Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: SpiderMan 3  (läst 1688 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad MooseMan

  • Old Misconnection
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 188
SpiderMan 3
« skrivet: 2007-05-06, 01:07:37 »
Japp... så har det släppts...

Har spelat ca 4.5 timmar och jag finner att det är ganska underhållande men det blir lite enformigt... Det som e redigt kul e att det finns mycket stad att svinga sej igenom.

Fighterna e mest "hack 'n slash" dvs trycka på tex vänstra musknappen 4-5 ggr så gör det en massa olika kombinationer.

Man kan låsa upp en massa olika "power moves" som jag på nått sätt inte lyckas utföra trots instruktioner.

Det e ett redigt snyggt spel att titta på. Min dator klarar inte av att köra det på max inställningarna men även på lite medium settings så e det redigt snyggt.

Ett spel som man utan större problem kan låta sina ungar spela. Det e, vad som kan uppfattas som läskiga, ödlemänniskor som ser ut som gubbarna i "V" men annars har jag inte upplevt det som nått läskigt.

Spelet innehållen en hel del små spel oxo eller som det i spelet kallas "Activities". Man ska tex ta sej upp i högsta masten på kartan och göra ett fritt fall genom ringar och sen leta upp en plats att landa på. Lite under hållande.
Det verkar inte vara nått som säger att man måste spela uppdragen rakt igenom utan man kan svänga runt i stan o leta reda på lite otrevligheter att slåss med. Div gängmedlemar som ställer till oreda.

Jag gillar spelet, men det känns lite på skyndat.
Bruce campbell från Evil Dead filmerna e en komentator och instruktör och han e juh som han e.

Kort fattat... ett helt klart underhållande spel som man kan tillbringa lite tid med men som e lite svårstyrt när man svingar runt.

Tack för mej.

 

Senaste inlägg