Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Bättre än Lotto och Triss  (läst 2470 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Enos Pork

  • Old Gent
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 455
  • Snygg kan du vara själv!
Bättre än Lotto och Triss
« skrivet: 2010-03-05, 08:23:54 »
Ibland har man mer tur än man förtjänar  :banana

Citera
Från: Dr. Michael Williams [mailto:psayad5490@sbcglobal.net]
Skickat: den 4 mars 2010 15:55
Ämne: Från Dr Michael Williams


Från Dr Michael Williams
Harlesden, North West
London
 

Dear Friend.
 

Jag är Dr Michael Williams från Harlesden, North West London, här i England. Jag arbetar för NatWest Bank Corporation London. Jag skriver dig från mitt kontor som kommer att vara en enorm fördel för oss båda. I min avdelning, som är biträdande chef (Greater London Regional Office), jag upptäckte en övergiven summan på £ 15,4 miljoner Brittiska Pund Sterling (femton miljoner fyrahundratusen Great British Pounds) på ett konto som tillhör en av våra utländska kunder Late Mr Gabriella Chavez som förlorade tyvärr sitt liv i flygkrasch i Alaska Airlines Flight 261 som störtade den 31 januari 2000, inklusive hans hustru och enda dotter.
 
Valet av kontaktar du är upphetsad av geografisk karaktär av var du bor, i synnerhet på grund av känslighet för transaktionen. Banken tjänstemän har väntat på någon av de anhöriga att komma upp till kravet, men ingen har gjort det. Jag personligen har inte lyckats att hitta den anhöriga i 3 år nu söker jag din tillåtelse att presentera dig som de anhöriga / Kommer mottagaren till den avlidne så att intäkterna från detta konto värderas till £ 15,4 miljoner pund kommer att överföras till ditt bankkonto som de anhöriga till sen Mr Gabriella Chavez.
 
Detta kommer att betalas ut eller delas i dessa procentsatser, 60% för mig och 40% till dig. Jag har fått alla nödvändiga juridiska dokument som kommer att användas för att backa upp detta påstående vi gör. Allt jag behöver göra är att fylla i ditt namn till de handlingar och legalisera det i domstol här för att visa dig som legitim mottagare av fonden.
 
Allt jag behöver nu är din ärliga samarbete, konfidentialitet och tillit så att vi ser den här affären igenom. Jag garanterar er att detta kommer att genomföras under en legitim ordning som skyddar dig mot eventuella brott mot lagen. Jag vill att ni ska förstå att jag har arbetat i banken i 17 år, och jag har kunnat säkra alla juridiska dokument så att du ärva denna fond
 
Ge mig följande: eftersom vi har 7 dagar för att köra det genom detta är mycket angeläget PLEASE.


1. Fullständigt namn
2. Din Direkt Mobilnummer
3. You're Kontaktadress
4. Födelsedatum
 
Efter att ha gått igenom ett metodiskt söka, bestämde jag mig för att kontakta dig hoppas att du finner denna affär intressant. Starta om din bekräftelse av detta meddelande och ange ditt intresse jag kommer att förse dig med mer information. Strävan att låta mig veta ditt beslut så snart som möjligt.
 
Vänliga hälsningar,
Dr Michael Williams
Mobilnummer: +447011147967

Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is; never try.

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Bättre än Lotto och Triss
« Svar #1 skrivet: 2010-03-05, 08:39:44 »
 :eek

o m g

Din lyckans ost - grattis! :thumb

Utloggad RythmDivine

  • Fucking Legend
  • Posting predator
  • *****
  • Antal inlägg: 4 907
  • =[OG]= For life
SV: Bättre än Lotto och Triss
« Svar #2 skrivet: 2010-03-05, 09:16:59 »
Du vet hur det är, höjdarna håller varandra om ryggen. Det är bara för att Enos är Klanledare som han får sådana fantastiska erbjudanden :D

Utloggad Frankman

  • Old Wife
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 158
SV: Bättre än Lotto och Triss
« Svar #3 skrivet: 2010-03-05, 10:12:48 »
Jag skulle be chefen dra åt skogen och sen säga upp mig eller kanske säga upp mig först och sen be honom dra åt skogen föresten. Men jag är ju chefen, vad konstigt det blev nu...

Grattis i alla fall. Blir det något stort lyxigt Lan framöver?  :)
Insikt före åsikt!

Utloggad Phnissa

  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 561
SV: Bättre än Lotto och Triss
« Svar #4 skrivet: 2010-03-05, 10:38:11 »
 :banana Grattis!!! Vilken tur att de hittade just dig av alla människor på jorden  :cartman

(För övrigt älskar jag de översättningsprogram de använder :) Svenskan blir så underbar när man översätter det rakt av)

guest1645

  • Gäst
SV: Bättre än Lotto och Triss
« Svar #5 skrivet: 2010-03-05, 14:38:28 »
OH! OG-sammankomst på Hawaii i sommar och Enos står för kalaset? Jag skickar mitt kontonummer så du kan sätta in pengar för biljetten där.

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
SV: Bättre än Lotto och Triss
« Svar #6 skrivet: 2010-03-05, 14:55:09 »
Skicka kontonumret direkt till Dr Williams istället så kanske du får en slant du med ;)
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

guest1645

  • Gäst
SV: Bättre än Lotto och Triss
« Svar #7 skrivet: 2010-03-05, 21:00:14 »
Skicka kontonumret direkt till Dr Williams istället så kanske du får en slant du med ;)
:thumb

Utloggad MooseMan

  • Old Misconnection
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 188
SV: Bättre än Lotto och Triss
« Svar #8 skrivet: 2010-03-07, 14:50:52 »
Ring till honom  :thumb

Utloggad Grönis

  • =[OG]=Medlem
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 361
    • http://www.jensofia.se
SV: Bättre än Lotto och Triss
« Svar #9 skrivet: 2010-03-10, 17:22:49 »
Jag oxå haft lite tur här på sistone =)

 
"My name is Sgt. David Brock, I am an American soldier with Swiss background,serving in Iraq,
 
i found TEN MILLION USD near one of Saddam's old palaces in Tikrit-Iraq,i need you to help me to
 
keep the money in safe place pending my arrival,20% will be giving to you for your assistant. confidentially
 
contact me for more information and details at (sgt.davidb5@live.com) Sgt David Brock."

Nå vad tror ni kan jag få ut mina 2 miljoner US nu =)

 

Senaste inlägg