Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Scouter?  (läst 4488 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest311

  • Gäst
Scouter?
« skrivet: 2007-04-19, 16:01:54 »
Varför ska man ha flera scouter? Hur ofta får man dra en ny junis? Jag fatttar nada! :cartman

Utloggad Ceder

  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 808
  • Ninjalooter
    • http://www.vet.inte.nån.nu
SV: Scouter?
« Svar #1 skrivet: 2007-04-19, 16:06:05 »
Scouter gör att du kan "dra" mera junisar... De "scoutar" junisar åt dig och sen när du ringer dom så får du ett förslag på en junis som de sett... Ifall du tycker den är bra så kan du kontraktera honom och på så vis får mer junisar i laget...

Utloggad RythmDivine

  • Fucking Legend
  • Posting predator
  • *****
  • Antal inlägg: 4 907
  • =[OG]= For life
SV: Scouter?
« Svar #2 skrivet: 2007-04-19, 16:26:27 »
men om du anser att den junis scouter föreslår inte är tillräckligt bra, kan du tacka nej och ringa nästa scout.

guest311

  • Gäst
SV: Scouter?
« Svar #3 skrivet: 2007-04-19, 16:45:21 »
Ok om jag fattar rätt så får man inte fler junisar om man har fler scouter men man får en junis per scout att välja mellan varje vecka typ?

guest3

  • Gäst
SV: Scouter?
« Svar #4 skrivet: 2007-04-19, 19:24:15 »
Jepp. Nu i början känns de helt meningslösa. Du måste ju testa alla gubbar i alla positioner först.

Utloggad Enos Pork

  • Old Gent
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 455
  • Snygg kan du vara själv!
SV: Scouter?
« Svar #5 skrivet: 2007-04-19, 20:01:05 »
Jepp. Nu i början känns de helt meningslösa. Du måste ju testa alla gubbar i alla positioner först.
Hej å hå... det lär jag aldrig orka hålla reda på :cartman

Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is; never try.

guest3

  • Gäst
SV: Scouter?
« Svar #6 skrivet: 2007-04-19, 20:11:49 »
Jepp. Nu i början känns de helt meningslösa. Du måste ju testa alla gubbar i alla positioner först.
Hej å hå... det lär jag aldrig orka hålla reda på :cartman
Det behöver du inte hålla reda på. Klicka på spelarna så ser du var de spelat och hur bra de spelade.

guest311

  • Gäst
SV: Scouter?
« Svar #7 skrivet: 2007-04-23, 09:10:25 »
Jag har två scouter och tänkte att jag skulle kolla båda innan jag bestämde mig. Första junisen verkade sådär så jag tänkte jag kollar nästa och han visade sig vara ännu sämre... Då tänkte jag jag tar den första, men se nej har man tackat nej så är det kört... Enda sättet att få en junis den här veckan verkar vara att anställa ytterligare en Scout  :puke

Utloggad Ceder

  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 808
  • Ninjalooter
    • http://www.vet.inte.nån.nu
SV: Scouter?
« Svar #8 skrivet: 2007-04-23, 09:14:30 »
Enda sättet att få en junis den här veckan verkar vara att anställa ytterligare en Scout  :puke

Nope anställer du en scout till så kan du inte ringa honom förens nästa vecka...

guest311

  • Gäst
SV: Scouter?
« Svar #9 skrivet: 2007-04-23, 09:53:09 »
Jaja..trial n horror. Ska inte göra om samma misstag nästa vecka! :(

guest3

  • Gäst
SV: Scouter?
« Svar #10 skrivet: 2007-04-23, 19:09:27 »
Det står i instruktionerna, Skyttis. ;)

guest311

  • Gäst
SV: Scouter?
« Svar #11 skrivet: 2007-04-24, 16:27:14 »
Det står i instruktionerna, Skyttis. ;)

hmmm... instruktioner.... vagt bekant... vänta jag ska bara kolla upp det på wikipedia...


Instruktion fanns tydligen bara på tyska som jag är kass på. Men Kartis vad har romersk-katolska kyrkan med mina scouter att gör ;)

"In der römisch-katholischen Kirche ist Instruktion die Übersetzung des lateinischen Begriffes "instructio", eine schriftliche Veröffentlichung vom Rang einer Verordnungen im deutschen Recht. Im Gegensatz zur Enzyklika wird eine Instruktion von der zuständigen Kongregation veröffentlicht."


Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
SV: Scouter?
« Svar #12 skrivet: 2007-04-25, 08:17:31 »
:rotflmao
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

 

Senaste inlägg