Nyliga inlägg

Sidor: [1] 2 3 4 5 6 ... 10
1
Rollspel / SV: Patch of Exile
« Senaste inlägg av Elunyx skrivet Igår kl. 22:48:05 »
Nu är min figur 46 och är innne i akt 5 :)

Tyvärr får man fortfarande bara skräp från bossar. Jag har dock hittat fem unique(bruna). Jag hade väntat mig att hitta två eller högst tre, så dom kanske har ökat chanserna.

En av bossarna i akt fem är skitsvår. Dog väl typ två dussin gånger innan jag kunde gå vidare. Visserligen är min figur en glaskanon, men ändå. Känns som att man borde få dubbelt så mycket hälsa och det skulle inte göra spelet för enkelt. Tur att man inte kör det här spelet i HC...
MEN, det är fortfarande en beta.

Grafiken i dom nya områdena påminner mycket om dom gamla akterna, men jag är inte helt färdig med akt 5 ännu. Tycker att dom kunde ha gjort lite ny originell grafik, men områdena är alla fall väldigt välgjorda.

Storyn i spelet börjar ta form. Jag har hittils inte brytt mig om den, men man kanske borde sätta sig in i den någorlunda innan man TFoO släpps ur betan.
2
« Senaste inlägg av Baldi skrivet Igår kl. 10:04:52 »
Haha... svårt att inte låta bli, eller hur :)

Vi får väl se hur långt jag hinner. Är lvl 14 nu. I stort sätt det enda nya är att det finns en "fog of war" på kartan. Och en ny typ av fiende som dom har plaggat från Dark Souls.

Update: Det är lättare att se waypoints på kartan. Inte helt fel...
Update2: Dom har ändrat på belöningarna för Oak och dom andra tror jag.

Du får gärna uppdatera vad som händer i betan  :thumb  oftast är små saker  som de ändrar, som   gör att spelet får mer liv i sig =).   
3
Pianobaren - Fritt mingel och spam. / SV: Godmorgon & Natti
« Senaste inlägg av Jaekeln skrivet Igår kl. 08:46:47 »
 :tease
4
Rainbow Six SIEGE / SV: Blir anklagad för fusk! :D
« Senaste inlägg av indigomaster skrivet 2017-06-24, 17:20:36 »
Jobbigt att ligga på topp.
Minst 5-6 spelare har fått totalt och fuullständigt psykbryt på mig i BF1 när jag suttit i arty truck och haft 40-0 i KD.
En del har jagat mig personligen över hela kartan bara för att försöka döda mig.
Hahahaaha! Bra gjort!

Skickat från min iPad med Tapatalk Pro
5
Pianobaren - Fritt mingel och spam. / SV: Vad lyssnar du på just nu?
« Senaste inlägg av Horror skrivet 2017-06-23, 23:41:11 »
Eller jag. Två är döda, den andra är i fängelse fortfarande :P Kyrkobränning ftw!
6
Pianobaren - Fritt mingel och spam. / SV: Vad lyssnar du på just nu?
« Senaste inlägg av Horror skrivet 2017-06-23, 23:39:44 »
Mayhem! Dock endast två kvarlevande medlemmar! Men ack så jävla bra det är!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=L74d_D-Igps
7
« Senaste inlägg av Elunyx skrivet 2017-06-23, 18:56:26 »
Haha... svårt att inte låta bli, eller hur :)

Vi får väl se hur långt jag hinner. Är lvl 14 nu. I stort sätt det enda nya är att det finns en "fog of war" på kartan. Och en ny typ av fiende som dom har plaggat från Dark Souls.

Update: Det är lättare att se waypoints på kartan. Inte helt fel...
Update2: Dom har ändrat på belöningarna för Oak och dom andra tror jag.
8
« Senaste inlägg av Baldi skrivet 2017-06-23, 16:51:59 »
Jaha, här sitter man å spelar Fall of Oriath-betan :)

Tyvärr så har jag just skapat en figur, så jag har inte märkt så mycket nytt ännu :)

Okej nice =)).. Jag väntar in releasen, fy på mig jag råkade kika på Act5, men mer skall inte titta på.  Jag läste att alla omårdena är inte med i betan, ifrån de acter som finns med i betan.. De här spelet kommer bli hur stort som helst.  Dessutom har jag inte provat  varken  The Labyrinth content eller  World of Atlas end gaming.
9
Rollspel / SV: Diablo 3
« Senaste inlägg av Baldi skrivet 2017-06-23, 16:45:13 »
"Vi vill så desperat att fans ska säga att D3 är bättre än D2, så vi har tagit in en favoritklass från D2. Snälla, säg att D3 är bättre, snälla snälla snälla!" Så känns det. Instoppad med skohorn i D3 för att bli av med D2-skuggan som hela tiden hänger över spelet.

D3 är fortfarande D3, tyvärr. Jag tycker det bara är synd att man inte lägger ner pengar på D4 istället. Jag tänker inte ens tanken att spela D3 istället för den kommande expansionen till PoE. Ni vet, den som är GRATIS. Den som innehåller 6 NYA AKTER. Ska jag köpa RotN så blir det sen nångång. På rea. Kanske.

Dem måste ju ha ett nytt Diablo under utveckling =)... 2 nya områden och en ny klass, de annonserades i november förra året, de kan inte vara många som sitter jobbar med D3, mest för hålla diablo märket vid liv...  Jag helt säker på att blizzcon i år, kommer annonsera ut nästa Diablo  :thumb :D   jag hoppas på Diablo4 med nya klasser ny grafikmotor =)
10
« Senaste inlägg av Elunyx skrivet 2017-06-23, 16:27:46 »
Jaha, här sitter man å spelar Fall of Oriath-betan :)

Tyvärr så har jag just skapat en figur, så jag har inte märkt så mycket nytt ännu :)
Sidor: [1] 2 3 4 5 6 ... 10