Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: En klubb går i graven  (läst 6468 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad davs

  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 896
En klubb går i graven
« skrivet: 2007-05-21, 12:43:48 »
Jaha, så har nu Gidde boneknäckers sparkat av sitt sista ben...

Efter att ha harvat i div 5 ett antal säsonger har nu suget totalt försvunnit, inte ens det nya junissystemet räckte till för att höja intresset tillräckligt. Händer helt enkelt för lite i spelet samt att allt är för trögt för att jag ska palla med det :)

Dom bästa perioderna i min hattrickkarriär är helt klart den första tiden när jag och cartman försökte förstå oss på hur spelet funkade och vad man skulle satsa på. Även våran egen OG-cup var riktigt lyckad! Även om jag aldrig lyckades plocka hem den själv *mutter mutter*. Kommer även ihåg loppans heroiska insats med dom återkommande veckorapporterna, höjde spelet ytterligare en nivå.  :bow


Nu får tränaren leta upp ett nytt jobb och jag kommer sälja ut spelarna för 1 kr styck, har inget emot om någon av er köper en eller två, finns bland annat ett bra tränarobjekt!

Ha det bra och lycka till framöver! :supporter

Utloggad Enos Pork

  • Old Gent
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 455
  • Snygg kan du vara själv!
SV: En klubb går i graven
« Svar #1 skrivet: 2007-05-21, 13:01:30 »
Trist att du lämnar in..... ser ut som om Bayonne BOIS är på väg att gå samma väg.

Suget och intresset borta. Ekonomin känns skjuten i sank sedan spelarpriserna rasade med 40-60%. Enformigheten har infunnit sig... osv osv.
Men jag kör nog på säsongen ut i alla fall. (eller till konkursen är ett faktum)

Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is; never try.

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
SV: En klubb går i graven
« Svar #2 skrivet: 2007-05-21, 13:30:35 »
Verkar vara något som går nu. Jag har inte varit aktiv manager alls under senare delan av förra säsongen och hittills under denna. Nu går min Supporterprenumeration ut och den kommer inte att förnyas. Det har varit kul, men jag saknar geisten nu.
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

Utloggad Ruskprick

  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 241
SV: En klubb går i graven
« Svar #3 skrivet: 2007-05-21, 14:01:34 »
:stupid :cry

guest186

  • Gäst
SV: En klubb går i graven
« Svar #4 skrivet: 2007-05-21, 19:50:49 »
Trist... Själv har jag intresset på topp, även fast jag vet att min ekonomi blöder... På väg till III:an och fortfarande med i Cupen.

guest3

  • Gäst
SV: En klubb går i graven
« Svar #5 skrivet: 2007-05-21, 20:32:31 »
Jag pausar denna säsong. Kör träningsmatcher och gäspar mig igenom resten. Har bestämt mig för att köra ordentligt fr.o.m. nästa säsong igen.

Utloggad Redbeard

  • Old nuclear hazard
  • =[OG]=Medlem
  • Going post(al)
  • *****
  • Antal inlägg: 4 288
SV: En klubb går i graven
« Svar #6 skrivet: 2007-05-27, 12:43:55 »
Får väl stämma in i den allmänna klagokören.
Har haft väldigt tråkigt i HT de senaste två säsongerna även fast det verkar som om jag är på väg upp i fyran.
Det vill liasom inte ta sig och jag har flera gånger varit på väg att lämna HT men tvekar eftersom det har lagts ner en hel del tid på Nucleus R. Får se hur jag gör.
Det var mer spännande i början då lagbygget var i full gång. Numera går det mesta på ren rutin.
Har du supit upp spriten i kompassen - Styr efter topplanternan.

guest1519

  • Gäst
SV: En klubb går i graven
« Svar #7 skrivet: 2007-05-30, 07:35:27 »
Jag kände likadant för ett par år sen. Jag hade tidigare ett lag men la av för ett par år sen och kom bort från spelet. Såhär två år senare återvände jag och skapade ett nytt lag och nu är det ganska roligt att spela igen.

Utloggad Redbeard

  • Old nuclear hazard
  • =[OG]=Medlem
  • Going post(al)
  • *****
  • Antal inlägg: 4 288
SV: En klubb går i graven
« Svar #8 skrivet: 2007-06-14, 13:39:45 »
Jag har nu bestämt mig för att lägga ner mitt lag.
Jag loggade in för sista gången för mer än en vecka sen. Det känns lite tråkigt men jag tror inte att jag kommer att tycka att det är kul igen.
Har du supit upp spriten i kompassen - Styr efter topplanternan.

Utloggad davs

  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 896
SV: En klubb går i graven
« Svar #9 skrivet: 2007-06-14, 23:18:57 »
Har inte loggat in och har inte saknat det..dvs, ett beslut jag inte ångrat... Det roligate var nästan att se vad mitt lag var värt. La ut alla spelare på marknaden och det slutade med att jag håvade in 127 miljoner...med dom prisras som varit är jag ändå ganska nöjd med det, så nått bra har man iaf lyckats med :)

guest3

  • Gäst
SV: En klubb går i graven
« Svar #10 skrivet: 2007-06-16, 09:19:16 »
Jag ger i alla fall inte upp. Däremot skiter jag i nuvarande säsong.

guest186

  • Gäst
SV: En klubb går i graven
« Svar #11 skrivet: 2007-06-17, 13:20:13 »
Trist att så många lägger ner...

Själv kör man på som vanligt, och har precis blivit klar för Div III  :supporter

guest580

  • Gäst
SV: En klubb går i graven
« Svar #12 skrivet: 2007-06-17, 13:23:12 »
Jag kör vidare, särskilt med så många lovande junisar att se fram emot!

guest3

  • Gäst
SV: En klubb går i graven
« Svar #13 skrivet: 2007-06-17, 14:28:20 »
Trist att så många lägger ner...

Själv kör man på som vanligt, och har precis blivit klar för Div III  :supporter
Va kul!!!
Det förtjänar du.

 

Senaste inlägg