Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Naken man skjuter fjuniga tyskar i Teheran!  (läst 3633 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad SuperTed

  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 899
Naken man skjuter fjuniga tyskar i Teheran!
« skrivet: 2013-05-19, 18:51:35 »
Eller: SuperTed spelar bf.

Häppåer alla glada OG's

Efter att ha blivit uppsträckt på erdra eminenta bf-servrar under en längre tid samt alltmer frekvent tittat in på TS och haft skoj i bf-kanalen tänkte jag att det nog är dags att säga -Tjääna, och tala om vem jag är så Ni kan döma mig med gott samvete.

Jag laddade ned och körde programmet Rep0rterB0t 2.11 som genererade följande textfil:

* Ålder: 1973
* Bor: Norrtälje
* Spel: Bf3 samt diverse raceingsims för tillfället. I princip enbart mp-lir.
* Meriter:Har medelst sprit och diverse skamliga förslag blivit förförd och värvad av Coke och Horror en mörk natt i Uddevalla.
* Spelstil: Av Pangpårödbetanochrättinismeten-karaktär så medic med plåsterpåse passar utmärkt. Panga tanks i rumpan med rpg är också snuskigt tillfredställande.


Hans vänner kallar honom för oftast för Hellman, förmodligen för att han ger ett så kraftfullt och pompöst intryck sina 63 kilo till trots. Mot alla odds kommer han inom ett par veckor lyckas uppnå 2013 års ultimata ålder, 40 år och enligt legenden är han uppvuxen i det idylliska norra roslagen men bor numera i Norrtälje efter att ha flyttat runt en del. Hallstavik, Östersund, Åre, Dortmund, Obergurgl samt Stockholm är alla orter som har betalat lösen för att SuperTed skall flytta vidare innan enbart rykande ruiner återstod.

SuperTed började gejma när han testade en tidig cs, hade aldrig testat mp innan och allt blev ju så mycket roligare när det var en riktig person som satt och svor om han lyckades panga dem i nyllet, SuperTed är m.a.o en skadeglädjedriven spelare. Sedan dess har han huvudsakligen hållt sig till bf och cs i olika former samt även ligaracing med Richard Burns Rally och GTR2 m.m.
SuperTed spelade som mest och seriösast under bf1942-tiden och då i Dad's Army, där han lärde sig skråla på vent av b.l.a Coke och Laggmonstret, och senare Desperation där han lärde sig att rejpa av Horror och Satyx.
Numera spelar SuperTed hellre än bra, och allra hellst med ett gäng glada snubbar på ts. Tid för organiserat ligaspel finns det ibland för lite av men en pracc, laddermatch eller dylikt tar sig SuperTed gärna an med totalt verklighetsfrånvänd optimism och raskt påföljande reality-check.

SuperTed gillar också att spela tennis, åka utför snöiga berg och vara på sjön där man fortfarande får köra saker efter man druckit zprit. Andra saker han gillar är bla tjejer, tjejer som gillar SuperTed och så tjejer i allmänhet. I synnerhet gillar han nakna tjejer och när en hemlig önskan om att en dag dra sej tillbaka från livet som onlinegejmingsuperhjälte och driva en strippklubb i lugn och ro. SuperTed nyttjar inga rusdrycker eller andra berusningsmedel och är idag en av IOGT-NTO's stöttepelare *Rep0rterB0t 2.11 has encountered an obvious lie*

Jag höll nästan på att glömma det viktigaste. SuperTed gillar reggae, så till den milda grad att vissa Rastafaris hävdar att han är Haile Selassie reinkarnerad i en vit mans kropp.

För övrigt talar SuperTed förutom svenska och engelska även rappakalja, tyska, i tungor och strunt.

Rep0rterB0t 2.11 ber om ursäkt om texten blev lång, rörig och långrandig men inte så lätt att vara kortfattad när man käkat långfil som är både lång och smetig. (btw är det bara Arla som stöder formatet långfil numera?)
« Senast ändrad: 2013-05-19, 20:12:26 by SuperTed »

Utloggad DONald

  • Old Lucky Luciano
  • =[OG]=Medlem
  • Going post(al)
  • *****
  • Antal inlägg: 4 115
  • Salvatore "Lucky" Luciano
    • The Five Families
SV: Naken man skjuter fjuniga tyskar i Teheran!
« Svar #1 skrivet: 2013-05-19, 19:03:57 »
Tjena Superted!

