Strike och De överiga CS spelen
« Svar #26 skrivet: 2007-03-26, 23:15:53 »
Om man önskar dra ihop ett gäng CS-lirare så finns det nog klaner som är vettigare att vända sig till.
Hade du skrivit SF så hade jag varit på, och troligen många med mig.

Alla klaner har inte sitt ursprung i CS. Vi tillhör minoriteten.

Personligen får jag allergiska utslag av bunnyhoppande CS.

kom igen nu cartis in med css så ja får  :pistols dig lite som i gamla tider  ;)

guest273

  • Gäst
SV: Counter Strike och De överiga CS spelen
« Svar #27 skrivet: 2007-03-26, 23:46:31 »
 :D CS:S   :eager

guest273

  • Gäst
SV: Counter Strike och De överiga CS spelen
« Svar #28 skrivet: 2007-03-27, 00:07:18 »
Måste ju skriva lite...    HAr fått lite bakgrundsupplysning angående CS och OG:are samt AK:are..  Vilket jag inte hade när jag skrev frågan.

Ni som känner att tempot är lite högt så har jag faktis endel servar där det är 25+ även 30+ vilket ger en lungnare tempo och roligare kvällar där man faktist har en god chans att ligga bland toppen... En server som jag själv gillar och jag är runt 30 om jag så måste medge det så är faktisk servrarna [SWE30+] några av de bättre. Kommer man in en kväll sugen på att spela CS, CZ eller CSS och det är några från klanen [swe30+] med så har man faktist godchans att vara bland dem bättre om man har lirat spelet något så när men blir ägd av 13 åringar som smyger upp bakom en med en kniv i handen och lyckas med 1 hugg sänka mig ner och glo in i skärmen och tänka VAD GÖR JAG HÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!   :)     Men det är riktigt roligt när man befinner sig i en skara runt samma ålder och inte känner att man inte hinner med i tempot. (Egen Erfarenhet)

Rhowdy

Nä .. okey snorungarna har bättre reaktioner, men taktiken väger tyngst i många fall, har du lurat en "cobraunge" två tre gånger så spelar dom sämmre och sämmre tillslut ger dom upp eller sätter igång sitt wallhack speedhack o dylikt .. har sett det ett otal många gånger och alltid lika kul e de .. det räcker med två timmars CS:S spelande varje kväll i ett par veckor så man känner till bannorna sen går det på som rälls

Counter Strike har existerat sen föra seklet och är fortfarande oslagbart, hoppas verkligen vi får ihopp ett gäng som vill lira CSS non gång i veckan   


       

Utloggad Rhowdy

  • Old Lead Foot
  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 719
SV: Counter Strike och De överiga CS spelen
« Svar #29 skrivet: 2007-03-27, 09:58:57 »
Det finns det ju redan som det ser ut vi är ju runt 5 - 10 st som skulle kunna tänka sig att lira lite. 

Xentricoch ni andra, om du ser en liten vilsen Newyn så är det jag....

Rhowdy

 

Senaste inlägg