Skön presentation. :respect
"I'll make him an offer he can't refuse." Vito Corleone
(copyright Ruskprick)

guest5074

  • Gäst
SV: Naken man skjuter fjuniga tyskar i Teheran!
« Svar #2 skrivet: 2013-05-19, 19:14:33 »
Ordbajsarens mästare.. :buddy

Kul att se du ännu förföljer Laggis och mig, från Dads till Desp och nu OG.:)

Utloggad SuperTed

  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 899
SV: Naken man skjuter fjuniga tyskar i Teheran!
« Svar #3 skrivet: 2013-05-19, 19:18:27 »
Ordbajsarens mästare.. :buddy

Kul att se du ännu förföljer Laggis och mig, från Dads till Desp och nu OG.:)

Jo jag är ju lite som en såndäringa tennisboll med gummisnodd som skulle göra att man fick gifta sig med en italiensk schlagerprimadonna.

@Donaldo, tack.
« Senast ändrad: 2013-05-19, 20:22:20 by SuperTed »

Utloggad Bråthen

  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 509
  • Old Barista
    • Brôten
SV: Naken man skjuter fjuniga tyskar i Teheran!
« Svar #4 skrivet: 2013-05-19, 20:32:30 »
SuperTed :hi

Mycket trevlig presentation :thumb Hoppas på att få kasta lite bly åt ditt håll någon gång :D :pistols
- BattleTag - Bråthen#1401

- WoW -
Arkalos - lvl 85 Mage (Outland)
Asaldor - lvl 60 Paladin (Outland)
Fugglie - lvl 10 Hunter - Just an uggly goblin doing stupid things on RP-server Argent Dawn

- SWToR -
Bråten is scattered all over the galaxy ATM! :)

Utloggad u.f.o

  • =[OG]=Medlem
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 326
SV: Naken man skjuter fjuniga tyskar i Teheran!
« Svar #5 skrivet: 2013-05-19, 21:17:03 »
 :supporter :pistols :drink

Utloggad RythmDivine

  • Fucking Legend
  • Posting predator
  • *****
  • Antal inlägg: 4 907
  • =[OG]= For life
SV: Naken man skjuter fjuniga tyskar i Teheran!
« Svar #6 skrivet: 2013-05-19, 22:47:56 »
Som en av klanens tre tyskar måste jag såklart ställa frågan: Borussia eller Bayern?
Felaktigt svar leder fömodligen till livslång plåga!!!

Utloggad SuperTed

  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 899
SV: Naken man skjuter fjuniga tyskar i Teheran!
« Svar #7 skrivet: 2013-05-19, 23:40:47 »
Som en av klanens tre tyskar måste jag såklart ställa frågan: Borussia eller Bayern?
Felaktigt svar leder fömodligen till livslång plåga!!!
Borussia! För deras fantastiska publik  :supporter Mer generellt så är jag glad att tysk fotboll får lite framgångar, jag har länge älskat hur det tyska landslaget spelar. Full fart framåt bara, som de vore på autobahn  :clap
« Senast ändrad: 2013-05-19, 23:47:57 by SuperTed »

Utloggad Satyx

  • Din boj i bukten
  • =[OG]=Medlem
  • 50-årskris
  • ****
  • Antal inlägg: 357
SV: Naken man skjuter fjuniga tyskar i Teheran!
« Svar #8 skrivet: 2013-07-30, 09:53:28 »
Go och bra pres, som det ska vara :)

Nu skrev jag detta två månader efter du skrivit men bättre sent än aldrig, som alla kassa människor säger.
The Internet: where men are men, women are men, and children are FBI agents.

Utloggad Optikern

  • Pensionssparar
  • ***
  • Antal inlägg: 195
SV: Naken man skjuter fjuniga tyskar i Teheran!
« Svar #9 skrivet: 2013-07-30, 16:48:05 »
jag kommer väl in och är lite sympati-sen så slipper satyx va ensam om det

trodde inte det fanns fler som kunde fylla en post med en massa saker...
skönt att se att det finna fler än jag som kan prata en massa utan att säga ngt
JAG:
har inte födelsedagar, jag går upp i level.
är inte envis. Mitt sätt är bara Klart mycket bättre...
skulle vara oövervinnerlig om det inte vore för polisen och fysikens lagar.

Utloggad SuperTed

  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 899
SV: Naken man skjuter fjuniga tyskar i Teheran!
« Svar #10 skrivet: 2013-07-31, 19:03:14 »
2 månader är ingen tid för ett urberg (urberg är sådana berg som finns i Schweiz där de meddelst gruvdrift utvinner b.l.a armbandsklockor och gökur för de som undrar) och är enligt gängse nettikett svarstiden för fint folk.

 

Senaste inlägg